Velosipēdisti ir ?!

Doties atpakaļ
Ielogoties Lai atbildētu tēmā, ielogojies !

Nu ko, jāpalūr, ar ko vietējā gaming komūna pārvietojās vasaras laikā.

Pedālisti šeit vispār ir : ja ir varētu nelielu aptauju uzmočīt (aiz nav ko darīt)

  1. Ar ko tu braukā ? kāda tipa velo? (vēlams bildi)
  2. Cik velosezonā Km dienā nobraukā vidējais ?
  3. Ikdienā ķiveri/ vesti lieto braucot?
  4. Labākais kritiens ar velo (detalizēts apraksts)
  5. Tu esi agresīvs braucējs vai mierīgais ?
  6. Kurš serviss tevi viss labāk apmierina vai arī TOP1,2,3,...
  7. Ideālākā vieta LV, kur braukāt ar velo (kalni, pludmale, vai parasts ceļš)
  8. Kādas Firmas velo un velo detaļas izvēlies pārsvarā.
  9. Sacensībās piedalies, kurās?
  10. kāds bija tavs vecais velo? (bilde) (ja bija)
  11. Kāds būtu tavs sapņu velosipēds ?.

Droši varat izpausties sīkāk un izplūst diskusijās

Drošivien pašam jāizpilda savs tests

1: 29er MTB, Merida BigNINE 900 rāmis. X7 mehānika, X9 šifteri, Avid Elixir 9 Trail Carbon bremzes, X9 klaņi /pārējais bildēs vai prasat. / Attēla apraksts

2: Tātad pa normālo laiku es darba dienā vidējais nobraucu 25Km, dažreiz mēdzu nobraukt vairāk, ja izlaižu caur kalniem vai vnk apbraukāju apkārtni.

3: Ķiveri neesmu lietojis vispār , vesti es parasti uzmetu uz mugursomas tumšajā laikā. zem somas tak nav jēgas vaine ?

4: Labākais actions kritienā man šķiet bija, kad es no vidēji lēzena kalna maucu lejā uz aptuven 35km/h un nebiju pamanījis Priedes saknes, kas tur diezgan daudz bija .. mans mērķis bija tikt garām precīzi 3 priedēm un smuki nobremzēt, lai pasēdētu un atvilktu elpu. tomēr tas kautkā nesanāca, palidoju uz saknēm, lidojumā bremzes cik pārbaudīju nestrādā un tā smuki ar sejas sānu ielikos tuvākajā priedē .... tad es piecēlos un sapratu, ka aizmirsu, kā es ietriecos hehe ritenim nekas traks nenotika, alumīnija hābelis bik salocīts un aizmugurē astotnieks, kā jau parasti. Šis bij tāds labākais lidojums pārējajos tā teikt neparubījos uz sekundi.

5: Mans domāt, ka es diezgan agresīvs. pilsētā vispār mani laist nevar visas tantiņas šokā un raustās, kā es pa pāris centimetriem garām nošauju uz 25km/h, protams kamēr viņas noreāģē es jau gabalā Braucu parasti ļoti daudz novērtējot apkārtni un cenšos paredzēt visus stūrus un cilvēkus (ar tiem gan riskanti, bet kamēr viņi mani neredz viss ok ). No ietves uz brauktuvi turp un atpakaļ maukt bieži sanāk .. jo tie autobraucēji ar nemāk distancīti no malas atstāt.

6: Vienīgais serviss uz kuru esmu bijis un kurš arī apmierina ir Ogrē, nesedimajas.lv principā Ogres rajonā šķiet, ka vienīgais sakarīgais.

7: Man ļoti patīk braukāt ātri līdz ar to izvēlos parasti nobraucienus, kalnus un paugurus. man viss tuvāk ir Ogres Zilie kalni, priekš velo es domāju izcila vieta.. ziemā slēpošanai un ragaviņām arī.

