Assassin`s Creed ORIGINS

Spēles apskats. 1.daļa

31.Oktobris 2017 18:22
goodman2576

Vispirms liels paldies portālam Gamestar.ee un Ubisoft par iespēju uzspēlēt spēli jau no tās iznākšanas brīzā, kā arī @genotsiid par šīs iespējas nodošanu man. Apskatu sadalīšu vairākās daļās jo vēlos padalīties pirmajos iespaidos kamēr vēl tie nav pagaisuši, un man nav vairs tik daudz laika un iespēju kā dziļā jaunībā, kad varēju spēlēšanai ziedot vairākas diennaktis no vietas, līdz ar to līdz tādai pamatīgai spēlēs iztestēšanai var nākties pagaidīt ilgāk, jo vismaz gribētos iziet visu galveno sižetu pirms rakstīt noslēguma rakstu. Vēl viens iemesls apskata sadalīšanai ir ieplānotais datora dzelžu upgreids drīzumā, kas var dot jaunus iespaidus par Assassin`s Creed ORIGINS 4K un HDR izpildījumā. Spēles apskats uzsākts uz sekojošas konfigurācijas datora: Attēla apraksts

Tātad aiziet.... par spēli !!!!! Tie kam slinkums gari un plaši lasīt par spēles labumiem nospoilojot teikšu, ka spēle ir labākais ko šī franšīze ir piedzīvojusi. Ņemiet ciet - nenožēlosiet. Jā, pirms turpinu iedziļināties spēles labumos un izaicinājumos, izveidošu attēlu galeriju, kurā pievienošu dažādus ekrānšāviņus no spēles jo apskata daļā pievienošu vien dažus - aktuālākos. Tātad par ORIGINS pirmajiem iespaidiem! Tā ir patiešām atklātās pasaules spēle, kas smēlusies labāko no tādiem šedevriem kā The Witcher 3. Ar šo spēli ne vien reiz vien rakstā veikšu salīdzinājum, jo šobrīd tā pēc manām domām ir etalons visām atklātās pasaules RPG spēlēm. Beidzot var teikt ka Assassins Creed sāk izskatīties pēc īstas RPG spēles. Tas ir jau otrais nopietnais plus spēlei manā skatījumā. Tomēr neuztraucieties, īpašā sajūta kas raksturīga visām Assassin`s Creed sērijas spēlēm nekur nav pazudusi, bet par to mazliet vēlāk. Daudz neatklāšu arī saturisko daļu jo tā manuprāt ir jāizdzīvo katram spēlētājam pašam. Teikšu tikai ka, jau no pirmajiem spēles mirkļiem visai prologa misijai caurvijas nopietns un emocionāls stāsts, kas pat var izsaukt kādu īstu asaru emocionālākajiem spēlētājiem. Pašreiz varu tikai minēt cik emocionāls būs spēles turpinājums. Tātad viena no jebkuras spēles svarīgākajām sastāvdaļām ir stāsts ko tā grib atklāt un vismaz pagaidām tas ir aizraujošs, intriģējošs un emocionāls un nav pamata sūkstīties. Karte ir milzīga, par to varat pārliecināties fotogalerijā, centos ar vairākiem ekrānšāviņiem to parādīt, protams arī citu portālu apskatos noteikti vienkopus var ieraudzīt. tikai spēles iesākumā nevarat doties kurp vien vēlaties, jo tas saistīts ar stāsta prologu, bet pēc tam droši varat klejot pa visu seno Ēģipti. Raksta tapšanas gaitā radās ideja tā arī rīkoties un papētīt cik tālu iekšzemē varētu nokļūt pa Nīlas ūdensceļiem, bet par to nākamajā apskata daļā. Tātad jūs iemiesojat Seno Faraonu aizstāvi - kareivi medžeju (medjay) vārdā Bajeks (Bayek) no Sivas pilsētas (Siwa). Attēla apraksts Šeit arī norisinās spēles prologa daļa. Bayeks ir vēl izcilāks parkūrists par saviem priekšgājējiem, ar to gribu teikt ka kontrolēt darbības ir kļuvis nedaudz vieglāk (spēlēju ar klaviatūru un peli), ir mainīta pogu nozīme, bet ātri var pierast un ir ērtāk. Tātad stāsts un varonis ir ok, spēles īpašais šarms ir vēl izteiktāks, liekas ka viss ir superīgi, un tā arī ir. Atverot inventoriju parādās ļoti estētiski noformēts ieroču, bruņojuma, materiālu un citu uzparikšu sakārtojums, šķiet ir padomāts par daudz sīkumiem kas ir patīkami un priecē. Viss ir ērti lietojams un pārskatāms. Ir arī trīsvirzienu spēju attīstīšanas koks. Kopumā Ubisoft noteikti gājis pareizajā virzienā spēli padarot daudz tuvāku klasiskai RPG