Assassin`s Creed ORIGINS apskata 2.daļa

Spēles apskats. 2.daļa

6.Novembris 2017 12:27
goodman2576

Sveiciens visiem. Atgriežos ar apskata turpinājumu. Nu jau esmu drusku iespēlējies (25h), tomēr es nevaru tā pa fikso izskriet cauri tikai galvenā stāsta misijām, jo šajā AC ORIGINS pasaulē ir tik daudz kur novirzīties sāņus un pat piemirst par galveno scenāriju, ka laiks paskrien nemanot un nemaz nekļūst garlaicīgi. Lai gan nu jau spēlē esmu pavadījis krietnu laiciņu tomēr kādi 60% kartes joprojām nav atklāti. Kā arī iepriekšējā apskata daļā minēju, tad veicu ceļojumu laivā no kartes ziemeļu daļas gandrīz paša sākuma pa Nīlas upi uz augšu līdz pašam dienvidu punktam, ceļoju aptuveni 10 min. Galā izkāpjot krastā sapratu ka esmu trāpījis pie pārāk spēcīgiem pretiniekiem un pēc pāris desynchronised uzrakstiem atgriezos Aleksandrijā . Te var drusku runāt par to ka šāds dalījums pa reģioniem pēc varoņa spēka līmeņa ir gan plus gan mīnus. Skaidrs ka šāds dalījums ir pakārtots galvenā stāsta attīstībai kas mūs palēnām pārceļ no viena reģiona uz nākamo tā ļaujot attīstīt savas spējas un pielāgoties attiecīgā reģiona līmenim. Tajā pašā laikā neviens jau neaizliedz paklejot pa šiem reģioniem tā brīvi kā īstā open world spēlē pienāktos. tomēr dīvaini ka dzīvnieki pēkšņi kļūst daudz spēcīgāki atsevišķos reģionos, kas ir drusku neloģiski, jo tā vismaz medīt varēti brīvi pa visu karti vienalga kādā līmenī lai arī nebūtu. Protams jābūt arī kādiem īpaši nešpetniem nezvēriem kas arī varētu būt atbilstošā spēka līmenī konkrētajam reģionam. Nu tas sīkums, bet tomēr drusku samazina iespējas. Intereses pēc noskrēju ar Bayeku 100m attālumu ar vidēju šķēršļu joslu 16 sekundēs. Nedaudz parēķinot būs jāskrien aptuveni 40 minūtes ja vēlēsieties veikt attālumu pa kartes diagonāli, bet jāņem vērā ka tas ir nerēķinot peldēšanu. Attēla apraksts Tad atgriežoties pie kopējām sajūtām. Ņemu savus vārdus no iepriekšēja raksta par ne visai bagāto floru atpakaļ. Ubisoft ir izdevies augu valsti padarīt krāšņu un neticami bagātu. Īpaši gribas izcelt Nīlas upes krastus un neskaitāmos kanālus un kanāliņus. Spēlējot domāju, kas padara spēles par tādām kurās gribas atgriezties. Un skatoties krāšņās ainavas kļuva skaidrs, ka spēles pasaulei ir jābūt krāšņai un tik dažādai, lai spēlētājam būtu vēlme tajā atgriezties ne tikai varoņu un stāsta dēļ, bet tādēļ, ka vēlreiz gribas uzmest skatu skaistajām ainavām. Te jāsaka ka AC ORIGINS ne ar ko krāšņumā neatpaliek no Witcher 3. Teorētiski būtu jābūt kādiem jūtamiem grafiskiem uzlabojumiem, bet uz to atbildes mēģināšu rast apskata 3.daļā, kurā cerams jau varēšu dalīties pārdomās par spēles izskatu 4k un HDR krāsu formātos. Liels pozitīvs pārsteigums bija iespēja arī šajā spēlē vadīt lielo kuģi - galeru, tālāk nebojāšu interesi, spēlējiet paši redzēsiet cik forši tas ir, dažos ekrānšāviņos kuģi var aplūkot attēlu krātuvē. Attēla apraksts Mazās laiviņas arī ir lielisks un ātrs pārvietošanās veids, vēl viens labi izmantotais piemērs no Witcher 3. Nedaudz par standarta blakus misijām, piemēram kā ieņemt kareivju nocietinājumu ar uzdevumiem nogalini komandieri un atrodi dārgumu lādi. Šķiet ka šādas misijas varētu ātri apnikt jo principā jau uzdevums ir apmēram vienāds. Un tomēr fortifikācijas ir izveidotas ar tik dažādu arhitektūru, ka stratēģiski var atrast daudz dažādus veidus kā paveikt uzdevumu un līdz galam nekas neatkārtosies. Mierīgi var ielavīties un aptīrīt dārgumu lādi nevienam nemanot un tad no attāluma nogalināt komandieri un misija izpildīta, bet var protams arī klusām lavoties iznīcināt pilnīgi visus kareivjus. Var arī drosmīgi iejāt pa galvenajiem vārtiem un sēžot zirgā cīnīties ar kareivjiem. Attēla apraksts Drusku par ne tik labo. Ik pa brīdim sakaitina manuprāt vāji nostrādātie skaņu efekti - respektīvi NPC dažādie izsaucieni. Liekas ka to variācija ir tik maza, ka nepārtraukti atkārtojas. Tas pats ir ar grafisko izpildījumu.. te mēs atgriežamies pagātnē jo apģērbs ir pilnīgi statisks un nekustīgs vai NPC stāv vai sēž (apenes redzamas ) līdzīgi kā tas ir bijis visās iepriekšējās AC spēlēs. Krasi atšķiras arī kvalitāte ar kādu nostrādātas galvenā stāsta ainas un pārējo uzdevumu ainas. Īsti jau nezinu, bet iespējams spēļu izstrādātājiem ir jārod kāds kompromiss starp kvalitāti un vidējā geimera XBOXera un PS4ista dzelžu iespējām, tādēļ NPC tiek apzināti padarīti par mazākpoligonu zombijiem. Tātad ir kur piestrādāt un attīstīties. Attēla apraksts Bet labai spēlei jau tādi daži grafiski nieki netraucē būt interesantai. Jau atkal atkārtošos sakot, ka šoreiz UBISOFT ir spēris plašu soli pareizajā virzienā, un es vēlētos lai arī turpinājumi būtu labāk retāki, bet pilni ar pārsteidzošiem atklājumiem plašās un interesantās atvērtās pasaulēs un ar vairāk smalkākiem RPG elementiem. Es pat ieteiktu sadalīt šo franšīzi divās versijās. vienā pieturēties pie atvērtas pasaules tipa RPG versijas un otru veidot vairāk kā action-adventure gabalu kurš arī varētu būt lineārāks un tai pat laikā īsāks bet dinamiskāks krāšņs konkrēta notikuma stāsts. Pēc kādas nedēļas pielikšu punktu apskatam, nedaudz vairāk pieskaroties arī veiktspējas un grafikas kvalitātes niansēm. Attēla apraksts

369 skatījumi 0 komenti kudos

Raksta autors

2 komentāri Jauna tendence: Switch fiziskās spēles ar papildu lejupielādi
2.Novembris 2017 17:53
genotsiid

0 Komentāri

Nav pievienots vēl neviens komentārs, bet Tu vari būt pirmais!

Pievienot Komentāru

Lai pievienotu komentāru, lūdzu ielogojies!