8: es kautkā esmu iestrēdzis uz Meridas rāmjiem, kaut arī visi kārtīgie velobraucēji viņus ienīst pārējais mani ļoti apmierina un patīk no SRAM ražojumiem Avid bremzes. ar Shimano normālo galu man arī nav īsti tā nācies saskarties

9: Diemžēl nē nav bijusi vēlme, varbūt, ja būtu kāds ar kuru aizmaukt uz tādām, tad varētu.

10: Mana vecā labā merida bija mans iepriekšējais velo, vairāk gan es ar viņu nemāku braukt. Attēla apraksts

11: Noteikti Full Suspension 29er, bet tā saucamais pilsētas variants (neatceros kā sauca Eng.) baigā vajadzība pēc mega amartiņiem nav.. vnk gribās smuki pa trepēm braukāt

Ierakstu labojaedza27.Februāris 2016 20:27

Uuu neslikta tēma, kurā es nu beidzot ar varu parunāt Velo pasaulē esmu iekāpis relatīvi nesen, no 2015. gada, iepriekš braukāju ar dajebkādu divriteni kas bij pa rokai Bet tagad ir pašam savs mazulītis

Tavs kritiens izklausās reāli awesome Tu tik labi aprakstīji, ka pašam gribās izmēģināt palidot uz saknēm

Teikšu atklāti, mūsu velo vizuāli izskatās ļoti līdzīgi Tad nu es aizpildīšu aptauju

1: Pērn nopirku kalnu veļuku Specialized Rockhopper COMP 29" / 2015. Esmu super apmierināts ar visu, hidroliskās bremzes un ātrumu pārslēgs ir vienkārši kaifs ! Vienīgais ar ko ir nelielas problēmas ir stūre, tā ir nedaudz platāka nekā parasti un ir sanācis knapi aizķert kādu stabu Rīgas ielās

2: Nobraukāju salīdzinoši maz, citas dienas, kur nobraucu 40-50km, citas dienas, kur velo neesmu pieskāries

3: Arī ķiveri neesmu lietojis un vesti arī neesmu izmantojis Pirmo reizi braucot mājās no biroja pa piķa tumsu, biju aizmirsis par lukturīti, jo man no biroja līdz mājām stiepjas skaists veloceliņš un biju nedaudz nobažījies par savu dzīvību, bet kā manīju, bez lukturīša braukt ir interesantāk

4: Neesmu iesaistījies nevienā kritienā, par kuru būtu pat vērts pat runāt, mostly, jo nemaz neatceros nevienu

5: Arī uzskatu sevi par nedaudz agresīvu braucēju. Arī patīk braukt līdzīgi kā aprakstīji. Tikai nedaudz attālāk no cilvēkiem ,jo viņu kustības nav reāli paredzēt.

6: Šeit būšu nekompetents, jo izmantoju tikai vienu servisu ZZK un tas pats mani ļoti apmierina Garantijas ietvaros drīz vedīšu uz ikgada apkopi priekš sezonas strarta for free

7: Esmu braucis pa visām virsmām un teikšu godīgi, ka labāk patīk meža kalni, kur ir līkumotas trases un priedes kā objekti, no kuriem izvairīties lielā ātrumā. Vasarā katru otro vakari izbraucu uz mežu, kas netālu no mājām, tur ir episki gara meža trase, vietām pat ir arī dēļu tramplīni - Awesome.

8: Arī nebūšu visai kompetents, jo tik nesen esmu šijā visā ieurbies, bet līdz šim Specialized is my choice.

9: Arī es neesmu sacenēs piedalījies, bet iespējams pat apsvērtu domu.

10: Vecais velo - maxima variants ! ,

11: Pagaidām mans velo ir mans sapņu velo, vienīgais. Or varbūt velo, kurš atbaida ūdeni un lietu un nekad nepaliek slapjš, or nemet dubļus nekur Bet nja dream on.