spēlei, novēlu nākotnē nebaidīties to darīt vēl pamatīgāk. Ieročus var gan demontēt iegūstot nedaudz materiālus, gan arī uzlabot pie kalēja līdz jūsu sasniegtajam līmenim (tāds primitīvs upgreids). Ļoti priecē pasaules piepildījums ar dzīvību. skaidrs ka Ēģiptē diez vai būs floras pārbagātība, tomēr ir atrasta fantastiska sinerģija starp tuksnešainām kāpām, zaļām oāzēm un klinšainiem kalniem, to visu papildinot ar brīnišķīgu un ticamu senās Ēģiptes arhitektūru. Attēla apraksts Toties Fauna ir vesels atsevišķs stāsts. Oāzēs mīt flamingo un pelikāni, kas baros paceļas gaisā, mūkot gan no jātniekiem, gan medniekiem - vanagiem un klijām. Kalnu antilopes un citi kazveidīgie radījumi ganās visapkārt un ik pa brīdim notiek konflikti ar hiēnām, lauvām un gepardiem, un ūdeņos mīt dažāda lieluma aligatori un hipopotami. Un jūs to visu varat medīt un iegūt resursus. Dariet to cik vien bieži varat, jo ādas jums noderēs. Dziļākās ūdenstilpnēs varat ienirt un pat atrast kādu nogremdētu kuģi ar dārgumiem vai senas kapenes (labā lieta no Witcher 3). Zemūdens pasaule arī ir pilna dzīvības, un gaismas stari, kas laužas ūdenī, izskatās neticam reāli (laikam jau HDR dos to maksimālo efektu - būs jauns monitors). Kamielis vai zirgs ir klāt pēc jūsu svilpiena gluži kā Witcher 3, tomēr Ubisoft ņēmuši vērā CDPR algoritma kļūmes un zirgs ir klāt zibenīgāk, tas nekur neiesprūst un jūs esat tam mugurā ar vienu pogas spiedien pat ja neatrodaties akkurāt tam blakus. Lielisks sīkums par ko liels paldies. Materiālu savākšana ir vienkārša un nav jānokāpj no zirga, tas ir it kā sīkums, bet kā tas atvieglo spēles baudīšanu.... malači Ubisoft. Kaujas mehānisms ir ļoti atbilstošs un baudāms, dažos apskatos salīdzināts ar Dark Soul, bet nu manā skatījumā nav tik sarežģīts un galvenais, ka kontrolējams beidzot un nav no sērijas "nospied pareizo pogu laikā". Tomēr neiesaku lekties pret dažus līmeņu spēcīgāku pretinieku, dabūsiet pa ribām ātri vien. Tomēr drusku sabojāšu šo idilli ar dažām lietām pie kurām tomēr jāpiestrādā un daļēji to var izdarīt arī šajā spēles versijā ar updeitu palīdzību. Nu piemēram drēbes vai citu personu ķermeņu daļas, kuras pēkšņi nedabīgi caurauž Bayeka ķermeni, kur tām nebūtu jābūt, līdzīgi kā tas notika gan Unity, gan Syndicate. Tad šie pamuļķi pedestriāņi, kuri maisās pa kājām un tomēr vairāk atgādina klīstošu zombiju baru nevis dažādos ātrumos kustošas kaut ar minimālu intelektu apveltītas būtnes, bet ir plus apkārt klejojošos kareivju izskatā, kuri uzvedas krietni gudrāk, tā ka piestrādāts tomēr ir. Diemžēl atkal mūs ik pa brīdim ierauj mūsdienās un Animus nu jau kļuvis portatīvs ))))). Nu te man jāpiekrīt arī citiem apskatniekiem, ka nu kaut kā vajadzētu tikt vaļā no tā bezjēdzīgā mūsdienu sviesta iepīšanas tik skaistā vēsturiskā stāstā, kaut kā jāpiedomā tomēr, jo nu īsti neredzu jēgu lasīt kaut kādus e-pastus, bildes un citu informāciju par Abstergo un Animusa vēsturi utt. Varbūt mūsdienu saikni nepieciešams izveidot kā atsevišķu minispēli, kuru var paspēlēt un var arī neaiztikt, katrā ziņā tai nebūtu jāiejaucas brīnišķīgajā stāstā par Bajeku senajā Ēģiptē. Vēl pieminēšanas vērts ir Bayeka pieradinātais ērglis Senu. Tas kalpo kā stratēģiskās izpētes rīks pirms kādas misijas. Jūs ar Senu palīdzību no augšas skaistā lidojumā nofiksējat ienaidniekus un mērķi un varat izprātot kādu taktiku konkrētajā reizē izmantot. Šis ir labi izdevies papildinājums, man ļoti patīk un ir ar reālu pielietojumu. Pagaidām es baudu spēli un uzskatu, ka Ubisoft ir spēruši ļoti platu soli pareizajā spēles attīstības virzienā. Uz tikšanos apskata 2.daļā pēc kāda laiciņa. Attēla apraksts

