Virtuālā Realitāte var tikt uzskatāma par spēļu nākotni ?

Doties atpakaļ
Ielogoties Lai atbildētu tēmā, ielogojies !

Sveiki!

Es vēlējos padiskutēt par Virtuālo Realitāti un kādas ir Jūsu domas par tās nākotni ?

Izveidoju sākumlapā mēneša aptauju, tāpēc lūdzu atbildi uz sev tīkamāko jautājumu un varbūt padiskutējam un aizstāvam savus argumentus.


Virtuālā Realitāte var tikt uzskatāma par spēļu nākotni ?

  1. Jā, noteikti aizstās visu!
  2. Nē, tas industriju neietekmēs!
  3. Būs tikai daļa no spēļu nākotnes!
  4. Tā jau ir tagadne!

Es personīgi uzskatu, ka tā būs tikai kaut kāda niecīga daļa no spēļu nākotnes. Kā tas bija un ir ar kinect. Kinect ir forša štelle, bet lielā mērogā skatoties, tas neko nav ietekmējis. Tas ir vismaz mans viedoklis, ka kinect dzīves stāsts = VR. Varbūt kļūdos ? Jo es personīgi - jā, gribētu sev Oculus vai Vive vai ko citu, kā mantiņu ar kuru paspēlēties un izjust jaunu pieredzi. Bet kamēr nav atrisināta "kustību problēma", respektīvi, kamēr es staigājot pa istabu, varu ieskriet sienā - VR nav cita statusa kā rotaļlieta. Vai arī kā meditācijas ierīce, es redzu limitless iespējas meditācijai, relaksācijai vai kino ekrāna simulēšanai. Cenu es nepieminēšu, jo pirmie pirms kaislīgie VR entuziasti.

Overall - kamēr VR nespēj nodrošināt kustību simulāciju, tā būs tikai ļoti maza daļa no nākotnes, gluži kā kinect.

Mans mazais signature ^^

Pagaidām VR vēl ir par dārgu un par prasīgu parastajam lietotājam. Man liekas tad, kad 4K kļūs par normu (kā tagad ir 1080p), tad arī varēs runāt vairāk par VR plašu izplatību, jo tad datoru jauda būs attiecīgi kāpusi, lai varētu to VR normāl pavilkt, bet līdz tam vēl kādi gadi 5 varētu būt. Un par to cenu, tas jau pirmās ierīces. Pēc gada viņu uz pusi lētāk ebayā varēs paņemt, bet pagaidām problēma ir tā, ka ļoit mazai daļiņai ir tādi kompji, kas to spēj pavilkt (tur bij diezgan augsta izšķirtspēja un vajadzēja min 90 fps)

Es lieku uz 3.punktu Manuprāt tehnoloģijas attīstīsies un VR ieņems stabilu vietu spēļu un izklaides industrijā, kurā nozīmīgāku to laiks rādīs. Piekrītu @shadow118 ka kādiem 5 gadiem ir jāpaiet lai VR ieietu masveida tirgū. Tomēr es domāju ka klasiskā spēļu industrija ir un paliks galvenā, jo ar 8k un milzīgiem ekrāniem var panākt tādu realitātes sajūtu ka, VR nemaz nebūs vajadzīgs. Tomēr atrisinot @Marcisbee pieminētās reālo kustību ierobežojošās problēmas VR varētu kļūt par ultimate experience for virtual life worshippers (Pron as usually will be the first) ....

Tomēr es domāju ka klasiskā spēļu industrija ir un paliks galvenā, jo ar 8k un milzīgiem ekrāniem var panākt tādu realitātes sajūtu ka, VR nemaz nebūs vajadzīgs.

VR gan neesmu mēģinājis, bet nedomāju, ka plakana bilde spēs dot to efektu, vienalga, cik liela tā izsķirtspēja. VR jau efektu dod tieši tas, ka tur ar katru aci redzi kaut ko citu, no tā rodas tā realitātes sajūta, nevis no izšķirtspējas. Ar to kustēšanos ir kā ir, kaut gan jau tagad ir daži risinājumi, piemēram Virtuix Omni, kur var kustēties pa 360° un kustības nolasa Kinects. Braukšanas un lidošanas spēlēm, kur tu atrodies sēdus, gan VR varētu būt tieši laikā

Nedomāju, ka VR spēs ko AIZSTĀT. Tas ir un paliks papildus gadžets, nevis nepieciešamība. Tāpat kā ir ar 3D, 5D, kinect, move utt. Esmu drošs, ka 2010. gadā tāpat tika spriedelēts par 3D televizoriem - ''pēc 5 gadiem tas būs standarts'' bet kā ir, redzam tagad.

Esmu patestējis okulusu @Wreck ir pilnīga taisnība, neviens ekrāns lai arī kāda K izsķirtspēja nevar iedot to sajūtu ko dod VR. Pēc pieredzes, lai gan grafika lielai daļai demo kuru mēģināju bija kā Minecreft, sajūtas bija vnk ameizing. Amerikāņu kalniņu demo pat vienreiz noliku uz mutes ar visu krēslu, jo pilnībā zūd līdzsvara izjūta

Ielogoties Lai atbildētu tēmā, ielogojies !
Atpakaļ uz augšu Tēmai ir 5 atbildes  •  Kopumā lasīta 870 reizes