Ierakstu labojaMarcisbee27.Februāris 2016 18:53

Mans mazais signature ^^

runājot par lukturiem .. es vienreiz aizkavējos vienā vietā un neparedzēti vēlu nācās pa ceļu braukt 6km un viss kas man bija ir telefons un tā turētājs uz stūres (starp citu baigi labais verķis http://getfinn.com/en/ ērts un labi turas. ) tātad es nobraucu 6km pa piķa melnu ceļu visu laiku baidoties, ka kaut kur mašīna neizleks vai kāds vilks no meža neizlec un ātrāk par 20km/h vnk nebija iespējams braukt bedrains ceļš, kā jau LV un ar to mazo gaismu ko telefons deva vnk tik ātri tās bedres nevar ieraudzīt un izvairīties no viņām braucot ātrāk

citās reizēs pa tumsu braucot mani divas reizes ir menti pieķēruši, kad es bez tiesībām maucu .. (tagad protams ir (mašīnas), bet jābūt uzmanīgākam un jābrauc ar vestēm un lampiņām vēl noņems).

Jā es arī esmu daudz un dikti skatījies, ko lai dara ar tiem dubļiem. ir doma vnk pirkt dubļiniekus tos ātri noņemamos tā teikt, jo entās reizes esmu kaut kur ieradies vnk kā duļu sniegavīrs (dubļuvīrs)

vēl man problēmas sagādā atrast labu akumulatoru, velo lukturim.. pats lukturis no Ebaya pirktais baigi labs (spīd apmērām kā mašīnas tuvās abas, tik baltāka gaisma), bet nevaru atrast pietiekami labas kvalitātes baterijas bloku, kas man nenosprāgtu pēc pāris mēnešiem tie visi lētie no Ķīnas tādi pamēslīgi.

Runājot par stūres platumu .. tici man nobraucienā no kalna, kad pārsniegsi ātrumu 40km/h tu gribēsi vēl platāku stūri pirms gada uzsēdos uz savas vecās meridas, es domāju, ka nokritīšu un kautko salauzīšu ... stūre bija neciešami šaura īsa huh .. ah un esmu vienreiz tā smuki nofeilojis un stabu aizķēris .. tas bija pie Brīvības pieminekļa. braucu kautkā aizdomājos vai aizskatījos un tā smuki zīmes stabu aizķēru, skaņa bijā tāda, kā kāds būtu baznīcas zvanus skandinājis pie Esplenādes pats aizlidoju noripoju kūleni pacēlu velo un cik vien ātri lielā kaunā maucu prom Visi tā skatījās, kā uz dzērāju hah

Ierakstu labojaedza27.Februāris 2016 19:34

O!, šiten es ar varu kaut ko uzrakstīt Pa vasarām un brīvajā laikā braukājos jau daudzus gadus, bet kādus pēdējos divus gadus velo ir galvenais transports visu cauru gadu (nepiekrītu tam pirmajam teikumam, ka velo ir tikai vasarā ). Ja nav baigi biezs sniegs, tad nav nekādu problēmu arī ziemā. Pagājšgad kopā sanāca pāri pa 2000km (tas ir no janvāra līdz decembrim)

1 - Braucu ar Kross Hexagon V5, MTB, pirkts 2008. gadā jauns no veikala, tā kā šogad viņam paliek jau 8 gadi Pirms kāda gada nomainīju kaseti un ķēdi, tur bij diezgan konkrēti nodiluši zobi dažiem zobratiem, tā ka ķēdi pilnīgi rāva pāri Ne pārāk sen arī saliku jaunas trosītes un sarkanus kabeļus, gan smukāk izskatās, gan bremzes un pārslēdzēji čota vieglāk strādā

Attēla apraksts

2 - Ja braucu tikai uz skolu un atpakaļ, tad dienā sanāk ap 12 km, bet reizēm sanāk arī tālāk, vai vienkārši eju pabraukāties, tad var sanākt arī kādi 50km un vairāk. Esmu braucis vairākos Nightride un Kritiskajās masās, forši pasākumi, iesaku pamēģināt Kopš 1. janvāra ir nobraukti jau 460km

3 - Nelietoju ne ķiveri, ne vesti. Pāris reizes esmu braucis ar to plēves pončo lietus laikā. Atstarotāji un lukturi gan ir pietiekamā daudzumā, un priekšējais lukturis ir tāds, lai es pats tumsā varētu ceļu daudz maz redzēt, nevis lai tikai mani ieraudzītu.