341 skatījumi 3 komenti kudos

Raksta autors

4 komentāri Persona 5
31.Oktobris 2017 15:07
fenfen

3 Komentāri

1.Novembris 2017 13:19

Gaidu apskata turpinājumu! Pagaidām izklausās ļoti daudzsološa spēle!

2.Novembris 2017 08:10

Interesanti, ka daudzi saka, ka liela karte un daudz iespēju, bet skatoties netā cik ilgi nepieciešams, lai izspēlētu ir ~ 20h.

2.Novembris 2017 10:15
goodman2576 Redaktors

@Janis Daubergs Sveiks. Tā varētu būt taisnība ja virzies tikai pa galvenā stāsta misijām. Tomēr spēlē ir milzum daudz citu iespēju. Ir tradicionālie side-story kas nav tiešā saiknē ar pamata stāstu bet ir kāda konkrēta notikuma šķetināšanu ar vairāku pakāpju uzdevumiem. Tie ir unikāli un neatkārtojas. Tad ir izmeklēšanas misijas piemēram ir līķis un pēc dažādiem pierādījumiem sāc šķetināt kas noticis. Ir challeng misijas kurās tu atrieb citu spēlētāju nāvi - tas vairāk XP celšanai un ir tādas kuras izpildot vari iegūt kādu vērtīgu balvu ieroci. Protams ir dārgumu meklēšanas misijas, dzīvnieku migu iznīcināšana, tur arī parasti ir kas vērtīgs atrodams. Īsāk sakot nav garlaicīgi. Arī Witcher 3 varēja izskriet cauri pārdesmit stundās, bet es kopā spēju pavadīt vairāk nekā 200h šajā lieliskajā un krāšņajā spēlē. Redzēs kā man veiksies ar ORIGINS, bet pagaidām ir aizraujoši un galīgi nav garlaicīgi. Interesanti ka vertikālā virzienā karte ir aptuveni 11 km liels attālums. Ar vidēja līmeņa šķēršļu joslu Bayeks skrienot 100m veica 16 sekundēs, tas nozīmē ka lai izskrietu vertikāli cauri kartei būs nepieciešamas 29 minūtes ... Ar laivu kas pārvietojas krietni ātrāk es kādus 9km braucu desmit minūtes... nu tas tā mērogam. Protams ka ir arī tuksnešainas vietas kur it kā nekā nav izņemot smiltis, un tomēr šķērsojot šīs vietas ari šo to interesantu var atrast...

Pievienot Komentāru

Lai pievienotu komentāru, lūdzu ielogojies!