Linards B.Linards B.str6. jūl. 11:46labots 7. jūl. 09:04

Svilpieni konferencē pret peļņu pirmajā mēnesī

Atminos, ka fani izsvilpa Blizzard preses konferencē, kad tika paziņota Diablo mobilā spēle. Viens mēnesis vēlāk un mobilā versija ienes 50$ miljonus. There hasn't been a single day since Diablo Immortal's launch that in-game spending dipped below $1 million.Diablo Immortal Raked In Nearly $50 Million In Its First MonthThere hasn't been a single day since Diablo Immortal's launch that in-game spending dipped below $1 million.www.gamespot.com#diablo-immortal

Linards B.Linards B.6. jūl. 11:52labots 6. jūl. 11:55

Te piemēri:

Diezgan smieklīgi tā "boo" taisīt 😄 Blizzard vietā tagad domātu par PC versiju

DrejzLVDrejzLV6. jūl. 13:19labots 6. jūl. 13:30

Bēdīgi un smieklīgi vienlaicīgi.. nekas nemainīsies lootbox micro-transactions jomā kamēr nebūs vairāk tādas valstis kā Beļģija, jo šis ir pierādījums tam, ka bars bļauj ka ir - pret, bet cipari rāda pretējo. Viens pateikts - fuj, nekad nespēlēšu un netērēšu naudu, otrs atstās 15,000$ mēnesi bez iebildumiem P2W modelī..

Man vairāk besī šīs lootbox mehānikas, cik video redzēti, ka izterē lielu naudu, bet beigās saņem figu un vispār ne to ko vajag.. EA un Blizzard sen jau manās acīs zaudēja jebkādu cieņu spēļu industrijā.

Šo var pielīdzināt ar Amīšu gun policy.

Tauta vienkārši nezina ko viņiem vajag! 😅

@drejzlv Pilnībā piekrītu. Tad arī dod "ideju" citām spēļu kompānijām. Lai arī kādu "backlash" tu sākumā nedabūtu, cipari pēc tam parāda visu. Un, ja Blizz dabūja tādu naidu, bet peļņu daudz lielāku, tad kāpēc citiem tā nedarīt?