4 - Īpaši nav sanācis. Reizēm ākstoties sanāk nomaukties. Vienreiz bremzēju ar priekšējām bremzēm, lai paceltu aizmuguri (speciāli), bet bik pārcentos un ļoti lēnām pārvēlos pāri stūrei. Tā, ka jūtu, ka ir par daudz, atlaižu bremzes un nekas nenotiek, es lēnām turpinu iet pāri Tas bij vienā placī un tiešām lēnām, tā kā tur nekas nenotika. Pāris reizes ir sanācis uz ledus nolikties. Nesenākais bij dažas nedēļas atpakaļ, kad bij tas melnais ledus. Visu ceļu nekādas vainas un 100 metrus no skolas parkā vnk gar zemi Riepas pārdurt gan izdodas daud maz regulāri. Parasti pāris mēnešus viss ok un tad ir kaut kāda nedēļa, kuras laikā kādas reizes 4 izdodās kaut kam trāpīt. Dīvainākā lieta, ar ko esmu pārdūris riepu, bij kaltā nagla, to nemaz ar rokām nevarēja dabūt laukā, bija izdūrusies cauri kamerai (pa vienu pusi iekšā, pa otru ārā)

Attēla apraksts

5 - Neitrāls, varbūt bik ar noslieci uz agresīvo. Ja brauc pa trotuāru, tad savādāk nevar (kādi 3 km sanāk braukt pa Maskavas ielu, tur vnk nav citur kur), jo lielākā daļa gājēju parasti iet kaut kādos vilnīšos, tad tādiem labāk ātrāk garām un miers. Ja aizņem visu ceļu, tad, ja ir kur, mēģināšu apbraukt, kaut vai pa zāli, īpaši ātrumu nesamazinot.

6 - Detaļas visbiežāk pērku Veloatlaidēs, pēc tam ZZK un Gandrā. Uz servisu kā tādu nesis neesmu, cik kaut kas jāmaina vai jālabo, to pats esmu darījis. Pēdējā ķibele gan bij bik lielāka, rāmim nolūza krēsla trubas gals, tur gan bij jānes pie metinātāja.

7 - Visvairāk sanāk braukāties pa Rīgu, tādas ideālās vietas īsti meklējis neesmu. Interesantas vietas ir meži pie Biķerniekiem un Ulbrokas, arī Imantā. Parasti gan mēģinam atrast jaunas vietas, lai nav visu laiku tas pats.

8 - Biežāk sanāk Force firmas detaļas, jo Veloatlaidēs lielākā daļa ir no tās firmas (man liekas viņi arī bija oficiālie izplatītāji). Ja būtu vairāk naudas, protams, ņemtu kaut ko dārgāku/kvalitatīvāku, bet nu kā ir, tā ir.

9 - Nepiedalos.

10 - Kas bija pirms šī pat īsti neatceros, man liekas kaut kādi maximas varianti, bildes točna nav, bet bija divi riteņi paralēli šim. BMX, kad viņu nopirku, izskatījās diezgan pabriesmīgs, sataisīju smuku, kādus paris gadus pabraukāju un pārdevu

Attēla apraksts

Un vēl bija šosejnieks. Tā negaidīti dabūju viņu, sen jau bija gribējies pamēģināt sataisīt tādu. Pats ritens bij par brīvu, bet tur maz kas bija izmantojams, beigās no oriģināla palika tikai rāmis, rati un ātrumu pārslēdzējs. Uztaisīju, bik pabraukāju un pārdevu. Kaut kas viņā nepiesaistīja. Pēc izskata man patika, kā viņš sanāca, bet pati braukšana ne pārāk. Par to naudu paņēmu jaunu telefonu, tā kā vismaz kaut kas

Attēla apraksts

11 - Vot par šito daudz esmu domājis, bet nezinu. Patīk gan MTB, gan Šoseja. Ja būtu par ko, drošvien kaut kas ar lielākām riepām par 26", varbūt hibrīds. Ideālā variantā divi riteņi - gan 29" MTB ar visiem pričendāļiem (hydro bremzes utt), gan daudz maz moderns šosejnieks, jo vienā ritenī šitos abus ir diezgan grūti sabāzt, bišku atšķirīgi pielietojumi viņiem.

