Capcom atrod neparastu vietu reklāmai

Noķēzī Street Fighter V varoņus

15.Decembris 2018 10:41
genotsiid

Laikam šīs nedēļas interesantākais jaunums spēļu pasaulē ir japāņu izdevēja Capcom kārtējais paklupiens ar tās slavenās kaušanās sērijas jaunāko daļu Street Fighter V (SFV). Jau iznākot 2016. gadā, tā tika pamatoti nopelta, jo tolaik izvēlnē ar pelēkiem burtiem rādīja nepieejamas sadaļas. Tikmēr pašsaprotamais režīms Arcade Mode beidzot parādījās tikai šī gada sākumā. Tas būtu normāli demonstrācijas vai testa versijai, taču darīšana bija ar pilnas cenas produktu.

SFV pati par sevi ir laba. Nav brīnums, ka šobrīd tiek rīkots turnīrs Capcom Pro Tour, kur spēles lielākie meistari izrāda savas prasmes. Tā kā SFV virtuālās valūtas pelnīšanai ir jābūt pieslēgtam pie interneta, izdevējs spiež iekšējos atjauninājumus, kas ir obligāti pat tad, ja necīnāties tiešsaistē. Droši vien piekritīsiet, ka ir pilnīgi pieņemami ielādes ekrānos vai uz cīņu arēnu plakātiem likt turnīra logotipu (varbūt ne tik ļoti, ja to ievada uzraksts Supported by). Taču vai liekas OK izbojāt tēlu izskatu, tos aplīmējot ar minēto simbolu?

Tieši to Capcom ir izdarījuši. Aizņemoties ideju no free-to-play nozares, SFV tagad ir reklāmas, kas piešķir lietotājam papildu Fight Money. Savā ziņā ģeniāls ir veids, kā tās ir īstenotas. Piemēram, cīnītājs Akuma ir labi pazīstams ar hieroglifu "desmit", kas redzams uz viņa muguras. Nu tas ir aizvietots ar Capcom Pro Tour logo (sk. raksta attēlu, ņemts no Eurogamer). Viens no gaumīgākajiem gadījumiem. Turpretī tēlam Dhalsim minētais simbols parādās uz vidējā galvaskausa viņa kaklarotā.

Kaut gan pagaidām bezkaunīgi redzams tikai turnīra logo, nav šaubu, ka izdevējs ar šo vēlas pateikt: "Brīva vieta jūsu reklāmai." Tā dēvētās "sponsoru" izpausmes var izslēgt, taču tiem, kuri vēlas agrāk iegūt jaunus tērpus un arēnas, neatverot maciņu, varētu būt grūti turēties pretim piedāvājumam. Te gan var diskutēt, vai niecīgais bonusa punktu apjoms (kopā 12 FM), ko reklāmu ieslēgšana sniedz, ir pietiekams, lai tik ievērojami bojātu cīnītāju pazīstamo vizuālo stilu.

Nevaru sagaidīt, kad nākotnē tiksim pie Doritos un Mountain Dew kostīmiem...

143 skatījumi 0 komenti kudos

Raksta autors

4 komentāri TOP 10 PlayStation Vita spēles
21.Decembris 2018 21:52
Eking

0 Komentāri

Nav pievienots vēl neviens komentārs, bet Tu vari būt pirmais!

Pievienot Komentāru

Lai pievienotu komentāru, lūdzu ielogojies!