MOTHERGUNSHIP apskats

Ložu paradīze

1.Augusts 2018 18:51
Homērs

Jeb visīstākā ložu elle!

Manuprāt, lai kāda spēle būtu veiksmīga, tajā jābūt vismaz vienai no sekojošām sastāvdaļām - seksīgām meičām, lieliem ieročiem, un milzum daudz sprādzienu. Seksīgu meiču šeit diemžēl nav, tomēr ar lielu pārliecību varu teikt, ka spēlē MOTHERGUNSHIP, no izstrādātājiem Terrible Posture Games un Grip Digital, ir ievērojams daudzums sprādzienu un dažnedažādu veidu ieroču.

Jāsaka, ka sižets šajā spēlē ir diezgan vienkāršs. Planētai Zemei ir uzbrukusi milzīga, robotu-citplanētiešu armāda, tāpēc spēlētāja personāžs pievienojas vienai no pēdējām cilvēku pretestības grupām, un tiek iestūķēts ļoti vieglā, kaujas eksoskeleta kostīmā. Mūsu galvenais mērķis ir tikt līdz citplanētiešu galvenajam kosmosa kuģim, un iznīcināt to, tādā veidā uzveicot iebrucējus. No sava kosmosa kuģa iekšienes mēs izvēlamies savu pirmo misiju un uzsākam Zemes atbrīvošanas kampaņu.

Tomēr sižets šeit nav pārāk svarīgs, jo šādas veida spēļu galvenā pievilcība ir to grūtības pakāpe. MOTHERGUNSHIP (MGS) savā stilā atgādina Doom franšīzes spēles, kur pāris desmitiem ienaidnieku uz ekrāna ir "viegla iesildīšanās". MGS spēlējas gandrīz tāpat kā 2016. gada Doom spēle, tikai bez dēmoniem un asinīm, ar izteiktāku humora izjūtu, pāris jaunām gameplay funkcijām, un ar lielāku uzsvaru uz bullet-hell žanra elementiem. Šī ir patiešām sarežģīta spēle, kurā ienaidnieki ar vienu vien šāvienu var nodarīt tev ļoti daudz kaitējuma, un kura atalgo noasinātus refleksus un neatlaidību.

MOTHERGUNSHIP ir visīstākā "ložu elles definīcija".

Katra misija sākas ar to, ka spēlētājs savāc kopā dažādas ieroču sastāvdaļas un apvieno tās, lai izveidotu savu sapņu ieroci. Izdarot vienu soli šajos nejauši ģenerētos kosmosa kuģos, no visām pusēm parādās pretinieki, un sākas pati īstāka ložu elle. Spēlēs arēnās nav kur paslēpties un spēlētāja veselība nereģenerējas, liekot tev lēkāt šurp un turp, izvairoties no pretinieka uguns. Katrs līmenis savā veidā ir savādāks, un klāt ienaidnieku izvietojumam, mainās arī to veidi un bīstamības pakāpe. Spēlētājam būs nepieciešams cīnīties ar pašiznīcinošiem droniem, raķešu metējiem, trakiem dzelzs suņiem, un laiku pa laikam, ar kādu boss-līmeņa pretinieku.

Starp līmeņiem spēlētājam tiek dota iespēja uzlabot savas bruņas, mobilitāti, veselības līmeni, pretestību, ieroču enerģijas daudzumu, kurš izlādējas šaujot, u.t.t. Spēles kartē mēs izvēlamies savu nākamo mērķi. Jebkurā laikā ir pieejama galvenā, ''sižeta misija'', kas virza spēli uz priekšu, kā arī papildus misijas, kurās var savākt naudas līdzekļus un papildus aprīkojumu jaunu ieroču izveidei. Jā, MGS pastāv sava unikāla, ieroču kraftinga sistēma.

Krāt naudiņu ir ļoti svarīgi, jo bez tās papildus stroķus dabūt ir pagrūti!