Ierakstu labojashadow11828.Februāris 2016 09:42

runājot par caurām riepām man kautkad ļoti ļoti sen bija tādi interesanti gadījumi, kā tās kameras ar iekšu drebinošu blīkšķi uzlaižas gaisā 1, bija Rīgā Statoil benzīntankā pumpēju riepas, skatos garām brauc smuks, moderns, sarkans Shelby Mustangs, es uz viņu tik ilgi skatījos un sāku domāt, ka ja man tāda mašīna būtu varētu šito veco graust velo mest ārā un visas beibes manas .. bet, tad manus sapņus pārtrauca nežēlīgs blīkšķis, pumpja skapja logi drebēja un ausis čīkst gluži kā CSā tev granātu uzmet skatos uz velo vēl turot nospiestu pumpi, visa kamera ir izlidojusi ārā, un plivinās gaisā, gluži, kā tukšs balons. Nez no kurienes izskrēja Staķika čalis un teica labi, ka stikli nevienai mašīnai vai skapim neizsprāga Pēc tam gāju mājās tāds nedaudz šokēts ar vieglu galvu domādams cik maksā jauna kamera

2 reize ar bij rēcīga .. braucu ar velo pēkšņi izdzirdu kaut kur tādu, kā šņākoņu rotējošam ritenim, pēc pāris sekundēm sapratu, ka man kamera kaut kur laiž gaisu, nu ko kāpju nost un skatos kur, tad tas caurums ir lēnām ripinot riepu uz priekšu .. pielieku ausi un ripinu tā teikt, nu ko caurums atrasts un caurumā tāds, kā ērkšķis iedūries, es ilgi nedomājot rauju šo ārā, caurums bija priekšējajā riteni, pāri stūrei pārliecies es velku ārā ērkšķi nezināmu iemeslu dēļ, UN līdz ko es viņu izvelku BUUUUUM seja pilna ar maziem akmentiņiem, es gar zemi nesaprazdams, kas notika, mīnai uzbraucu štoļi, ausis čīkst ,pats sēžu dubļos, velo uz ceļiem, tā vien šķita, ka sprādziena brīdī man seja droši vien izskatījās, kā Klaksonam kurš brauc ļoti ātrā Kabrioletā

Man vēl viena interesanta lieta ar ko pārdūru, bija auskars. Bet sprāgušas kameras man gan nav. Visbiežāk sanāk uz kaut kādiem stikliem pārdurt, bieži vien tā, ka ir maziņš caurumiņš, kas nolaiž riepu stundās vai pat dienās. Lielāki ar negantu šņākoņu diezgan ātri iztukšo, bet bez sprādziena. Kalniniekam parasti pumpēju kkur 4 atmosfēras.

Ko jūs darat ar caurumiem? Liekat jaunu vai līmējat? Man čota bieži gadās pārdurt, ka bez maz vai jau sistēma atstrādāta, no rata noņemšanai līdz salabota rata atpakaļuzlikšanai kādas 20-25 min (ar visu līmēšanu)

Nu līdz 2 caurumiem parasti es līmēju .. paņemu vecu kameru, nogriežu gabalu un ar parasto Super līmi pielīmēju .. tur labi.

kaut gan man uz pēdējā velo nekas cauri gumijai 2 gadu laikā nav izdūries, brīnumainā kārtā. vienīgais, kas notika, līdz ar nolietošanos no pašas gumijas iekšpusē drāts iznāca ārā.

