
DrejzLV
Mini-ieskats Atomfall
Pēc nospēlētām 22h #atomfall pabeigts, sasniedzot 37 no 37 Trophies.
Post-apokalipses vide, atomelektrostacijas katastrofa, mutanti, bandīti, roboti, armija un daudz neskaidrību stāstā? Nē tas nav #stalker-2-heart-of-chornobyl, vai
#fallout-4, lai gan izklausās, ka šāda žanra spēles ir gana daudz, tad nu šī gada martā tai pievienojās jauna ar Britu piesitienu un nosaukumu
#atomfall.
Rebellion Developments studija, kas labāk pazīstama ar Sniper Elite sērijas spēlēm metās pretīm izaicinājumam radīt jaunu IP, un tas viņiem izdevās. Vēl nesen varēja lasīt paziņojumu, ka spēli jau paspēja izmēģināt 2 milj. cilvēku, kā arī, tai pārsvarā ir pozitīvas atsauksmes. Jāņem gan vērā, ka spēle tomēr pieskaitās vairāk "AA" budžeta projektam, nevis "AAAA" kā Ubisoft.
#atomfall ir "survival" žanra spēlē, līdz ar to būs - limitēts inventory space, daudz jānodarbojās ar "scavenging", jākrafto mantas, jāmeklē un jāattīsta "skill points", jāizvēlās dažādas dialoga opcijas, jo tām ir sekas, un kopumā stāsta ietvaros jāmeklē pavedieni par notiekošo apkārt, un kas nogāja greizi, jo spēle nevedīs Tevi aiz rociņas, bet pašam būs jāatrod atbildes uz neskaidriem jautājumiem caur "exploring". Tāpat spēlei nav nekāds intro, vai Tava "character" iepazīstināšana - Tu vienkārši pamosties bunkurā un aidā .. ej pasaulē.. meklē..
Runājot par stāstu, spēle stipri balstās uz pavedieniem un "exploring", kur soli pa solim Tu iepazīsi galvenos tēlus, un viņu "main quest" ar opcijām arī pieturēties pie konkrēta "ending", un jā! - spēlei ir veseli 6 dažādi dažādi endingi, t.sk. "secret ending" un "speed-run" priekš visu Trophy savākšanas.
Spēli izgāju uz PlayStation 5, bet viņa lieliski iederās Xbox Game Pass katalogā, un noteikti nākotnē būs pieejama arī citos "subscription" servisos, jo pašlaik 50EUR cenu ir grūti attaisnot.
No labām lietām var noteikti uzsvērt, ka spēlei nebija nekādu tehnisku problēmu, bugu, vai gļuku ar ko saskāros spēles laikā, un ja patīk post-apokalipses vide ar "survival" mehāniku, tad iesaku iemēģināt, bet jāņem vērā, kā tā ir "AA" spēle, kur būs viduvēja - grafika, pretinieki, pasaule, voice acting, mūzika un pārējais, kas neatstās lielu iespaidu.
Kopā vērtēju uz 3/5 🍪
Mini-ieskats Assassin's Creed Shadows
Pēc nospēlētām 53h #assassins-creed-shadows pabeigts, sasniedzot 55 no 55 Trophies.
Lai arī cik ļoti man ir tuva Assassin's Creed franšīze, un Japānas tematika, diemžēl spēle kopumā man lika vilties. Kā jau Ubisoft manierē spēlei ir milzīga karte, kas ir pārpildīta ar aktivitātēm, skatu torņiem un cietokšņiem kuros ir jāsavāc lādēs.
Pirmo reizi Assassin's Creed vēsturē spēlē ir divi galvenie tēli - Naoe, un Yasuke (protams daudzi zina drāmu par melnādaino samuraju, kuru "piešuva" spēlei), un kur bija liels "backlash" no spēlētājiem un visu vēsturisko pareizību šajā kontekstā, bet neskatoties uz to, spēlētājs diemžēl nevarēs spēlet tikai ar vienu no tēliem, bet spēles procesā būs visu laiku jāslēgājās starp vienu vai otru, kur varēs uzzināt viņu "origin story" līdz ar stāstu.
