Ieskats DMC5 sižeta ainu tapšanā

Ieskats DMC5 sižeta ainu tapšanā

8. marts, 2019 • Autors: Genotsiid • 0 komentāri

Videospēles un horeogrāfija jau labu laiku iet roku rokā. Gadus 20 lielbudžeta projektos varoņu animācijas tiek ierakstītas no dzīvu aktieru kustībām, nevis veidotas manuāli. Tomēr reti kad ir iespēja ielūkoties, kā tas ir izdarīts aiz slēgtām durvīm. Japāņu izdevēja Capcom jaunākais grāvējs Devil May Cry 5 (DMC5), kas ir nopelnījis kritiķu un patērētāju atzinību, savā reklāmas video parāda aizkadra notikumus un pārdod mums Deluxe Edition:

Lai gan kustību sensoru trūkums liek kadriem izskatīties diezgan apšaubāmi, izklaidējoši tie nenoliedzami ir. Piemēram, kartona kastes uz riteņiem imitē stilīgās sižeta ainas, kurās redzami varones Nico busiņa veiktie kaskadieru triki. Ja jums kaut kas tāds liekas saistošs, papildu izdevumi, izvēloties DMC5 Deluxe Edition pār parasto, varētu būt attaisnojami – saņemsiet iespēju 3D sižeta ainas aizvietot ar filmētiem video.

Jau ar Resident Evil 2 rimeiku, kas 10 eiro dārgākajā variantā dāvina 1998. gada oriģināla mūziku un tērpus, Capcom dod kārdinošu iemeslu tērēt vairāk. Izskatās, ka ar DMC5 ir tas pats gadījums… ja jums patīk jocīgas lietas. Piedevām Deluxe Edition sniedz arī cīņu mūzikas izlasi no pirmajām četrām sērijas daļām, ekskluzīvus ieročus un vēl dažus bonusus.

Strike redakcija jau spēlē DMC5, taču diemžēl parasto versiju. Pagaidām patīk. Sīkākus viedokļus gaidiet nedēļas nogalē!


Secured By miniOrange