1)

Attēla apraksts

2) Vidēji sezonā sanāk nobraukt 2.5-3.0k kilometrus

3) Ķiveri lietoju trenniņos un sacensībās, tāpat arī vesti cenšos lietot ja zinu ka braukt sanāks vakaros vai naktī (safety first)

4) Krist ir sanācis ir daudz, bet tāds spilgtākais kritiens, kas palicis atmiņā ir kad pirmo reizi sāku braukt ar klipšu pedāļiem.. piebrauc pie Statoila, apstājies un noliecies sāniski meiteņu priekšā

5) domāju ka uz ielas nēsmu agresīvs, bet kad sacensībās piedalos ta gan es par sekām neatbildu

6) veloprofs un veloatlaides

7) čilīgais brauciens labs ir pa Ķengaraga prominādi (kad mazāk omīšu un suņu staigātāju pavadiņos) Trenniņiem labākais variants ir kkādas mežas takas (mežaparks, Baložu mežš, Baldones meži)

8) Braucu ar Superioru 29" nu un protams Shimano (cenšos likt XT klases detaļas)

9) Sacensībās piedalos (pārsvarā tie ir piedzīvojumu sači ar orientēšanās pieskaņu - kas notiek no 4h līdz pat 24h un arī bijis pat 36h sacensībās (bet tur nav netikai jāminās bet arī jāskrien, jāpeld un jākāpj)

10) Vecais velo ir palikušas tikai atmiņas

11) Droši vien sapņu velo tāds pats 29" tikai ar XTR pārslēdzējiem un daaaudz vieglāks

Attēla apraksts

(šādi izskatās velo kad ir nokomplektēts uz 24h piedzīvojumu sačiem)

Ierakstu labojaSpridits29.Februāris 2016 13:07

1 -marku nezinu, dzeltens rāmis ar uzrakstu ranger ;D klasiskais mtb. Viengaņģis! ;D Drīzumā došos uz V-sportu apgreidot par normālu ātrumnieku. Jānokasa ziemas sāls tikai. 2 -kad braukāju uz darbu, tad dienā kādi 8 ar kko km. Baigos maratonus reti kad sanāk braukt. 3 -par ķiveri - ir plāns iegādāt. Vesti dzelteno kopš dzīves UK ar velo pārvietojoties velku katru reizi - ziemā vasarā dienā naktī ;D 4 -pirms dažiem gadiem pavizinājos uz kapota. Tante runāja pa telefonu un lēnā garā grieza iekšā nerādot pagriezienu. Es toreiz ripoju pa gājēju trotuāru, tante veica kreiso pagriezienu. Es braucu pietiekami lēni un ar priekšējo lampiņu, ārā jau bija gaišs rīts. kad jutu, ka mani iebukņī, nodomāju -tūliņ nobremzēs un viss būs ok. Bet nē - pacēla uz kapota, kam es lēnā kūlenī pārlidoju pāri. Tā kā ļoti steidzos uz darbu (jo nebija ieplānots vizinātis uz kapotiem), tad nočekoju sevi - kauli veseli, nočekoju velli - it kā ir ok. Pleca somā vēl spoguļkamera, arī veiksmīgi pārdzīvoja incidentu. Nebija laika saukt mentus vai skatīties staķika kamerās, kgan laikam vajadzēja. Vismaz uzzinātu, kas vainīgs. Darbā vienīgi, kad sāka atdzist locītavas, sāka mazliet smelgt. Jā, tas tāds nopietnāks, pēc kura es, la iarī ātrāk kkad ripinos pa sabiedriskām vietām, tad ļoti uzmanos. It īpaši no vārtrūmēm. Pēc tāda pārlikšanās pāri ragiem runājot pa telefonu pie stūres vairs īsti neskaitās ;D 5 -pēc iepriekšējā punktā aprakstītā esmu palicis krietni mierīgāks ;D 6 -vienīgais lietotais (un tas pats pirms gadiem, bet drīzumā ir doma tur ieripot) - V-sports Cēsu ielā. Tā jau pašam gribās visu taisīt, tur tikai specifiskos štrumentus sapirkt. Vienīgi ar ātrumu regulēšanu man neiet, Ahilleja papēdis mans. Tāpat kā printeri ;D 7 -vieta? No sniega netīrītās braucamās un ejamās daļas. Ar normāliem protektoriem kaifs ārdīties ;D 8 -lētākās ;D 9 -nope 10 -iepriekšējais, ar ko vizinājos pa kapotiem, rokmašine. 11 -nenozogams ;D

