Iespaidi: Ghost Recon Breakpoint bēta versija

Iespaidi: Ghost Recon Breakpoint bēta versija

12. septembris, 2019 • Autors: Eking • 0 komentāri

Ievads

Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands iznāca 2017. gadā. Tajā laikā “ķemmējām” Bolīvijas mežus no kaujiniekiem gan vienatnē, gan kopā ar draugiem un arī svešiniekiem. Tur Ghost Recon reindžeru komandai bija pieejami apjomīgi resursi – helikopteri, ieroči, munīcija, mašīnas un cits kaujas inventārs. Varējām netraucēti neitralizēt ienaidniekus, lai efektīvi cīnītos ar karteļa bosiem.

Misijas izpilde pazemes bunkurā

Savukārt jaunā sērijas Ghost ReconspēleBreakpoint (GRB) akcentē reindžeru komandas izdzīvošanu nepazīstamā apvidū ar ierobežotu resursu daudzumu. Tas ir Wildlands turpinājums ar jau krietni izmanītu spēles dizainu un mehānismiem. Personīgi GRB izmēģināju kooperatīvajā režīmā ar pazīstamu biedru aptuveni divas stundas. Tajā laikā pamanīju daudzus jauninājumus, ko sniedz kārtējā Ghost Recon daļa.

Breakpoint jaunievedumi

Breakpoint sižets norisinās daudz citādāk nekā Wildlands, un spēle tiek atklāta uz nopietnas nots. Spoku grupa izmeklē negadījumu, kurā iesaistīts jūras spēku kuģis, kam ir uzbrukts. Ierodoties uz notikuma vietu, mednieki kļūst par medījumu un viņus sāk tvarstīt algotņu grupa zināma kā Skell ar augsti tehnoloģiskiem ieročiem un droniem. Kaujinieku galvenā mītne atrodas Auroas arhipelāgā. Galvenais spoku pretinieks ir Volkers (Walker), bijušais spoku karavīrs un niknākais reindžeru ienaidnieks. Pieminēšu, ka betā viņu nesastapu – tiks pietaupīts fināla produktam.

Karš ar droniem un algotņiem

Tagad pašiem reindžeriem ir jābēg no vajātājiem. Ubisoft ir ieviesis jaunus mehānismus, kā savainošanos. Kad bēgot tiekat ievainots vai krītat, tad ir jānolien kādā vietā un, piemēram, jāpaārstē kāja, lai neklibotu. Tāpat līdzīgi kā sērijā Tomb Raider ir ieviesti ugunskuri, kur varat netraucēti atvilkt elpu, atgūt spēkus, uztaisīt aprīkojumu un attīstīt kādus papildu rādītājus, teiksim, uzlabot skriešanu. Runājot par krāftošanu, ir līdzīgi kā ar The Division 2 – pieejams atšķirīgs inventārs ar dažādām specifikācijām un – galvenais – līmeņiem.

Milzīga atvērtā pasaule un sociālais centrs

Atvērtā pasaule ir gana plaša un liela – ir daudz jāskraida un jāpēta. Iztīrot kārtējās kaujinieku bāzes, atradīsiet norādes uz misiju prasībām. Kaujinieki ir kļuvuši agresīvi, un diezgan viegli varēsiet nomirt, ja neapdomāti iesaistīsieties apšaudē. Spēlējot komandā, GRB liekas un darbojas kā taktiska spēle, jo jāpārdomā nākamie gājieni. Mežos varēsiet lēni pārvietoties un pētīt, tāpat ir pieejami motocikli, mašīnas un laivas. Virs galvām ik pa laikam riņķo helikopteri, kurus arī var notriekt un no tiem savākt dažādus resursus, kā ieročus vai munīciju. Patronu daudzums ir ierobežots, un šaujamie šķiet pavisam citādāki dažādās klasēs.

