Iespaidi: Far Cry 5 Arcade

Ak, nē – zombiji visur!

27.Oktobris 2018 15:17
genotsiid

Ubisoft atvērtās pasaules spēlei Far Cry 5 ir, visticamāk, vienīgais Strike apskats lapas vēsturē, kas tika publicēts līdz ar preses embargo beigšanos. Ir jauki, kad izdevēji recenzijas materiālu nodrošina nedēļu iepriekš, taču nepatīkami, kad daļa satura ir nepamatoti noslēpta aiz maksas "sienas". Viens no retajiem šādiem piemēriem ir minētās spēles režīms Arcade. Testējot Soulcalibur VI, atklāju, ka man atkal ir pieejams 2 dienu PlayStation Plus izmēģinājums, tāpēc nolēmu ātri pieķerties martā garām palaistajam.

Arcade ir no Far Cry 5 pamata un papildinājumu sižeta atsevišķs režīms un sadaļa galvenajā izvēlnē. Tajā var baudīt un pat sīki pats radīt nelielus līmeņus un kartes, kam nav obligāti jāatrodas virtuālā Montānas štata robežās, tomēr iegūtie prasmju punkti un nauda tiek pievienota jūsu vienspēlētāja stāsta tēla kontam, lai efektīvāk cīnītos pret kultu. Arcade ir atrodamas arī cīņas ar citiem cilvēkiem internetā. Far Cry 5 saglabāju uz PS4 cietā diska septiņus mēnešus, lai beidzot režīmu izmēģinātu, jo izklausās taču interesanti!

Tomēr ir vairāki iemesli, kāpēc liekas absurdi Arcade gadījumā konsoļu lietotājiem pieprasīt abonēt ražotāju maksas pakalpojumus, kas ir obligāti tiešsaistes mačiem. Pirmkārt, lielāko daļu režīma satura var un, šķiet, ir paredzēts baudīt vienatā. Otrkārt, nomācošu vairākumu līmeņu ir radījuši parasti lietotāji = bezmaksas darbs Ubisoft labā (neskaitot paviršu pieskatīšanu un serveru uzturēšanu). Treškārt, par piekļuvi piedāvātajam saturam nav vērts maksāt 4 un vairāk eiro mēnesī.

1. attēls

Spēlēt vērto saturu var atrast tikai ar filtru

Iespējams, lielākais stulbums ir nespēja pat tikt Arcade galvenajā izvēlnē un apskatīt piedāvāto, ja nav aktīva PlayStation Plus abonementa – tikai karšu redaktors ir pieejams, bet kāda jēga, ja radīto nevar redzēt kontekstā ar citu darbiem? Tālāk var izvēlēties starp solo un saspēles līmeņiem, kā arī apšaudēm internetā (gan izveidot savu sesiju, gan pieslēgties citu iesāktām). Fona attēli un skaņas ir 80. gadu stilā, kas ir pretstats standarta Far Cry 5 audiovizuālajai pusei.

Izmantojot Arcade veltītās trofejas kā ceļvedi, sāku ar Solo & Co-Op sadaļas izceltajiem (Featured) līmeņiem. Pēc pagaras ielādes pirmo saņēmu Journey paveida uzdevumu, kā nosaukumā bija skaidra atsauce uz seno Steam hitu DayZ. Mērķis Journey līmeņos vienmēr ir tikt līdz beigām dzīvam, kamēr citās šķirās galvenokārt jānogalina visi vai noteikti indivīdi. Konkrēto gadījumu interesantāku padarīja meža tēma un iestatījums, ka nāve iestājas ar vienu sitienu kā spēlētājam, tā zombijiem.

Jā, zombijiem! Jo vairāk spēlēju, jo vairāk saskāros ar dzīvajiem miroņiem. Acīmredzot nesenais Far Cry 5 maksas papildinājums Dead Living Zombies uzcēla pretekļus popularitātes kalngalā. Risinājums problēmai bija šķirot izceltos līmeņus, sākot ar augstāko vērtējumu. Lai gan kvalitāte pieauga un biju reizēm patīkami pārsteigts, varēja just, ka saturs šeit, pat pašu Ubisoft radītais, ir entuziastu veidots. Pēc mūsdienu standartiem pasaules dizains un līmeņos notiekošais ir vērtējams zemu, taču viss strādā pareizi.

2. attēls

Pārāk daudz zombiju

Tikmēr Steam Greenlight tipa šausmas ir standarts Solo & Co-Op sadaļas apakškategorijā Arcade Hero, kas satur nesen izveidotus un maz spēlētus līmeņus. Par 5 brīnumdarbu testēšanu dod trofeju. Atmiņā palika tropiska sala, kā vidū ir nedabiskas apļa formas kalns un kas stāv gaisā (var redzēt, ka tās robežas vienkārši beidzas nekurienē), un spocīgas kapsētas līmenis, kur var gandrīz taisni aizskriet līdz aizbēgšanas punktam. Diemžēl tas ir novietots gaisā, un neviens lēciens nebija gana augsts, lai mērķi aizsniegtu. Protams, atstāju negatīvu vērtējumu.

Izvēloties daudzspēlētāju iespējas, ātri vien tika sameklēta 12 cilvēku sesija, kam pievienojos mača vidū, un sajūtu ziņā atgriezos pagātnē pie Counter-Strike 1.6 un LAN mačiem datorsalonos. Divreiz sanāca šaudīties režīma Deathmatch kartē, kas acīmredzami ir domāta kā bērna rotaļu istaba un kur dalībnieki ir prusaka lielumā. Tas nozīmē plašus, atvērtus laukumus un snaiperšauteni vai raķešmetēju kā primāro ieroci. Pēc tam izmēģināju arī līmeni, kas atgādināja lielāku un sarežģītāku versiju par slaveno CS1.6 karti Pool Party.

Savukārt tur vairāk bija jālieto tuvcīņas ieroči, kamēr pārlieku raibā krāsu palete pretinieku ieraudzīšanu padarīja grūtāku. Nepalīdzēja arī saraustītais kadru skaits (standarta Far Cry 5 ekrānu ļoti stabili atjauno 30 reizes sekundē, bet šeit skaidri redzams optimizācijas trūkums). Mazāk kopā salipināta darba iespaidu atstāja Team Deatchmatch paveida līmenis, kas ir paredzēts kā snaiperu duelis, bet ar katru komandu savā pusē.

3. attēls

Atgādina CS1.6

Atzīstos, ka bija diezgan jautri pašaudīties kopā ar citiem cilvēkiem internetā. Droši vien iemesls tam ir fakts, ka ilgi nebiju aizticis daudzspēlētāju "šūterus". Savienojums bija stabils, pretinieki neteleportējās šurpu turpu, un nejutu nekādu papildu aizturi vadībā, tomēr Arcade lietotāju radītie līmeņi izskatās mūsdienām ļoti prasti, tāpēc, visticamāk, jebkura no jaunajām Call of Duty ir labāka alternatīva. Parastā Far Cry 5 gan ir un paliek viena no manām šī gada iecienītākajām spēlēm.

Atvainojos, bet tagad jāatgriežas pie Red Dead Redemption 2.

111 skatījumi 0 komenti kudos

Raksta autors

3 komentāri RDR2 fiziskā versija satur divus diskus (atjaunināts)
22.Oktobris 2018 13:40
genotsiid

0 Komentāri

Nav pievienots vēl neviens komentārs, bet Tu vari būt pirmais!

Pievienot Komentāru

Lai pievienotu komentāru, lūdzu ielogojies!