Ieskats: Wanted: Weapons of fate

4.Februāris 2018 16:16
1 komentārs 2 kudos Surītis

Spēles izstrādātājs: Grin Izdota: 2009. gada 24. marts

Spēles prasības: Procesor: Intel Core 2Duo Memory: 1 GB RAM

Gan jau, ka katram reiz ir gadījies, ka gribētu kādu pretinieku spēlē nomušīt aiz aizsega. Neģēlis slēpjas un nekādi nevar šim trāpīt... Tad nu šī spēle dod Jums tādu iespēju. Ar dievu kemperi aiz kastēm un citiem aizsegiem! Bet par to mazliet vēlāk!

Tātad, Wanted: Weapons of fate ir trešās personas šaujamgabals, kas balstīts uz tāda paša nosaukuma filmas un komiksu motīviem. Spēle ir tiešs filmas turpinājums, kas saglabā filmas stilistiku un atmosfēru.

Galvenais spēles varonis netiek atkārtoti bīdīts cauri visām apmācībā. Varētu teikt, ka atkārtojam jau zināmo, bet apgūstam paši, kā šīs spējas izmantot, iztukšot aptveri palēninājuma laikā, kā arī pretinieka likvidēšanu aiz šķēršļa.

Attēla apraksts

Grafiskais noformējums nav visai krāsains, bet ir pienācīgs, lai par to nevajadzētu šķendēties. Spēlējot ir patīkami redzēt, kā kolonna aiz kuras esam ieņēmuši aizsegu palēnām no ložu lietus sašķīst. Spēles vide ir visai drūma un dzeltenbrūna. Šāds noformējums bija modē, ja atceramies Call of Duty: Modern Warfare spēles sērijās.

Spēlē ir izteikts šaurāks vai plašāks tunelis, pa kuru pārvietojamies, bet nekur sānis nevaram doties, lai ar kā vēlētos. Lielākoties pārvietošanās notiek no aizsega līdz aizsegam, jo esot briedim riesta laikā, nav īsti aršanas. Runājot par pretinieku intelektu ir tā, ka izstrādātāji nav šos apveltījuši ar visai lielām prāta spējām. Līdz ar to pretinieki ir visai paredzami, kas atvieglo spēles procesu un padara to visai vienveidīgu. Spēle neizceļas ar lielu pretinieku dažādību. Tie atšķiras ar izskatu un bruņojuma līmeni, kas nav visai plašs. Brīžam rodas sajūta, ka tikt līdz bosam ir grūtāk nekā tikt no paša bosa vaļā.

Attēla apraksts

Spēles laikā iegūstam adrenalīnu punktus, kurus varam izmantot spēju aktivizēšanai. Lai gan spēles laikā varam maksimums sakrāt 4 adrenalīna punktus, kurus var uzlādēt likvidējot pretiniekus. Izmantojot adrenalīna sniegtās iespējas ir patīkami palēninājumā izšaut aptveres, kuru lodes nelidos garām mērķim. Pats jautrākais ir lodes trajektorijas liekšana. Šī iespēja ir lieliska brīžos, kad pretinieks ir iesēdies slēpnī un nelien ārā, bet pietuvoties ir pārāk grūti. Izšaujot lodi ar liekto trajektoriju varam vai nu likvidēt pretinieku, vai arī izdzīt viņu no aizsega.

Attēla apraksts

Spēles stāsts turpina jau filmas iesākto stāstu. Cenšamies izzināt savu un senču pagātni. Spēlē ik pa laikam iejūtamies Wesley tēva lomā, kas stāstu padara daudzveidīgāku un arī interesantāku. Tā kā spēles garums ir no 4 līdz 5 stundām, tad labāk paklusēt par stāstu, jo tad vairs nebūs tik interesanti spēlēt. Lai gan spēles garums ir visai smieklīgs, bet pietiekams, lai neapniktu izstrādātāju sniegtās iespējas.

Kritiķu vērtējums

IGN 7,3 GAMESPOT 6 METACRITIC 61

Spēles treileris

301 skatījumi 1 komenti kudos

Žurnāla ieraksta autors

Atstāt komentāru Simple Rockets
6.Septembris 2015 15:22
Matejs

1 Komentārs

4.Februāris 2018 17:17
genotsiid Redaktors

Pēc attēliem uzreiz ir skaidrs, ka spēle izlaista ap 2009. gadu – brūnais filtrs ir nepārprotams.

Pievienot Komentāru

Lai pievienotu komentāru, lūdzu ielogojies!