kem4kem416. maijs 09:23labots 16. maijs 09:24

Crown of Pain is a match-3 RPG. Heroes venture to the castle to find the elusive crown of pain, an artifact which is said to take away all of their worries.Crown of Pain on SteamCrown of Pain is a match-3 RPG. Heroes venture to the castle to find the elusive crown of pain, an artifact which is said to take away all of their worries.store.steampowered.com

Spēle ir manis veidota, ~ 2-3 mēnešu laikā plānoti pēdējie 3 patchi, no kuriem 2 ir content update un viens ir combat update.

Kas pirmais brauc, tas pirmais maļ. KEY: 06N2Q-AWHJX-5ZRDW - Ja atslēgu paņēmi, atzīmējies komentārā.

P.S. Review lūgums neatstāt, tas man nepalīdz (product received for free) P.S.S. Komentāru/feedbacku gan vari atstāt šeit

Spēli esmu paņēmis un iedošu komentārus par spēli šeit. Paldies!

Ok, pēc 2.5 stundu spēlēšanas ar pārtraukumiem, esmu pabeidzis visu, ko spēle var piedāvāt un esmu gatavs dot atsauksmi. Bet pirms es to daru, vēlos uzreiz pabrīdināt, ka esmu ļoti kazuāls spēlētājs. Kopumā man ļoti iepatikās šīs dungeon crawler ar match 3 puzzles konceptu. Kaut kas svaigs un tam ,manuprāt, ir diezgan liels potenciāls. Grafikas arī ir ļoti patīkamas acīj ,ņemot vērā, ka tas ir pixel art style. Bet tas arī viss, runājot par pārējo viss bija diezgan garlaicīgs, vienveidīgs un visumā paīss. Lietas, ko gribētu no spēles un cerams, ka nākotnē tiks labots, jo saprotu, ka tas nav pabeigts produkts:

  • (SVARĪGĀKAIS) Baigi liels QOL būtu, ja kreisajā augšējā vai apakšējā stūri būtu saraksts ar varoņu skilliem un kādas kombinācijas vajag, lai viņus aktivizētu.
  • Būtu labs QOL, ja augšejos perspektīvajos stūros rādītu, kādi attacks sakrājās Tev un ar kādiem attacks sitīs ienaidnieks nakamajā gājienā.
  • Neatbalstu ideju, ja Tu zaudē kādu dungeon, tad Tu ej vienu lauciņu atpakaļ. Tas nevajadzīgi paildzina spēli, kura baigi ir bāzētā uz veiksmi un tā vietā spēles ilgumu vajadzētu paildzināt ar actual līmeņu skaitu / kvalitāti. Ja vajag, vari nobalancēt līmeņus, lai ir mazliet grūtāki, bet nu liekas nevajadzīgi, ka Tu tā jau netiec nākošajā līmenī un Tevi vēl aizmet atpakaļ un Tev beigās vajag vēlreiz nevajadzīgi iet to pašu līmeni, ko izgāji. STAPCITU: no tās sistēmas var viegli izvairītes līmeņi laikā ejot uz Menu un izvēloties "Return to Camp" opciju.
  • Boss līmeņi (kartē parasto punktu vietā bija galvas kausi) vispār nejutās kā bosu līmeņi un likās kā parastie līmeņi.
  • Diezgan pamazs ienaidnieka tipu skaits un tas man atstāja ļoti sliktu iespaidu par spēli sākot ar kapu līmeni, kur bija tikai spoki un paša cietoksnī bija tikai skeletoni.
  • Veno kā varonis liekas ļoti, ļoti vājš un īsti pat nesaprotu kāda no viņa bija jēga. Kā healeris - vājš, kā damage - vājš, debuffer - vispār likās non-existend.
  • Dažiem ienaidniekiem (tagad neatcerēšos tieši kuriem, sorry) tooltips likās salauzts (tieši daļa, kur stāsta par additional chance to apply...), kaut arī tam pašam otram ienaidniekam viss bija ok.
  • Būtu labi uztaisīt kaut kādu brīdinājumu par iepriekšējā progresa pazaudēšanu, ja izvēlies taisīt "New Game" vai arī vienkārši iespēju uz vairākiem New Game profiliem (kaut arī no tā jēgu neredzu).
  • Diezgan nepatīkami likās, kad Tev lejā tie kubi joprojām matchojas un taisa combo's, bet Tev ienaidnieki joprojām nav parādījušies un Tu vienkārši to visu pazaudē. Bet tajā pašā laikā saprotu, ka tad vajadzēs visu balansēt pa jaunu. Tāpēc nezinu...

Papildus arī vēlētos teikt, ka pašā pirmajā cīņa uzreiz pec introduction cutscene - būtu labi kaut dažos teikumos pastāstīt kā strādā combat, jo es kā stulbenis apmēram pirmās 20 minūtes domāju, ka varoņa damage un vispār gājienu skaits atkarīgs no cik daudz lauciņu match un kopējā combo, kas iet vēlāk. :D

MarcisbeeMarcisbee17. maijs 07:25labots 17. maijs 07:27

Es ar dabūju spēli uzspēlēt un viss likās riktīgi forši, man patika. Dažas lietas, kas ieķērās:

  • Piekrītu @railman0z, ka sajūtas ir diezgan nepatīkamas, kad esi aizmests atpakaļ. It īpaši pie bosu kaujām, kur met 2 līmeņus atpakaļ;
  • Nav īsti skaidrs cik es dimantus saņemšu par katru ienaidnieku, it īpaši likās mazliet nejauki, ka ja esmu izcīnijies pamatīgi, palikusi pašam 1 dzīvība un tad ar pēdējo elpu pieveicu līmeni - bet par to saņemu tikai 2 dimantus. Varbūt var kaut kādu bonusu par to, ja esi uz pēdējās elpas uzveicis kādu;
  • Varbūt būtu arī stratēģiski interesanti, ja būtu iespēja izvēlēties kuram sitīsi (nav ne jausmas gan kā tas varētu darboties 😅);
  • Dažreiz bija grūti saprast kāpēc mans vecīts taisa sitienu, jo nemaz nepamanu kādi kluči tur sakrita un uzreiz pazuda. Varbūt tiešām kaut kur vajag atrādīt ar kādām spējām šobrīd uzbrūk;
  • Tie victory un defeat dialogi tādi mazliet vāji likās. Varbūt varētu kaut kā spēcīgi pa visu ekrānu tur to asiņu skrāpējumu un ar lieliem burtiem “Defeat”. Papildus vēl kaut kādu dramatiskāku mūziku iestrādāt. Jo citādi nav sajūta, ka zaudēju, vienkārši neuzveicu ienaidnieku - nekas īpašs.

Tāda kripata no manis. Pati spēle liekas smuka un interesanta. Baigi labs darbiņš 👍🏼

Paldies par feedback. Veidojot nākošos uzlabojumus ņemšu vērā.