Pats es tāds švaks velobraucējs. Neatceros pat īsti, kad pēdējo reizi braucu. Bet nu - forši paskatīties kā citiem ar to lietu iet. Lai nu kā - bijuši ir daudz kritieni. Bet ''labākie'' bija divi - viens, kad lielā ātrumā braucot sanāca nolikties uz sāniem un pāris metrus šļūkt pa šķembām/akmeņiem. Sekas bija nobrāzumi un perpendikulāri celī iedūrusies šķemba. Otrs bija - pa ''kalnainu'' taciņu pārcenstos ar ātrumu, rezultātā pārlidoju pāri ritenim, un tad ritenis uzkrita man virsū. Forši.

@Wreck ai tie jau tādi sīkumi

  1. meh

  2. Nu aktīvi spriežot ,braukājot just for fun tie ir 8-12 km dienā atpuveni.

  3. Nelietoju, YOLO.

  4. Sen neesmu kritis ,bet kritu ar šo pašu riteni pirms 3 gadiem Bauskā Bauskas pilskalnā uz grants līkumā un pie tam pālī, es nobrāzu ādu uz labās rokas ne pa jokam ,kā deadpoola roka vai kaut kas tam līdzīgs. Un es nokritu priekšā Lietuviešu tūristiem pasakot skaļi na*j bl!!! Nu tas bija mans pēdējais bērnības iespaidīgākais kritiens. (nedzeriet braucot )

  5. Esmu agresīvs braucējs ja jūs zināt uz vecā tetra formuliņas ,tad es brāžos visiem cauri ,kā tā formulīņa. Piem., Rīgā pie kāda rimi veikala gāja divas sievietes es tās laikam nebiju tā ļoti ievērojis un vienkārši braucu ātri garām un ja es nokavētu kaut vienu sekundi ,es būtu iebraucis tās seivietes dubsī gribētos ,bet labāk nē. Un kad tu ,kā flash pašaujies garām tu dzirdi šos kliedzienus - aaaaaaaa ,daun*s vai kas tam līdzīgs. Es to tajā laikā izbaudiju. Un man ir tādas interesantas riepas virsū ritenim ,kuras nežēlīgi kauc ,kā kāda bremzējoša mašīna ar to es pielietoju

  6. veloatlaides

  7. Nezinu liekas ka visu var improvizēt un pilsētu vai kādu citu apkaimi pārtaisīt par savu trasi, bet tas vecums ir zudis dodos ar riteni lai izstīrītu galvu no liekajām domām un apdomāt nākamos soļus ,kāds klus harmonisks ceļs tad, noteikti.

  8. ja kas saplīst aizvietoju ar ar nepieciešamo detaļu thats all .

  9. Viena reize ,trešā vieta ,neatceros ,kādas bet nekas īpašs.

  10. Jā tas bija drausmīgs ritenis ar sliktām atmiņām zilā krāsa nodilusi no ātruma bēgot no kaut kādiem cilvēkiem tajā laikā un benķis gāja dirs*.

  11. man ir sapņu ritenis ,tik jānoplēš visas tās uzlīmes liekas bērnišķīgi.

Ierakstu labojaMAGIC SONYK5.Marts 2016 17:12

es tos dirtiniekus vai kā viņus tur, vispār neuzskatu par parocīgiem, kā izklaide ok, bet ilgstošākai braukšanai meh. protams katram savs, mans sapnis ir MTB par 3-4k tākā mjā

sarēķināju cik man nākamnedēļ par servisu un detaļām sanāks samaksāt esošajam .. veseli 300eur .. vnk aaa dārgāk nekā mašīnu uzturēt

Ierakstu labojaedza5.Marts 2016 17:23

kādam, kas jauns ?

es te bļin nevaru dakšu salabot šo sezonu nelaimīgs nav ar ko braukt, service kitu dakšai dabūju, bet tieši tā blīve, kas saspiesta nav tajā kitā .. un lejot eļļu garām aizlēju .. tādejādi iespējams man daudz pa maz eļļa tur kur vajag

