Need for Speed Payback jau novembrī

Milzīgās Need for Speed spēļu sērijas jaunākā spēle gaidāma 10.novembrī XBox One, PlayStation 4 un PC

3.Jūnijs 2017 05:48
Vito

Magic Sonyk jau paspēja padalīties ar treileri, bet šeit nedaudz plašāka informācija par to, kas mūs sagaida no jaunpienācēja NFS spēļu sērijā.

Jaunpienācēju Need for Speed kuplajā ģimenē izstrādās Ghost Games - studija, kuru veido bijušie Criterion darbinieki, kas iepriekš strādājuši pie Need for Speed Rivals un 2015.gada Need for Speed.

Šķiet, EA liek nopietnu uzsvaru uz spēles sižetu, kas "norisināsies Laimes Ielejā, kur trīs atšķirīgus personāžus vieno kopīgs mērķis atriebties negodīgajam kartelim, kas pārvalda pilsētas kazino, noziedziniekus un policistus. Lai to paveiktu, vajadzēs pieņemt un pārvarēt dažādus izaicinājumus, lai izcīnītu cieņu."

Izpildproducents Markuss Nilsons (Marcus Nilsson) lielās, ka "Need for Speed atgriežas, lai pārspētu visu, ko spēlētāji gaida no sacīkšu spēlēm. Mēs vēl joprojām sērijas faniem sniegsim to, ko viņi mīl NFS frančīzes spēlēs - plašu automašīnu izvēli un to detalizētu pielāgošanu katra vēlmēm, aizraujošas sacīkstes un milzīgu atvērto pasauli, bet Need for Speed Payback mēs šos visus elementus apvienosim, lai sniegtu jauna līmeņa sacīkšu pieredzi. Stāsts, dažādie personāži un misijas - šī ir mūsu vīzija par to, kādai jābūt šodienas sacīkšu spēlei."

Pat ja sižets izklausās cik vien iespējami klišejisks, derību daļa varētu būt labs motivators kļūt par labāko braucēju - liec milzīgu likmi pats uz sevi, un varbūt kļūsi stāvus bagāts vai arī zaudēsi visu, ko esi sūri grūti krājis.

Ghost Games šķiet ļoti pašpārliecināti par jauno spēli un uzsver, ka tā būs daudz aizraujošāka par mums ierastajām sacīkšu spēlēm, lai gan nav īsti saprotams, ar ko tieši Payback izcelsies uz citu spēļu fona.

Spēlētāji, kas Payback iegādāsies iepriekšpārdošanā, saņems Platīna Mašīnu Paku, kas iekļaus piecas unikālas mašīnas spēles izdošanas brīdī - Nissan 350Z 2008, Chevrolet Camaro SS 1967, Dodge Charger R/T 1969, Ford F-150 Raptor 2016 un Volkswagen Golf GTI Clubsport 2016. Visām šīm mašīnām būs "ekskluzīvi platīna zili riepu dūmi", jo noteikti eksistē spēlētāji, kam tas šķiet īpaši svarīgi.

Papildus piecām unikālajām mašīnām, iepriekšpārdošanā pirktās spēles Deluxe versijas īpašnieki varēs sākt spēlēt trīs dienas pirms pārējiem spēlētājiem, kā arī personalizēt automašīnu numurzīmes un NOS dūmu krāsu, iegūt atlaides pirkumiem spēlē, reputācijas bonusus utt.

EA Access un Origin Access lietotāji spēli varēs bez maksas izmēģināt līdz pat desmit stundām, sākot jau 2.novembrī (kas gan šķiet negodīgi pret tiem, kuri spēli gribētu iegādāties iepriekšpārdošanā), kā arī iegūs 10% atlaidi, lai iegādātos spēli.

Dodies uz Electronic Arts, ja vēlies platīna zilos riepu dūmus vai īpaši jaudīgu Golfu.

921 skatījumi 16 komenti kudos

Raksta autors

2 komentāri Apskats: Little Nightmares
2.Jūnijs 2017 14:02
genotsiid

16 Komentāri

3.Jūnijs 2017 08:36
genotsiid Redaktors

«Mūsu vīzija par to, kādai jābūt šodienas sacīkšu spēlei» – jā, ar neizslēdzamu rubber banding, drausmīgu aktierspēli, ziliem riepu dūmiem un obligātu pastāvīgu pieslēgumu internetam! Vai arī šoreiz gadu būs jāgaida «apdeits», lai tikai pats varētu slēgt pārnesumus? NFS jau gadus 15 ir kā McDonald's produkcija – it kā garšīgi, bet paēdis neesi un nepamet sajūta, ka tas ir sūds.

3.Jūnijs 2017 11:39
Vito Redaktors

@genotsiid Tā to nebūtu smuki rakstā pasniegt, lai gan visai patiesi Par to McDonald's produkciju pilnībā piekrītu. Nelielu lomu gan jau spēlē arī tas, ka vairums NFS spēles pielīdzina kādai no vecajām - NFSU2 vai MW parasti.