Laika gaitā spēlētājs savāks veselu lērumu resursu, no kuriem varēs veidot jaunus ieročus. Šie resursi iedalās trijos veidos- stroķos, stiprinājumos, un modifikatoros. Stroķi ir dažādu veidu šaujamie. Stiprinājumi ļauj apvienot ieročus kopā, un savukārt modifikatori ļauj mainīt ieroča uzvedību, un uzlabot to. Teorētiski, ieroču kombināciju skaitu diktē vien paša spēlētāja iztēle, tomēr šeit ir pieejama izvēle no lāzeriem, raķešu palaišanas ierīcēm, granātmetējiem, enerģijas šautenēm, zāģiem, un daudz kā cita. Bet ir jāņem vēra fakts, ka jo varenāks tavs ierocis, jo vairāk enerģijas tas patērēs, un šajā spēlē tu nekādā gadījumā negribi palikt pliks un bass, jeb bez enerģijas, tieši tad, kad tev apkārt mudž desmitiem pretinieku.

Spēlētājs spēj vienlaikus turēt divus šaujamos, tāpēc būtu ieteicams lietot tādus ieročus, kuri labi sader viens ar otru - piemēram, dūre, kas tuvumā nodara lielu kaitējumu, un bise, kurai ir samērā īss rādiuss, bet lieliski sader ar dūres sitieniem. Šāda veida kombinācijas palīdzēs izkļūt no patiesi grūtām situācijām (kuru būs ļoti daudz). Paies nedaudz laika, pirms varēsi atrast tādu kombināciju, kas noderēs tieši, tāpēc es ieteiktu pa eksperimentēt un atrast to īsto nāves nesēju.

Vienīgais ierobežojums ieroču izveides ziņā ir tevis paša izvēle.

Par laimi, nekādas tehniskas problēmas un kukaiņus es, spēlējot MGS, nesastapu. Spēle ļoti reti zaudēja savu 60FPS gludumu, pat tad, kad uz ekrāna bija vairāki pretinieki, un kad visa apkārtne bija pilna ložu un raķešu. Spēles tekstūras ir ļoti detalizētas, tomēr sprādzienu efekti gan varētu būtu labāki. Gaismas efekti arī ir savu uzdevumu augstumos, tāpēc šeit nopietnu pretenziju nav. MGS diezgan labi spēlēsies arī uz viduvēju specifikāciju datoriem. Runājot par mūziku, tā šeit nav pārāk oriģināla - tipisks elektroniskais soundtreks, kurš labi noder kā fona mūzika, bet nekas vairāk.

Spēles lielākais trūkums ir atkārtojamība. Istabu dizains vairākkārt atkārtosies, jo spēle izmanto nejauši ģenerēto līmeņu sistēmu, kas agrāk vai vēlāk apniks... kā tas arī notika. Līmeņu variācija noteikti būtu liels pluss, tomēr tā nav. Žēl.

Boss-līmeņa ienaidnieki šajā spēlē nav bieži sastopami, tomēr tos, ar kuriem vajadzēs cīnīties par viegliem gan nenosauksi.

8/10

MOTHERGUNSHIP ir ļoti izklaidējoša spēle, kas noteikti sniegs daudzas stundas prieka. Tā ir viena no tām spēlēm, kuru gribas uzspēlēt, lai kārtīgi iztrakoties, vai arī tad, kad nav ko darīt, un gribas "nosist laiku." MGS nav spēle ar saistošu sižetu vai patīkamiem personāžiem, nē, šī ir spēle, kurā tu iznīcini citplanētieti pēc citplanētieša ar absurdi lieliem ieročiem. Noteikti iesaku Doom, Quake, un citu, "ātro" spēļu faniem.

Spēle ir pieejama uz PC, Xbox One, un PS4 platformām. Iekš Steam to var iegādāties šeit.

99 skatījumi 2 komenti kudos

Raksta autors

2 komentāri FIFA fans neapzināti iztērē 16 tūkstošus
28.Jūlijs 2018 09:24
genotsiid

2 Komentāri

8.Augusts 2018 09:39

šo laikam neviens nespēlē

9.Augusts 2018 06:17

@TV_MASKAVA Spēles Steam veikala logs gan saka otrādi

Ieraksts tika labots, 9.Augusts 2018 06:18

Pievienot Komentāru

Lai pievienotu komentāru, lūdzu ielogojies!