Pirmās sajūtas spēlējot THE ASCENT Attēla apraksts Pateicoties XGP Ultimate jau trešo dienu ir iespēja iemēģināt jauno Cyberpunk stilā ieturēto izometrisko RPG-šaujamspēli "The Ascent". Pirmie iespaidi bija paši labākie. Skaista un krāsaina grafika, Kiberpanciski futūristiska nākotnes pasaule, Arī kameras novietojums izometrijā īstai 3D spēlei šajā gadījumā liekas pieņemama izvēle. Sākotnēji spēlējot uz PC galvā pat pazibēja doma, ka tā ir vislabākā no šāda tipa spēlēm. Sižeta attīstība šķiet interesanta, pilsēta ir pilna ar NPC un rodas tāda pieblīvētības sajūta. Grafiski spēle tiešām izskatās labi, pie kam, ja ticam Wikipēdijai, to ir izstrādājuši vien 11 cilvēki izmantojot UE4. Ir dažādi ieroči un bruņas, un vēl visādi RPG elementi. Attēla apraksts Pirmajā dienā spēlēju uz PC, kurš manāmi cīnījās veiktspējas ziņā 1440p izšķirtspējā un panākt 60fps izdevās nomainot ultimate kvalitāti uz high. Otrajā dienā izmēģinājām dīvāna COOP ar dēlu uz XBOX Series X. Grafiski spēle uz TV un pilnā 4K ar 60fps un Ray-tracing izskatās satriecoši labi. Arī gamepad šādā spēlē varbūt pat ir labāks par peli un klaviatūru. Nedaudz izbaudījām spēles pāris misijas, taču jau manāmi grūtāk palika spēlējot pat divatā. Spēlēt iespējams COOP līdz četriem cilvēkiem tīklā vai uz dīvāna. Dažās misijās nācās vairākas reizes nomirt, tomēr ar atkārtotiem mēģinājumiem izdevās uzvarēt un turpināt misijas. Attēla apraksts šodien nolēmām nedaudz paturpināt, tomēr spēles labo sākuma garšu sabojāja kārtējā misija, kura lika mirt n-tās reizes. Šeit es pievienošos daudziem spēles kritiķiem, kuri pārmet pārāk lielo nepieciešamību uzdzīt (grind-up) savu spēles tēlu lai tiktu pāri kādam no bosiem. Tātad slikti sabalansēta tēlu attīstība ar pretinieku spēku. Spēle ieteica, ka šai misijai nepieciešams vismaz 6. tēla attīstības līmenis. Mūsu abiem tēliem bija sasniegts 10. līmenis un pamatieroči jau attīstīti līdz 4. līmenim. Taču galu galā tā arī neizdevās uzvarēt konkrēto bosu pat meklējot palīdzību internetā kā tas pareizi jādara. Atliek vien grindoties tālāk un cerēt ka kādā brīdī tomēr izdosies pārvarēt šo misiju. Taču ja tā arī jāturpina visa spēle, tad interese strauji noplok. Katrā ziņa es iesaku spēli noteikti izmēģināt, jo kā izteicās viens apskatnieks.. "Tas ir CYBERPUNK 2077, kuru mēs vēlējāmies". Vismaz izskata un atmosfēras ziņā es varētu pievienoties, bet pašas spēles protams nav salīdzināmas. Taču ja spēles veidotāji vēlas panākt spēles popularitāti plašās geimeru masās, tad spēku balanss ir kritiski svarīgs, lai spēle neapniktu un nepaliktu vilšanās sajūta.

4 0

Lai komentētu, nepieciešams ielogoties sistēmā!

Ielādējas..
{{item.name}} @ {{item.status}}
{{item.time}}
Ieraksts ir dzēsts

Lai piedalītos sarunā, ielogojies! Vai reģistrējies, tas aizņems pāris sec.