Pārgājiens Dragon Age: Inquisition pasaulē

Milzīgā fantāzijas pasaule, kuru vari izstaigāt vai doties zirgu izjādē, paralēli tam, cīnīties ar dēmoniem, kuri pārņēmuši visu zemi un Tu esi atslēga uz visu.

13.Maijs 2015 13:34
Marcisbee

Milzīgā fantāzijas pasaule, kuru vari izstaigāt vai doties zirgu izjādē, paralēli tam, cīnīties ar dēmoniem, kuri pārņēmuši visu zemi un Tu esi atslēga uz visu. Dragon Age: Inquisition ir 2014. gada lomu spēle, kurā ir jāizcīna uzvara pār demonisko fenomenu, kas tur parādījies un traucē civilajiem.

Spēles galvenais mērķis ir, kā jau tika minēts, atbrīvot pasauli no dēmoniem, kuri ierodas no citas dimensijas caur portāliem, kuri Tev kā galvenajam varonim ir jāaizver. Un to vari izdarīt tikai Tu, jo līdz ar portālu atvēršanos, varonim uz rokas parādījās zīme, kas saistīta ar portāliem. Un lai spēles sižets būtu interesantāks, arī atmiņas zudums nācis komplektā ar to. Atvērtā pasaule padara visu vēl interesantāku, jo visi šie portāli ir izretināti pāri visai kartei, kur jādodas pāri dažādiem kalniem, caur dažādām alām un ne vienai vien upei jābrien pāri. Tikšana līdz objektīvu punktiem jau ir viens liels piedzīvojums pats par sevi.

Pats spēles gājums atgādina ļoti slaveno un nu jau krietni novecojušo Blizzard kompānijas veidoto spēli The Lost Vikings, kurā tika doti spēlētājam 3 vikingi, katrs ar savām prasmēm un dažādāku pielietojumu attiecīgajās situācijās, lai risinātu puzles. Tāpat arī šeit, spēlētājam tiek dota iespēja izveidot savu komandu līdz 4 dažādiem cilvēkiem ar dažādām prasmēm, kur viens no tiem ir ļoti noderīgs tuvkaujām, cits ļoti labi varēs pretiniekus nonāvēt no liela attāluma, kā arī tēls, kurš var atslēgt jebkuras aizslēgtas durvis mājām, lādēm utt. Ir pieejams arī taktikas režīms, kas ir skats no augšas, kur var pārvalīt savus komandas biedrus, apstādināt laiku, lai var nesteidzoties izkalt pareizāko stratēģiju un doties kaujā ar uzvaras garšu uz mēles.

Fona mūzika arī brīžiem sāk skanēt, kas izklausas diezgan episki. Nedaudz atgādina spēles World of Warcraft score mūziku, bet šeit tā nav tik uzmācoša. Tā sāk skanēt brīžos kad ir pārāk ilgs klusums ieturēts un diezgan neilgi. Tai pat laikā klusajos brīžos komandas biedri arī uzturēs sarunu par apkārtni, skaisto laiku vai jebko citu, kas nav īpaši noderīgs spēles procesam, bet dara savu darbu - aizpilda klusuma brīžus.

Grafiskais noformējums spēlei ir diezgan spēcīgs. Arī lienot klāt pie sienām, īpašs tekstūru kvalitātes zudums nav pamanāms. Arī apgaismojums un krāsas ir diezgan iespaidīgas. Saulei spīdot starp koku lapām, rodas gaismas tuneļu effekts, kas nu jau mūsdienu spēlēs ir iekļaujams pie standartiem vizuālajā spēles daļā. Ir attiecīgas vietas, kur zāle var šķist pārlieku kubikaina, bet to var pamanīt tad, ka tai īpaši pievērš uzmanību.

Vienīgā lielā problēma, kas ir spēlei, ir tās "stīvums". Spēlētāju vadība ir visai stīva. Respektīvi ja uz zemes būs mazs akmentiņš, spēles avatars pret to aizķersies un tālāk nekustēsies, tā ir pilnīgi ar visiem objektiem. Arī ieejot alā un atrodot kādu nomaļu stūri, kurā vari ieiet un tai pat laikā komandas biedri pieies priekšā, sekojot Taviem soļiem, ārā no stūra vairs nebūs iespējams tikt. Attiecīgi jāveic lieka darbība, kur jāpārslēdzas uz citu no komandas biedriem.

Kopumā spēle ir tīri interesanta un ļoti skaisti noformēta vizuāli. Ir iespēja veidot (craftot) pašam savus ieročus, bruņas u.c. elementus, kas var noderēt spēles gaitā. Ja esi RPG spēļu cienītājs, tad šī spēle ir tiešām tas ko ir vērts iegādāties. Arī ja nav lomu spēles cieņā, tad varu garantēt, ka atradīsi kaut ko aizraujošu šeit.

1215 skatījumi 4 komenti kudos

Raksta autors

4 komentāri Dungeon Siege II
20.Maijs 2015 17:55
Starwave

4 Komentāri

13.Maijs 2015 15:18

Viena no spēlēm, kas, vismaz 1 reizi mūžā, ir jāizspēlē.

13.Maijs 2015 16:06
Marcisbee Dizaineris

Piekrītu, diezgan episka

13.Maijs 2015 18:26
Melnazeke Redaktors

Nezinu, varbūt biju gaidījis no šīs "Dragon Age" daļas ko vairāk, vai arī viņa man vienkārši nebija pa sirdij. Kopsummā skatoties spēle jau nav slikta, pat laba, piekrītu tam, ka vismaz 1 mūžā vajadzētu viņu izspēlēt. Bet ar to arī bija viss, nesen domāju varbūt mēģināt viņu pievarēt atkal, lai redzētu kā manas izvēles maina notikumus, bet nespēju sevi piespiest. Man nav pārāk lielu problēmu ar 'gameplay' mehānikām, jā, spēle ir pilna ar šiem saucamajiem 'fetch quests', bet viņi ir ātri paveicami. Cīņas sistēma ir ok, ja neskaita ļoti kaitinošo un neparocīgo taktisko kameru, kas varēja būt daudz labāka. Manuprāt, lielākā šīs spēles vājība ir tās stāsts. DA:I stāsts ir sliktākais, Bioware spēlēs kopš Neverwinter Nights. Stāstā ir savi lielie momenti, piemēram, kā rekrutējot 'magus' vai 'templarus' , uzbrkums 'Heaven' un sekas pēc tā un Moriganas, un viņas dēla 'quests' . Kopsumā spēles stāsts ir vājš, galvenais pretinieks ir klišeja (lielais, ļaunais, varu pār pasauli tīkojošais) pēdējā cīņa pret viņu ir visai garlaicīga. Kā arī puse no sekotājiem ir visai bezjēdzīgi, kas neko nedod stāstam utt.. Es zinu, ka izklausā, ka es heitoju šo spēli, bet tā nav, es izbaudīju to 1 reizi kuru es to izspēlēju.

13.Maijs 2015 20:03
Marcisbee Dizaineris

Nu es arī jūtu, ka otro reizi es arī nevarētu sevi piespiest spēlēt, bet kamēr manās acīs viņa vēl svaiga un doma skaista, viss liekas interesanti. Bez maz vai kā rozā brilles uz acīm.

Pievienot Komentāru

Lai pievienotu komentāru, lūdzu ielogojies!