Par brīnumu (salīdzinot ar citiem Assassin's Creed) Shadows daļā ir ļoti maz no fantastikas, vai mītiskiem tēliem, kā tas bija ierasts citās franšīzes spēlēs.
No labām lietām es varu pateikt ka #assassins-creed-shadows izskatās fantastiski! AnvilNext engine izskatās ļoti skaisti, un neviena no Assassin's Creed spēlēm nav izskatījusies tik labi kā Shadows. Tāpat spēlē ir sezonāli gadalaiki, līdz ar to spēli sanāk spēlēt gan ziemā, pavasarī, vasarā un rudenī, un redzāt kā laikapstākļu / gada laiku maiņa ietekmē apkārtējo vidi.
No lietām, kas man personīgi nepatika - vienveidīgs gameplay / uzdevumi, pilnīgi nevajadzīga bāze "Hideout", nevajadzīgs vēlviens galvenais tēls Yasuke, pārlieku milzīgs "Objective board", sajūta, ka to AI ģenerēja, kartes atklāšana (tagad karte atklājās tikai tur, kur tu esi bijis, attiecīgi pat pēc visas spēles un visa atklāšanas man joprojām ir pelēki pleķi kartē), pārāk "resni" pretinieku health bar, salīdzinot ar citiem Assassin's Creed, šeit ir ļoti minimāls parkour un būs ļoti grūta navigācija caur mežiem un faunu, jo visu laiku kaut kur sanāks iesprūst. Un pati galvenā lieta, kas man ne tikai nepatika, bet nu vispār neaizrāva un neinteresēje bija spēles stāsts.
Ja man būtu jāraksturo stāsts, tad pabeidzo spēli es uzzināju - kas īsti ir Naoe un Yasuke un viss... ar to stāsts arī beidzās + papildus tam ir jānogalina galvenie "Objective board" ienaidnieki.
Man patika Ubisoft ideja par to, ka spēlei nav 10 dažādās spēles versijas - Gold, Ultimate, Complete utt.. Kā arī relīzes dienā spēlē tika izlaist uz visām platformām un #assassins-creed-shadows ieguva labus vērtējumus no spēlētājiem, diemžēl tas nepaglabā, vai neattaisnoja viņus no daudz sliktiem un nepareiziem pieņemtiem lēmumiem gadu garumā, kas rezultējās darbinieku atlaišanā, studiju slēgšanā un akciju pārdošanā.
Redzēsim kāds būs apstiprinātais DLC: Claws of Awaji, un ko varam sagaidīt no nākotnes Ubisoft.
Kopā vērtēju uz 3/5 🍪
gan jau mītiskos tēlus pievienos kādā no DLC, kā tad nu Japānā paliks bez saviem monstriem :). Ja nemaldos gan Ēģiptē, gan Grieķijā mītiskie tēli parādījās tikai DLC sadaļās, bet varbūt arī kļūdos....
@goodman2576 jā iespējams, nav arī tā, ka viņu galīgi nebija šeit, bet jā redzēsim!
Skaidrs, ka spēlē samesti daudz jo daudzi mazi AC, bet kopumā tīri ok AC. Dažas ļoti labas stāsta arkas.
Mini-ieskats Kingdom Come: Deliverance II
Pēc nospēlētām 95h #kingdom-come-deliverance-ii pabeigts, sasniedzot 49 no 49 Trophies.
Manā skatījumā KCD2 ir "hands down" labākā spēle ko esmu spēlējis pēdējo 5 gadu laikā. Ņemot vērā, ka spēlē ir RPG žanra, bez fantastikas elementiem, tā spēja mani aizraut galvenokārt pateicoties stāstam un notikumiem spēles pasaulē, īsi sakot ir - fenomenāli.
