Kādēļ Rockstar neizlaiž GTA spēles katru gadu?

Kādēļ Grand Theft Auto, Red Dead un pat Max Payne neiznāk katru gadu?

27.Novembris 2015 17:42
Skhen

Kādēļ GTA, Red Dead un pat Max Payne neiznāk katru gadu? Kā Take-Two (kuru rīcībā ir tādas kompānijas kā Rockstar Games un 2K Games) galvenais boss Strauss Zelniks (Strauss Zelnick) Ņujorkas konferencē norādīja, tad spēles, kuras iznāktu teju katru gadu, zaudētu kvalitāti un pieprasījumu, samazinot iespēju, ka cilvēki tās spēles iegādātos masveidā.

"Tirgus bieži mums vaicā: "kādēļ Jūs savus projektus neizdodat biežāk?". Taču, mūsuprāt, labākais variants ir topošām spēlēm atveltīt vairāk laika, lai rastu pircējiem to gaidīšanas procesu un pieprasījumu", teica Zelniks.

"No otras puses, mēs ļaujam topošajam projektam ieturēt zināmu pauzi, kas ļauj to noslīpēt un ieguldīt tajā vajadzīgo darbu un laiku, piedāvājot tirgū visaugstāko kvalitāti, taču tas viss prasa laiku. Un to nav iespējams paveikt, ja mēs izdotu konkrēto franšīzi ik gadu."

Neskatoties uz to visu, Zelniks runas laikā neminēja neko jaunu saistībā par nākamajām spēlēm, ko izdos Rockstar Games vai 2K Games, taču Zelniks ir vairākkārtēji apgalvojis, ka Grand Theft Auto un Red Dead ir "svarīgas franšīzes", tāpat kā BioShock sērijas.

Runājot par kvalitāti, tad tas nav nekas jauns, ka Rockstar Games izdot patiesi kvalitatīvas spēles, it īpaši, vienspēlētāju režīmu, bet daudzspēlētāja - labāk neizteikšos (tehniskā ziņā). Visi ar Take-Two sadarbību, ko laiduši iepriekš minētās spēļu kompānijas, ir tiešām meistardarbi, un, acīmredzot, Take-Two arī turpinās iesākto, nesasteigt spēles izstrādi, cienot attiecīgo franšīzi, lai galu galā piedāvātu to labāko. Bet vai tad mēs gribētu citādi? Vai patiešām vēlētos redzēt katru jauno GTA ik gadu? Nedomāju viss..

1132 skatījumi 15 komenti kudos

Raksta autors

2 komentāri The Legend of Zelda: A Link Between Worlds apskats
25.Novembris 2015 10:28
Mikonens

15 Komentāri

27.Novembris 2015 17:52
goodman2576 Redaktors

Jaunais BioShock jau topot laboratorijās. Varētu arī Ubisoft pamācīties

27.Novembris 2015 17:54

Jauns GTA domāju tik drīz viss neiznāks. GTA Online naudas mašīna pārāk labi darbojas, lai to bremzētu ar jaunu GTA.

27.Novembris 2015 17:54
Marcisbee Dizaineris

Piekrītu @goodman2576 , tiešām no Take-Two varētu citas kompānijas mācīties. Bet nesen lasīju, ka viņi uzskata, ka spēļu veidošana paliek arvien dārgāka, tāpēc grūtāk paliek to izstrāde. Tas ir tāpat kā ar Lamborgini, viņiem vajag katru reizi pārsist savu iepriekšējo darbu, kas patērētāja acīs ir perfekta stradēģija

27.Novembris 2015 18:37
goodman2576 Redaktors

@Marcisbee manuprāt spēļu industrija nonāks līdz brīdim kad bez datorprogrammām kas palīdz izstrādāt ne tikai spēles dizainu bet arī saturu vairs nevarēs iztikt. Automatizācija spēļu izstrādē bet tas jau nozīmē kaut daļēju AI.. .... Jauni dziņi un tūļi ļaus ražot kvalitatīvākas spēles, tā tomēr ir pelnošākā legālās izklaides industrija...

27.Novembris 2015 19:19
edza Spameris

viņi gadu gta5 optimizēja

27.Novembris 2015 20:01

@edza un beigās iznāca ,manuprāt, optimizētāka spēle pa visu spēļu industrijas laiku. Nav beigās tā ,ka Rocksteady Studios pasteidzās ar Batman Arkham Knight spēles izstrādi, Warner Bros. Interactive Entertainment publicēja sūdu un to sūdu jau gadu optimizēt nevar.

Ieraksts tika labots, 27.Novembris 2015 20:02
27.Novembris 2015 20:53
edza Spameris

konsules jau ir tā problēma kādēļ dažas spēles ir nežēlīgi ilgi jāoptimizē..

27.Novembris 2015 22:37

Pēdējai raksta daļai atļaušos nepiekrist. Rockstar games mega hītu spēle Grand Theft Auto nemaz nav tāds meistardarbs. Ja paskatīsimies tīri no tehniskās puses, visas Grand Theft Auto daļas līdz pat 5. daļai, priekš PC bija totālākie mē*. No 3. daļas līdz pat SA daļai, frame limiteri nemaz nevarēja slēgt ārā, savādāk fizika aiziet nosnausties. Un runājot par widescreen atbalstu, no 1. daļas līdz SA daļai nemaz nav 1080p atbalsts. Un lai dabūtu 1080p, ir jāizmanto mods. Jā jā, es zinu SA 1.01 versiju kur "itkā ir" 1080p atbalsts, bet tas nav 1080p, tā patiesībā ir izstiepta low rezolūcijas bilde. Protams arī kārtīgs kontrolieru atbalsts līdz pat 5. daļai nebija, un tur atkal bija jāizmanto mods. Un vēl jau ir parastie patchi GTA 3 - GTA SA, ko izlaiž Silent(modderis), lai salabotu spēlei bagus.

