Pēdējā reize ,kad pērku kādu Ubisoft spēli un vispār lietoju uPlay servisu. Vakar esmu iegādājies Assassin's Creed IV: Black Flag un jau otro dienu viņi nevar un negrib salabot problēmas ar saglabāšanas sistēmu. Esmu pazaudējis vakardienas 3 stundu progresu un šodien esmu pazaudējis 1.5 stundu progresu. Neesmu vienīgais ,kas saskaras ar šo problēmu. Daudzi sūdzas un jau sen (precīzāk, kopš 17. novembra) ,bet Ubisoft ir un būs pie kājas, pateiks ka "spēle esot veca un Support viņai beidzies".

0 4
21.Novembris 2015 22:17
goodman2576 Redaktors

Negribu aizstāvēt U-softu bet man ar BF nekādu problēmu nebija... pie kam var saglabāties kā U-play cloudā tā arī uz sava cietņa...

21.Novembris 2015 22:33

@goodman2575 kā tad lai es uzstādu ,ka viss saglabājas uz datora? Man uz datora nekas saglabājies nav.

21.Novembris 2015 22:41
goodman2576 Redaktors

@Railman0z uplay settingos zem general novāc ķeksi no enable cloud save synhronization................ vajadzētu darboties... varbūt ))))))))))))))))))

22.Novembris 2015 12:27
edza Spameris

man ar ubisoft besī ārā ... nevar vnk atstāt vienu platformu STEAM un miers ? obligāti lai palaistu spēli jāver un jāinstalē vēlviens sūds vaļā

Lai komentētu, nepieciešams ielogoties sistēmā!

Ielādējas..
{{item.name}} @ {{item.status}}
{{item.time}}
Ieraksts ir dzēsts

Lai piedalītos sarunā, ielogojies! Vai reģistrējies, tas aizņems pāris sec.