Helikoptera avārija

Iespaidojoties no citām populārām spēlēm, kā Destiny vai tā paša Ubisoft veidotās The Division 2, arī šeit ir ieviests sociālais centrs, kurā varēsiet sastapt citus lietotājus, kā arī izgatavot ieročus un no tirgotājiem iegādāties citus resursus. Arī ienaidniekiem tagad ir līmenis, un daži no viņiem, piemēram, Vilki, būs pārāk spēcīgi, lai jums būtu iespējams iesaistīties cīņā ar pārāk zemas pakāpes inventāru. GRB “lūta” nozīme nav tik izteikta kā The Division 2. Taču jaunie RPG elementi un laupījuma ieviešana Breakpoint piešķir daudz atšķirīgākas sajūtas nekā priekšgājējā Wildlands.

Misijas un kopējais spēles dizains

Personīgi man nepatika GRB sejas veidošanas redaktors – visas sejas izskatās vienlīdz baisas un tādas kā kokainas. Iespējams, spēlē tās nemaz nemanīsiet, jo tomēr skats ir no mugurpuses – no trešās personas punkta. Tāpat grafiski dažviet apkārtējā vide džungļos izskatās tāda kā neizstrādāta un pārāk vienkārša, kas vairāk līdzinās iepriekšējās paaudzes darbiem. Taču, atzīšos, dažās vietās, piemēram, kalnos, Breakpoint ir vizuāli brīnišķīga – zilas debesis ar mākoņiem, kalni ar skaistiem, mirdzošiem ezeriem un džungļi tālumā.

Pielāgojam labāko inventāru

Tāpat jāpiemin, ka bruņotie ienaidnieki ir dažādi atkarībā no reģiona. Vietām ir jāspēlē klusi un nedrīkst izsaukt trauksmi – lavoties jāiznīcina pretinieki pa vienam. Citviet sastapsiet agresīvus kaujiniekus ar droniem, kur būs jāstājas tiešā konfliktā.

Militārais transports – var braukt arī divatā

Papildus galvenajām misijām ir pieejami blakusuzdevumi, kas tiek dalīti izmeklēšanas un frakcijas tipā. Pirmās no tām ir vairāk vērstas uz galvenā stāsta pusi, koncentrējas uz noslēpumu risināšanu, kas apņem GRB sižetu. Tajās ir vai nu jāmeklē kādi konkrēti dokumenti, vai arī kāds noteikts cilvēks. Savukārt frakcijas misijas ir norādīto uzdevumu veikšana, lai apspiestu nemiernieku grupas atvērtajā pasaulē. Tāpat sižeta gaitā sastapsiet dažādus vietējo cilšu iedzīvotājus, kas lūdz izpildīt tādu vai šādu darbiņu. Balvas, kā vienmēr, ir pieredzes punkti vai kādi jauni inventāra priekšmeti. Sanāk kā sava veida nepārtraukta laupījuma medīšana.

Kopumā

Runājot par tehniskām problēmām, bētā saskāros, ka varonis dažbrīd lido virs zemes, un vienā noteiktā vietā iesprūdu klintī. Neraugoties uz to, spēle strādāja plūstoši un kopumā atstāja labus iespaidus. GRB šķiet un darbojas pavisam atšķirīgi no Wildlands. Prieks, ka Ubisoft nosūtīja pateicības vēstuli par dalību bēta testā un piedāvāja par to bonusus – veterānu Spec Ops emblēmu fināla spēlē.

Tom Clancy’s Ghost Recon® Breakpoint skaistie kalni

Domāju, ka tā pa īstam jaunās GRB idejas varēsim izbaudīt tikai gala produktā. Iespaidi par bētu ir labi, un kooperatīvajā režīmā spēle strādā plūstoši. Testēju to uz konsoles PlayStation 4. GFB tiks izdota 4. oktobrī platformām PlayStation 4, Xbox One un PC. Savukārt novembrī, kad to palaidīs, spēle būs pieejama arī pakalpojumā Google Stadia.


Secured By miniOrange