Lūk viens ļoti labs GTA analīzes kanāls kurš starpcitu nāk no LATVIJAS [https://www.youtube.com/user/NationalPepper].

Ieraksts tika labots, 28.Novembris 2015 05:42
28.Novembris 2015 08:16
Mikonens Redaktors

@edza Piekrītu par optimizēšanu, B:AK no manis vispār saņem lielu fu par PC versiju, bet daudziem izstrādājiem konsoles paliek primārās, jo no tām lielākā daļa naudiņas nāk. Bet atkal, tas tomēr neattaisno briesmīgu optimizāciju.

28.Novembris 2015 08:56

@overnixs Nejēgā labs kanāls. Nezināju.

28.Novembris 2015 10:25

@OMOGROSO Rekur ņem so saiti arī - Pcgamingwiki.com uzraksti meklētājā spēles nosaukumu, un vari uzzināt dažādas tiešā nozīmē NODERĪGAS lietas.

Ieraksts tika labots, 28.Novembris 2015 10:27
28.Novembris 2015 13:22
edza Spameris

@Mikonens nu mjaa... viņi uztaisa spēli Konsulei, tad viņu pārportē... problēmas jau tur sākās jo portēšana galīgi neder. tas apmērām tāpat kā vecajos telefonos agrāk .AVI nevarēja atskaņot vajadzēja konvertēt uz MPEG un konvertējot nereti tas video sūdīgs palika ..

28.Novembris 2015 14:00
Mikonens Redaktors

@edza Atceros tās problēmas ar telefoniem. Cik esmu lasījis, tad liela daļa problēmu sākas jau ar to, ka PC versijas nemaz negatavo tie, kas taisa konsoļu versijas, bet gan viņi to iedod citām studijām savā kompānijā, piemēram, kā dara Ubisoft, vai arī dod to darīt trešajai personai, kā tas bija ar Arkham Knight.

3.Decembris 2015 14:00
Antjello Redaktors

Atceros vēl perfekti, ka nesen lasiju interviju ar nVidia tehniskā atbalsta daļas pārstāvi, kurš diezgan skaisti attēloja ar vārdiem visu to apnicīgo procesu, kas ir spēles optimizācija uz datoriem. Galvenā problēma personālajiem datoriem ir tāda, ka to ir simts un viens. Vienam i7, otram i5, trešajam vēl AMD FX, kombinācijas ir tūkstots un viena un katra detaļa strādā savādāk (arhitektūra tā pati, bet tālākais jau ir cits stāsts), beigu beigās videokaršu ražotāji tiek nostādīti neērtā situācijā, ka pie katras jaunās spēles iznākšanas seko arī grafiskais ielāps, kurā speciāli tiek labotas problēmas spēļu kodā utt. Tad beigās īstenībā sanāk tā, ka AMD un nVidia nodarbojas ar lielāku apmēru optimizācijas nekā pašas spēļu kompānijas, kas tās spēles no tā konvejera dzen laukā.

Spēles veiksmei noteicošais nav laika periods vai ilgums, kurā tā tiek izstrādāta. Galvenais ir spēles kvalitāte. Fallout 4, kā arī iepriekšējās Fallout spēlēs vienmēr ir bijušas daudz nepilnības, taču daudzi to spēli vienalga uzskata par šedevru. GTA V, savukārt, bija tik novecojis jau kopš 2013. gada relīzes un 2015. gada, kad to pirmo reizi spēlējām uz datoriem, ka spēle likās vienkārši vienmuļa. GTA V ir mana visu laiku lielākā nožēla tieši tādā ziņā, ka pirku šo spēli par pilnu cenu.

Rockstar ir talants uz spēļu izstrādi un es, personīgi, vēlētos redzēt mazliet izvērstāku produkciju no viņiem - jaunu Bully spēli (patiešām laba spēle) vai kautcik adekvātu Midnight Club portu (ļoti apšaubāmi, bet tajā pašā laikā atgādināšu par Rockstar sirdsapziņu, kas ieslēdzās 2008. gadā, lai beidzot portētu 4-5 gadus veco Manhunt 2 uz PC).

Ieraksts tika labots, 3.Decembris 2015 14:08
5.Decembris 2015 23:00
Skhen Redaktors

@Antjello bet tajā pašā laikā atgādināšu par Rockstar sirdsapziņu, kas ieslēdzās 2008. gadā, lai beidzot portētu 4-5 gadus veco Manhunt 2 uz PC>

Rockstar vienkārši vairāk piesaista konsoļu tirgus, kurā var nopelnīt smuku summiņu, tādēļ PC lietotāji tiek apbižoti.

Ieraksts tika labots, 5.Decembris 2015 23:04

Pievienot Komentāru

Lai pievienotu komentāru, lūdzu ielogojies!