Iespaidi: Call of Duty Modern Warfare Open Beta

Iespaidi: Call of Duty Modern Warfare Open Beta

26. septembris, 2019 • Autors: Eking • 0 komentāri

Par COD MW publisko bētu

Padalīšos ar Call of Duty: Modern Warfare (COD MW) atvērtās bētas iespaidiem, kas risinājās pagājušās nedēļas nogalē – no 19. līdz 23. septembrim. Ja godīgi, esmu patīkami pārsteigts, jo no spēles testa neko īpašu negaidīju.

Vēlējos jautri uzspēlēt zināmā draugu kompānijā un lieliski pavadīt laiku kopā, un vienkārši parunāt par aktuālām tēmām ar saviem cīņu biedriem. Iepriekšējās šādas saspēles sanāca The Division 2 iznākšanas laikā, kad vairāk stājāmies pret mākslīgā intelekta pretiniekiem, nevis cits pret citu.

Kas unikāls šajā testā – bija apvienotas dažādas platformas. PS4, Xbox One un PC lietotāji varēja spēlēt cits pret citu. Par pārstāvēto platformu informēja ikoniņa pie spēlētāja vārda pirms mača uzsākšanas. Cik saprotu, uz PC spēlētāji varēja spēlēt tikai ar džoistiku, ne klaviatūru un peli.

Call of Duty®: Modern Warfare® – Open Beta spēlētāji no dažādām platformām savienojas

Atvērtajā bēta testā bija pieejami režīmi: Team Deathmatch, Headquarters (HQ), Domination, Free-for-All, Search and Destroy, Gunfight, Realism Team Deathmatch (bez kartes un HUD) un Cyber Attack (COD MW jaunais režīms, līdzīgs Domination, tikai ar 20 spēlētājiem). Varēja iemēģināt arī 64-spēlētāju Ground War, kas ir solis Battlefield teritorijā ar lielākām kartēm un tehniku.

Režīms Ground War ir tāds haotiskāks un vairāk kā eksperiments no COD izstrādāju puses. Pieminēšu, ka daļa komandas ir Titanfall veidotāji, kas ir speciāli atgriezušies studijā un zina, kas ir kvalitatīvs šūteris.

Iespaidi par COD MW

Kopumā COD MW ir kļuvusi lēnāka, salīdzinot ar citām savas sērijas spēlēm. Aptuvenais temps ir kā oriģinālajās COD MW. Spēle vienlaikus ir gan veikla, gan arī taktiska, līdzinoties Rainbow Six Siege ātrumam. Var teikt: COD MW ir tajā pašā laikā gan ātra, gan lēna – tādā nozīmē, ka jāspēj pieņemt pareizus taktiskos lēmumus un vienlaikus aši jāreaģē uz tiem. Tādējādi ir atrasts ideāls viduspunkts, kas ļauj spēlētājam pietiekami pārdomāt savas nākamās darbības un laikus veikt pareizas izvēles.

Tāpat ir noņemtas visas futūristiskās lietas, kā skriešana pa sienām, dubultā palēkšanās un piederumi. Ir tādi pamata priekšmeti kā ieroči ar dažādām aprīkošanas iespējām. Tāpat arī pieejamas granātas, mīnas, aizsargmūris un cits standarta ekipējums. Runājot par ieročiem, tie sajūtu līmenī ir izveidoti ļoti labi, katrs ir unikāls, un uztverama tā atdeve. Pievienojot kādu papildinājumu, piemēram, tēmekli, ierocis šķiet pilnīgi citādāks. Šaujot ir perfekti jūtams tā atsitiens (recoil). Šeit ir arī piestrādāts pie skaņas.

Izmantojot katru ieroci, ir unikālas sajūtas un labi pārdomāta fizika. Nešķiet, ka skrien ar plastmasas rotaļlietu vai pneimatisko šauteni košā krāsā kā COD Black Ops 4.

Call of Duty®: Modern Warfare® dažādo versiju cenas

Tāpat varu paslavēt jauno un dažādo karšu dizainu. Tās ir izveidotas tādā veidā, lai dinamiski pārvietotos un nekad nesēdētu vienā punktā. Ja atrodas šāda kempošanas vieta, kur ilgāk uzturēties, tad pretī ir trīs četras pozīcijas, no kurām var gaidīt draudus.

Kopumā

Kopumā COD MW – un it sevišķi režīms HQ – bija kā svaiga gaisa malks pēc visiem zombiju režīmiem un karaliskajām cīņām Call of Duty spēlēs. Bez jau zināmiem režīmiem izmēģināsim arī tādus jaunos kā Gunfight, Cyber Attack un Ground War ar paplašinātu dalībnieku skaitu – līdz pat 64 (COD WWII režīms Ground War bija no 12 līdz 18 spēlētājiem).

Piedevām COD MW darbojas uz uzlabota dziņa un izskatās grafiski skaistāk nekā iepriekšējās sērijas daļas. Testēju to uz konsoles PS4. COD MW bēta strādāja plūstoši, un testēšanas laikā nebija manāmas tehniskās kļūdas vai kādas citas problēmas. Kopējie iespaidi par izmēģinājuma versiju ir ļoti labi. Cerēsim, ka vienspēlētāja kampaņa arī būs izveidota godam. Zemāk oficiālais COD MW stāsta treileris, ko parādīja nesenās prezentācijas State of Play sākumā.


Secured By miniOrange