Ne pārāk sen izdevās uzspridzināt riepu, bij čota ļoti nodilusi, vienu dienu sanāca bik vairāk pabremzēt un vienā brīdī ar smuku blīkšķi arī uzsprāga Labi, ka tas notika pārsimts metrus no velo veikala Also, man beņķis turās uz izoleni Rāmim bij nolūzis trubas gals, kurā bāž krēsla stuti, tas tika sametināts, bet laikam ne pārāk kvalitatīvi, jo drīz vien atkal atlūza vaļā. Tā kā uz sitiena nav kur sametināt un pārāk arī netraucē (ap krēslu ir tā nolauztā rāmja daļa, kā tāds gredzens, krēsls dziļāk nekrīt un arī negrozās), tad, lai vnk nekristu ārā, notinu ar izoleni, tjip turās Laikam pamazām jāsāk domāt par jaunu riteni :|

Heiloo.

Man būs 2 divričas.

Specialized Fatboy Fat Boy

Un Limited EDITION ZZK 29ner carbot ( XT SET ) MTB

  1. Dienā sanāk kādi 100 vai 200 km atkarība no laikapstākļiem un to kādi mači priekšā.
  2. Par cik parstāvu velo komandu, tad braukt formā un bez ķiveres ir tīrais negods, bet tas jau sīkums, kā zinām galva ir tā lieta kas neataug. Kas gan cits Jūs sargās ja ne paši ?
  3. Kritienu ir tik daudz, kad nevar saskaitīt, bet top 1 ir pērnavas un LB Bodes ielas krustojums, kur no sāna mani nonesa mersis 8 vakarā. Šoverītis bez tiesibām dikti satraucās, toreiz tika cauri ar 1.5k LS ( samaksa par riteni un moraļņiks ), bet no pieredzes saku, kad jāsauc policija, un lai viņa kārto tās lietas. Ja šādi cilvēki nesaņem sodi viņi nemacās, un nākmreiz kāds cits arī pēc kritiena var nepiecelties.
  4. Es esmu agresīvi sportisk braucējs.
  5. Es esmu pats mehāniķis, bet top viens ir ZZK K. Ulmaņa gatves ZZK un Top 2 Gandrs uz kalnciema ielas.
  6. Nekur nav tik labi kā Cēsīs, lieli kalnni daudz trases un tehniski nobraucieni. Iesaku visiem pamēģināt SEB MTB Cēsis - Valmiera.
  7. One and onley SHIMANO / Ritchey / Specialized S - Works SEB MTB un Šosejas gonkas.

  8. Vecais fellis misenē metajās, pa ziemu salauzu rāmi. ZZK Line 1 - 29

  9. Gribētos ar S - Works Epic

And Thats ME

ME

Ierakstu labojaErotik a.k.a. Toms10.Jūnijs 2016 15:36

tu gadījuma pēc neesi EOZ.lv ? tur ar bij viens velo mīlis ar tavu vārdu man šķiet

tu gadījuma pēc neesi EOZ.lv ? tur ar bij viens velo mīlis ar tavu vārdu man šķiet

Nop tas neēsmu es.

huh es beidzot esmu salabojis dakšu, nepagāja ne pus gads un principā bez zaudējumiem, izmaksas 22Eur sanāca velo beidzot tip top gandrīz mint konišenā ķēde/zobi/ refrešed dakša/ pārslēga ritentiņi/ benķis/ pakaļas riepa un kamera , kā arī Foam ručkas kuras ar matu laku pielīmēju ... neraža sanāca, nepareizos klučus nopirku

Ierakstu labojaedza7.Jūlijs 2016 19:48

@edza bļ*n.. Kādēļ neatdzīvināji šo tēmu Jāņu laikā? Būtu atcerējies paķert savu graustu no vecākiem..

Ielogoties Lai atbildētu tēmā, ielogojies !
Atpakaļ uz augšu Tēmai ir 24 atbildes  •  Kopumā lasīta 3446 reizes