Izmaiņas PlayStation atmaksas kārtībā

Izmaiņas PlayStation atmaksas kārtībā

3. aprīlis, 2019 • Autors: Eking • 0 komentāri

Izmaiņas PlayStation veikalā

Sony ir veikusi būtiskas izmaiņas PlayStation veikalā un veidā, kā tā realizē digitālās spēles. Pirmkārt, mazumtirgotāji vairs nepārdos digitālos kodus spēlēm. Apskatniekiem tie tiks nodrošināti tāpat kā iepriekš no Sony un citu izdevēju puses. Otrkārt, firma ir atjauninājusi PlayStation veikala digitālo spēļu atmaksas kārtību.

PlayStation Store atbalsta lapas vairākos reģionos ir atjauninātas, lai informētu lietotājus par to, kā pieprasīt atpakaļ naudu par iegādāto programmatūru un papildinājumiem. Pircējiem tagad ir 14 dienas, lai saņemtu atmaksu par “pilnām spēlēm, lejupielādējamo saturu, tēmām, avatāriem un sezonas caurlaidēm”.

Tomēr spēlētājiem ir tiesības iegūt kompensāciju tikai tad, ja viņi nav sākuši lejupielādēt vai straumēt saturu, izņemot vienīgi, ja tas ir bojāts. Kad Anthem bija tehniskas problēmas un tā patvaļīgi pārstartēja PlayStation 4 konsoles, tad Sony piedāvāja naudas atmaksu, kamēr vēl izstrādāji nebija spēlei izlaiduši labojumu.

PlayStation kompensācija par iepriekš pasūtītu digitālo saturu

Pēc noteikumu izmaiņām Jūs varat pieprasīt atmaksu jebkurā laikā līdz digitālā satura izlaišanas datumam, ja tas ir ticis pasūtīts ilgāk nekā 14 dienas iepriekš.

Ja tas ir izdarīts mazāk nekā 14 dienas pirms digitālā satura izlaišanas datuma, tad ir iespējams iegūt kompensāciju līdz 14 dienām pēc iegādes brīža. Lai pieprasītu atpakaļ naudu par iepriekš pasūtītu digitālo saturu, ir nepieciešams sazināties ar PlayStation atbalstu.

PlayStation kompensācija par abonementiem

Par abonēšanas pakalpojumiem kompensācijas summa ir atkarīga no tā, cik daudz tie ir izmantoti. Piemēram, ja Jūs iegādājaties PlayStation Plus uz 12 mēnešiem un pieprasāt atmaksu septiņu dienu laikā pēc pirkuma datuma, atmaksas apmērs var tikt samazināts proporcionāli lietošanas laikam. Lai gan jebkurā brīdī varat atcelt abonementu, pakalpojums turpinās strādāt līdz šī norēķinu perioda beigām. Abonementa atcelšana vai automātiskās atjaunošanas izslēgšana pārtrauks abonēšanas maksas turpmāko iekasēšanu. Taču 14 dienas pēc sākotnējās perioda atcelšanas vairs nebūs iespējams saņemt kompensāciju par jau veiktajiem maksājumiem.

Kompensācija par PSN ID vārda maiņu

Sony ir arī paskaidrojusi, ka PSN ID nosaukuma maiņa nav iekļauta atmaksas gadījumos. “Jūs nevarat atcelt vai saņemt kompensāciju par pirkumu, kas saistīts ar tiešsaistes ID maiņu,” raksta uzņēmums. Tātad nav iespējams atcelt PSN vārda maiņu un atgūt izdevumus par darbību.

Kopumā

Izmaiņas naudas atmaksas kārtībā ir vērtējamas kā atzinīgs solis no Sony puses. Savukārt, piemēram, Steam noteikumi ļauj pieprasīt kompensāciju, ja spēle ir bijusi palaista mazāk nekā divas stundas. Tādu pašu atmaksas kārtību atbalsta Epic Games Store.

Atcerēsimies slaveno Fallout 76, kas 2018. gada novembrī tika izlaista ar tobrīd nopietnām tehniskām problēmām. Saskaņā ar PlayStation kompensācijas kārtību spēlētāji var nebūt tiesīgi to saņemt, ja vien izlaistais saturs nav bojāts. Domājams, Fallout 76 gadījumā viņi no Sony drīkstētu prasīt naudas atmaksu par salauztu spēli.

Citādi PlayStation veikala kompensācija nedarbojas, ja digitālais saturs ir lejupielādēts vai spēlēts kaut nelielu laiku. Būtu lieliski, ja Sony atmaksas noteikumi būtu vēl draudzīgāki un līdzīgi Steam un Epic Games Store piedāvātajiem. Tādējādi lietotājs būtu tiesīgs uz kompensāciju, ja pat spēle ir izmantota neilgu laika periodu.


Secured By miniOrange