Mario un Zelda tiks papildinātas ar VR

Mario un Zelda tiks papildinātas ar VR

5. aprīlis, 2019 • Autors: genotsiid • 0 komentāri

Vai iepazināties ar aprīļa ievērojamākajām jaunajām spēlēm? Iespējams, ievērojāt, ka nākampiektdien dienasgaismu redzēs Nintendo Labo: VR Kit, un tas uz jums neatstāja nekādu iespaidu, jo dārgs kartons neuzrunā. Tomēr ir patīkami jaunumi no Nintendo puses – komplekta virtuālās realitātes brilles varēs izmantot arī citur.

Proti, aizvadīto gadu Switch platformu lēkāšanas hits Super Mario Odyssey un atvērtās pasaules piedzīvojums The Legend of Zelda: Breath of the Wild 26. aprīlī atjauninājuma formā saņems VR atbalstu:

Mario gadījumā tas izpaudīsies kā atsevišķs “kumosa izmēra” režīms, kurā varēsim atgriezties trīs karalistēs, Cap, Seaside un Luncheon, lai piedalītos īpašās aktivitātēs. Lielākoties tas nozīmēs: vāc monētas un mūzikas notis. Varētu būt interesanta nodarbe, ko vienreiz izmēģināt un aizmirst.

Turpretī “Zeldai” mums tiek solīts pilns VR atbalsts, ko jebkurā brīdī var ieslēgt iestatījumos. Izņemot video ainas – kas parādās reti – visa spēle būs baudāma ar kartona brillēm. Nevajadzēs sākt visu no jauna. Ņemot vērā, ka Switch ekrāna izšķirtspēja ir tikai 1280 x 720 pikseļi un spēle darbojas ar 30 kadriem sekundē, rodas jautājums: cik labi ir iespējams īstenot virtuālo realitāti ar tādiem tehniskajiem ierobežojumiem? Vismaz Mario strādā ar stabiliem 60 FPS.

Laiks rādīs, vai Nintendo izdosies paveikt brīnumdarbus un piedāvāt mums baudāmu rezultātu. Būtu neapšaubāmi interesanti piedzīvot līdz šim iespaidīgāko un, daudzuprāt, labāko sērijas The Legend of Zelda daļu trīs dimensijās (tas ir, no telpiska skatpunkta).


Secured By miniOrange