3.Jūnijs 2017 12:47
genotsiid Redaktors

@Vito EA diez vai lasīs rakstu un noraidoši vicinās galvu, bet nekad nevar zināt . Ir jau vēl tā cilvēku grupa, kas atceras NFS no III: Hot Pursuit, High Stakes un Porsche Unleashed laikiem – eksotiskas automašīnas, kas traucas caur gleznainām ainavām. Man, piemēram, pēdējā «īstenā» sērijas daļa šķiet Hot Pursuit 2 (tieši PS2 versija), jo tā turas pie klasiskajām vērtībām. Pirmā MW arī bija ļoti laba, lai gan sāka jau stipri garšot pēc čīzburgera.

3.Jūnijs 2017 13:12
Vito Redaktors

@genotsiid Mana visu laiku mīļākā NFS spēle, visticamāk, tā arī paliks Porsche Unleashed. Neskaitāmas stundas nospēlēju neskatoties uz faktu, ka mans tā laika dators nespēja attēlot dažas tekstūras, līdz ar to dažās vietās nācās vadīties tikai pēc ceļazīmju novietojuma un minikartes.

4.Jūnijs 2017 13:43
hugurris Labdaris

Varbūt, kāds zin aptuvenos PC requirements?

6.Jūnijs 2017 21:10

@genotsiid no arkāžu tipa reisera nevar gribēt manuālu ātrumu pārslēgšanu, jo šīs spēles nav dizainētas, lai tas būtu iespējams. Otrs, 80 procenti no šādās spēlēs esošajām automašīnām īstajā dzīvē ir labākajā gadījumā aprīkotas ar manumatic kārbām, kas ir izsmiekls.

7.Jūnijs 2017 08:28
genotsiid Redaktors

@fenfen Kāpēc ne? Pat visprastākā «arkāde» simulē transmisiju vismaz primitīvā līmenī, ņemot vērā tādas lietas – kam es nezinu latviskos nosaukumus – kā gear ratio un final drive, kā arī piedziņas veidu (kuri riteņi ir velkošie). Viss, kas vajadzīgs manuālai ātrumu slēgšanai, ir ļaut lietotājam pašam izdomāt, kurā brīdī izmantot kuru pārnesumu, jo viss vajadzīgais jau ir ierakstīts kodā. Ja spēle nesimulētu pārnesumus, tad visi braucamie izklausītos pēc motorolleriem vai gokartiem.

Man, piemēram, ļoti noder iespēja izmantot agresīvu bremzēšanu ar dzinēju, pirms līkuma jau laikus spiežot bremžu pogu un paralēli ieliekot otrajā vai trešajā. Tāpat motoru vairāku līkumu posmos var turēt vienā powerband, kamēr «automāts» būtu slēdzies šurpu turpu. To parasti var panākt tikai tad, ja pats kontrolē ātrumkārbu. Ir arī vecs triks, ko lietoju jau kopš 90. gadu NFS – ja mašīna līkumā izslīd, to var iztaisnot, iemetot ļoti zemā pārnesumā. Dzīvē tas, protams, būtu ārkārtīgi bīstami un nestrādātu.

Runājot par reālo dzīvi, arī automašīnas, kas ir aprīkotas ar tizleņiem vai sacīkšu braucējiem (kāda jēga pilsētā no tā, ka «kārba» pārslēdzas 8 ms?) domātām pārnesumkārbām piedāvā kaut kādu brīvību ar podziņām aiz vai uz stūres, tā ka būtu tikai loģiski, ka arī virtuāli to varētu darīt. Piedevām amerikāņi tāpat kā es nevar ciest šitos DSG sūdus, kas, sēžot korķī, nav komfortabli (un apdzenot ir bīstami), tā ka jaudīgākās jeņķu mašīnas vēl aizvien ir aprīkotas ar mehānisko transmisiju, kas ir veiktspējas ziņā pārāka par vecā tipa «automātiem».

7.Jūnijs 2017 10:23
Vito Redaktors

@genotsiid ik pa laikam jau ir arī tādas arkādes, kā Burnout Paradise, kur mašīnai ir neierobežota ātrumkārba, bet ne jau kā CVT, bet gan jo ilgāk brauc, jo vairāk pārnesumus pārslēdz

7.Jūnijs 2017 12:42
genotsiid Redaktors

@Vito Heh, biju aizmirsis par CVT ! Burnout Paradise nekad tam nepievērsu uzmanību, bet, ja tā padomā, tur tiešām ātrumi nekad nebeidz slēgties. Interesanti, ka 2015. gada NFS Mitsubishi Lancer Evolution VIII ir 8 (!) pārnesumi .