Jau pašā spēles sākumā, Tu sāc pierast un iejusties Warhorse Studios radītā spēles pasaulē, un sāc saprast, ka šis ir kaut kas krietni savādāks kā līdz šim spēlētais un piedzīvotais.
Ēst, dzert, gulēt, palikt netīram, mazgāt drēbes, iet vannā, zagt, atmūķet lādes un durvis, taisīt ieročus, asināt zobenu, piedzerties, cīnīties ar dūrēm, šaut ar pirmajām izgudrotajām bisēm, lasīt grāmatas un virkne citu spēles elementu ir tiešā nozīmē - neatņemama spēles sastāvdaļa, kas ietekmē apkārtējās pasaules mijiedarbību ap galveno spēles tēlu - Henry.
#kingdom-come-deliverance-ii stāsts sākās tieši līdz ar
#kingdom-come-deliverance stāsta beigām, kur spēlētājs iejutīsies tāpat kā tas bija pirmajā daļā - Henry of Skalitz lomā - 1403. gadā Čehijā (Bohēmijas Karalistē). Henry dodās pavadīt Sir Hans Capon uz Trosky pili, lai varētu iztaujāt Otto von Bergow par viņa uzticību Karalim Sigismund, bet dodoties uz pili - Henry, Sir Hans un viņu grupa tiek nogalināta un aplaupīta līdz pat apakšbiksēm. Par mata tiesu Henry un Sir Hans izglābjās, bet par cik viņi ir palikuši "bez graša", tad viņiem nav nekādu iespēju pierādīt savu identitāti un te sākās
#kingdom-come-deliverance-ii "lavīnas" stāsta jautrība.
Vērtējot spēles stāstu, tas ir tiešām fenomenāls un aizraujošs, neieslīkstot detaļās, lai nav lieli / mazi spoilers, bet ir questi, kas aizņem līdz 30min, ir questi, kas aizņem līdz vairākām stundām, un visi neatkarīgi no ilguma liekās aizraujoši. Tāpat, spēlē ir ļoti interesanta manual save sistēma, kur jādzer Saviour Schnapps, un ir vairāki veidi kā to var iegūt, bet, ja tā nav tavā inventory, tad manual save uztaisīt nebūs iespējams.
Ir ļoti daudz pozitīvu lietu ko var pateikt par spēli, un vērts piebilst, ka visā manā spēles laikā es nesaskāros ne ar vienu bug, issue, vai ko tādu negatīvu par ko būtu vērts pateiktu par spēli.
Īsumā - ja vēlies iejusties 15.gs bruņienieka simulatora lomā ar neticami aizraujošu stāstu līdz pat pašām stāsta beigām, tad šī spēle ir domāta Tev!
P.S. - Runājot par trofejām, tad spēlē ir virkne missable trofeju, bet viena no interesantākajām bija izspēlēt spēli no sākuma līdz galam needot gaļu un nenogalinot nevienu dzīvnieku, kas man likās pretty cool!
Kopā vērtēju uz 6/5 🍪
Paldies par ieskatu .... ļaudis lūdzu komentējiet rakstus, mums vajag iespēju laikot komentus :))))))
Mini-ieskats Split Fiction
Pēc nospēlētām 23h #split-fiction pabeigts, sasniedzot 21 no 21 Trophies.
Uzreiz varu pateikt, ka #split-fiction uz doto mirkli ir mana GOTY 25' pretendentu sarakstā. Tā ir viena no labākajām co-op spēlēm ko esmu spēlējis, un iepriekš tā bija
#it-takes-two no šīs pašas studijas Hazelight.
Josef Fares ir atkodis formulu, kas padara viņa veidotās spēles ar interesantu un aizraujošu stāstu, lielisku savstarpēju spēlētāju mijiedarbību co-op režīmā, pilnu ar pārsteigumiem kā vizuāli, tā ar audio palīdzību, un vēl līdz šim neredzētām iespējām kā varētu spēlēt spēles co-op režīmā.