7.Jūnijs 2017 16:21

@genotsiid Esi braucis ar DSG? Man ir DSG un esmu ļoti apmierināts. Gudra kārba, kas pārslēdz ātrumus ātrāk nekā to spēj ar roku, un nav arī parasto automātu stulbās slidināšanas. Kas tā par mistisku "bīstamību apdzenot"?

7.Jūnijs 2017 16:32

@genotsiid spēlēs, kurās nav salona skata, nav nemaz jēgas implementēt manuālo transmisiju, ja mēs runājam par autentisku braukšanas sajūtu. @kornivskis pa Rīgas bedrainajām ielām un citām puķudobēm "ātra pārslēgšanās" = piekares un tās elementu remonts reizi gadā un biežāk.

7.Jūnijs 2017 17:00
genotsiid Redaktors

@kornivskis Esmu daudz braucis ar 2013. gada VW Passat Altrack TSI, kam ir 6 pakāpju DSG un 2,0 l motora tilpums. Tieši iespēja turēt bremzes pedāli un paripot uz priekšu ir tas, kas man visvairāk pietrūkst salīdzinājumā ar parasti "automātu" (turklāt ir risks paripot atpakaļ). Turklāt pārslēgšanās bieži ir tālu no gludām, sevišķi no 1. uz 2. Gudra kārba? Braucu kalnā 6., apgriezieni nokrīt zem 1500, pārslēdzos no stūres vienu zemāk, pēc desmit sekundēm dators izdomā atkal ielikt pēdējā, tad pēc 3 sekundēm secina, ka 5. tomēr bija atbilstošāks. Bija bīstama situācija apdzenot – braucu 6. pārnesumā, tad nospiedu kārtīgi gāzes pedāli, lai dabūtu "kikdaunu", bet nekas nenotika pusotru sekundi, līdz dators beidzot izvēlējās 3. Problēma tāda, ka DSG prot veikli pārslēgties vienu uz augšu vai leju, bet citi varianti nav tik ātri. Būtu zinājis, slēgtos pa vienam uz leju, tad veiktu manevru. Apvienojumā ar turbo aizkavi un elektrisko stūres pastiprinātāju, rodas iespaids, ka mašīna ir neatsaucīga, it kā vadītājs būtu pasīvs skatītājs.

@fenfen Runa nav par autentisku braukšanas sajūtu, bet gan kontroli pār pārnesumiem. Katram savs skatījums, protams.

7.Jūnijs 2017 17:03

@genotsiid vai tad visām VW group automašīnām nav iespējams atslēgt DSG datora līdzdomāšanu braukšanas sesijās? Pēc pieredzes Q7 varu teikt, ka tā visnotaļ ir lieta.

7.Jūnijs 2017 17:14
genotsiid Redaktors

@fenfen Daļēji var – pabīdot sviru D pozīcijā pa labi, kad iedegās + un - zīmes, bet arī tad dators mēdz būt ļoti strikts par apgriezieniem, pie kuriem drīkst slēgties utt. Galu galā vadītājs nav tas, kurš var uzņemties pilnu atbildību par automašīnas gaitu. Savukārt visiem vācu apvidniekiem esmu redzējis tikai parasto "automātu" ar griezes pārveidotāju, ne divsajūgu sistēmu.

Paliek skumji, domājot par nākotni, kur arvien vairāk lietas cilvēku vietā dara mākslīgais intelekts...

7.Jūnijs 2017 17:19

@genotsiid vācu "apvidniekiem". Dīvaina rakstība "alumīnija eklēriem uz paceltām piekarēm". Mani vairāk nomāc izmaksas šādu brīnumu remontam.

8.Jūnijs 2017 05:08

@genotsiid Nu tad man kārbai laikam ir daudz labāki rūpnīcas iestatījumi. Braucu ar Seat Leon ST 290 Cupra, kam ir 6-pakāpju DSG. Ja braucot vēlos nomest pārnesumu zemāk, daru to ar lāpstiņām pie stūres. Ja vēlos sportot, tad kārbai ir režīms kad jebkurš pārnesums tiek griezts līdz ierobežotājam. 6 ātrumā dzinējam ir pietiekoša grieze, lai neiespringstot veiktu apdzīšanas, un ja apdzīšanas manevrs ir īpaši bīstams, tad ar lāpstiņām aiz stūres jau laicīgi nometu 2 ātrumus zemāk. Paripot atpakaļ sastrēgumā vēl ne reizi nav gadījies. Par to, ka pārslēgšanās no 1.uz 2.ātrumu varētu būt gludāka, piekritīšu, bet esmu pieradis un to vairs nejūtu. @fenfen jau gadu braucu ar 19" vasarā un 17" ziemā, sanāk apmēram 12k km gadā, piekarē vēl nav nekas jāmaina. Es gan no bedrēm un bruģētajām ielām cenšos izvairīties.

Pievienot Komentāru

Lai pievienotu komentāru, lūdzu ielogojies!