Spēlēju kopā ar savu līgavu, un viņai šī spēle tāpat kā man sagādāja daudz patīkamas emocijas un protams arī mirkļus, kur likās, ka iziet viņu līdz beigām mums nesanāks, bet pēc kārtīgas pacietības pārbaudes, tomēr veiksmīgi tikām galā.
Varu tikai ieteikt izspēlēt #split-fiction katram - ar draugu(-dzeni), otru pusi, bērniem, nav svarīgi, jo šī spēle ies pie sirds visiem. Tāpat, patīkams pārsteigums ir, ka pietiek tikai ar vienu spēles kopiju - fizisku, vai digitālu, tad ir iespēja uzaicināt vienu citu cilvēku uz online-co-op spēli pilnīgi bezmaksas uz jebkuras platformas.
Kopā vērtēju uz 5/5 🍪
Pilnīgi piekrītu, fantastiska spēle! Mēs ar sievu aktīvi sākām spēlēt pāris dienas atpakaļ.
@marcis super! 🔥
te arī viedoklis
Mini-ieskats Astro Bot
Pēc nospēlētām 19h #astro-bot pabeigts, sasniedzot 53 no 53 Trophies, spēlei iznāca arī divi DLC: Stellar Speedway un Winter Wonders, kuri arī pilnībā izieti.
Astro Bot lieliski ierindojās starp citiem līdzvērtīgīem labi zināmiem platformeriem no Nintendo, bet šī spēle konkrēti izceļās ar fenomenālu DualSense atbalstu, kur sajutīsi - dažāda stipruma vibrācijas un skaņas, tāpat varēsi - pūst un cilāt DualSense savās rokās, skrienot cauri dažādas grūtības pakāpju līmeņiem. Manuprāt šī ir arī vienīgā spēle, kur šāds DualSense atbalsts būtu nepieciešams, jo spēlējot kādu nopietnāku spēli, es negribētu atkārtot piedzīvoto.
Kopumā varu saprast un piebalsot par Astro Bot kā TGA - Game Of The Year laureātu, jo spēle tiešām ir unikāla un parāda PlayStation burvību pilnā krāšņumā, japiebilst gan, ka tie, kas ir spēlējuši #astros-playroom pirms pieciem gadiem, šī spēle nepārsteigs tik ļoti kā jebkurš cits spēles sequel.
Manā skatījumā grūti arī attaisnot 59,99$ spēles cenu, ja nu vienīgi šī spēle nenāktu bundle ar PlayStation Pro, kā savulaik tas bija ar Astro's Playroom un PlayStation 5, bet tomēr, tas ko gala spēlētājs saņem - ir pilnvērtīga spēle un pat bezmaksas DLC content ar jauniem uzdevumiem un papildus trofejām.
Kopā vērtēju uz 4.5/5 🍪

Lai gan izgāju tikai prologue, spēle no pirmajiem iespaidiem liekās fantastiska - humors, gameplay, vizuālais un Troy Baker balss kā Indy bija lielisks lēmums. Spēles vērtējumi noteikti pelnīti. 💯
Viena no retajām studijām kas nebāž UE5 šogad lielajās spēlēs.
esmu diezgan drošs, ka es visas šīs spēles esmu spēlējis 😆

@drejzlv Es arī. :)
Es kā Rebellion spēļu cienītājs meklēju kādu izdevīgu piedāvājumu :) Sniper Elites visas pēdējās ir ļoti ļoti patikušas :)
@trancamaans es kā reizi pārdevu disku vakar pa 35EUR PS5 versijas 😆 manā listē bija iziet
#sniper-elite-resistance uz Xbox, par cik viņš ir Gamepass, bet nu es iesledzu uz Series S un izskatījas ļoti ļoti slikti optimizēts, meklēšu pēc kāda laika PS5 variantu
Nu žēl ka notirgoji - būtu nopircis :)