DrejzLV
Skarbs review no Skill Up par #dragon-age-the-veilguard
Izskatās ka spēlei ir ļoti daudz uzpirktu review:
5/5 - CGM 5/5 - Eurogamer 10 - XboxEra 10 - Press Start 10 - Game Rant 10 - ButWhyTho 9.5 - TechRaptor 9 - IGN 9 - GamesRadar 9 - COGConnected 8.5 - Dualshockers 8 - PushSquare 4/5 - Dexerto 4/5 - TheGamer 3/5 - VGC 3/5 - VG247
MC: 84 OC: 85
Mini-ieskats Alans Wake 2 DLC: The Lake House
Pārsteigums no Remedy studijas Xbox Partner Preview Event pasākuma, kur tika paziņots par otro un pēdējo DLC The Lake House relīzes datumu spēlei #alan-wake-ii
The Lake House iekļauj 10 jaunus Achievements / Trophies un prasīs mazāk kā 2 stundas, lai to pilnībā izietu. Pats DLC stāsts ir par līdz šim nedzirdētu jaunu personu, aģenti - Kieran Estevez no FBC (A Federal Bureau of Control), un visi spēles notikumi notiek tā saucamajā "The Lake House", kas ir FBC biroja postenis, kur notikusi anomālija.
#alan-wake-ii DLC: The Lake House savā ziņā ir iesildīšanās priekš #control-2, kur Alan Wake un Control pasaules ar vien vairāk saplūst vienā un pārklājās.
Vērts piebilst, ka līdz ar DLC relīzi, spēlei iznāca arī daudz jaunumu Anniversary update formātā, kā game assisti, un tie iekļauj:
- Quick turn
- Auto complete QTE
- Button tapping to single tap
- Weapon charging with taps
- Healing items with taps
- Lightshifter with taps
- Player invulnerability
- Player immortality
- One shot kill
- Infinite ammo
- Infinite flashlight batteries
#alan-wake-ii iznāca pirms gada, un bija mana 2023. gada GOTY spēle, spēli ar abiem DLC noteikti iesaku visiem, kas to nav paspējuši "paķert", jo tagad spēle arī ir pieejama fiziskā formātā.
The Lake House DLC noteikti manā skatījumā ir labāks par Night Springs, jo te šķiet stāsts vairāk sasaistās ar notiekošo Control pasaulē, kur Night Springs tas bija vairāk random 3 notikumu epizodes.
Kopā vērtēju uz 4/5 🍪
Mini-ieskats Diablo IV: Vessel Of Hatred
Nēesmu drošs cik stundas esmu pavadījis spēlējot jauno #diablo-iv DLC "Vessel Of Hatred", bet tās noteikti ir entās. Izdevās sasniegt 9 no 10 jauniem Achievements/Trophies 🏆 un domāju pie tā arī apstāties.
"Vessel Of Hatred" pilnīgi noteikti ir labākais, kas līdz šim ir noticis ar #diablo-iv, un virziens kā spēle attīstās uz priekšu ir noteikti pareizais. Jaunajā maksas DLC, tiek piedāvāts jauns reģions - Nahantu, jauna klase - Spiritborn, un ilgi gaidītais turpinājums stāstam, jo #diablo-iv stāsts beidzās ar tīzeri turpinājumam.
Tāpat spēlē ir daudz jaunas pārmaiņas, kas saistītas ar leveling, loot, gear, end-game, matchmaking, jaunām aktivitātēm u.c. uzlabojumiem.
Kopumā man "Vessel of Hatred" ļoti patika, izgāju stāstu, jauno sezonu, sasniedzu visus battlepass līmeņus, bet sapratu, ka pēdējo Achievement/Trophy izlaidīšu, jo tas prasa aptuveni 150h grindošanas. Neatmetu cerību, bet par cik uz gada beigām iznāks dažas AAA spēles ko gaidu, tad #diablo-iv paliks otrajā plānā.
Kopā vērtēju uz 4/5 🍪
Diablo nu galīgi nav priekš manis ,bet nu par tavu darbu paldies !!! Šie apraksti ir super !
Paldies @dralafi ❤️
Alan Wake 2 – The Lake House Expansion
#alan-wake-ii
Coming soon to Game Pass
Coming Soon
- South Park: The Fractured but Whole – October 16
- Donut County – October 17
- MechWarrior 5: Clans – October 17
- Call of Duty: Black Ops 6 – October 25
- Call of Duty: Modern Warfare III – October 25
- Call of Duty: Warzone – October 25
- Ashen – October 29
- Dead Island 2 – October 31
- StarCraft: Remastered – November 5
- StarCraft II: Campaign Collection – November 5
Mini-ieskats Dead Rising Deluxe Remaster
Pēc nospēlētām 35h52min #dead-rising-deluxe-remaster pabeigts, sasniedzot 50/50 Achievements/Trophies. 🏆
OG #dead-rising iznāca tālajā 2006. gadā, un es neatceros, ka 18 gadus atpakaļ būtu aizrāvies to spēlēt, bet par cik Capcom izlaida spēles remaster, tad devu tam iespēju.
Galvenais spēles mērķis #dead-rising-deluxe-remaster ir izdzīvot 3 dienas lielveikalā. Iejūties fotogrāfa Frenka ādā, kas meklē savu nākamo sensāciju, bet ātri vien sāk meklēt un glābt citus izdzīvojušos un atklāt kā notika zombie outbreak. Tāpat, starp galvenā stāsta misijām ar rācija palīdzību ar Tevi visu laiku sazinās un pastāsta, kur varētu būt nakamais cilvēks ko glābt un lielos vilcienos tā norit visa spēle.
Spēlējot un neko nezinot par oriģinālu, #dead-rising-deluxe-remaster reizēm likās pilnīgs WTF. Visas spēles misijas ir timed, katrs survivor ir missable, pretinieki, kam ir šaujam ieroči tevi vienkārši var stun-lockot un teikšu godīgi es spēle pavadīju krietni par daudz laika cik vēlējos, tikai dēļ tupās mehānikas ar kuru nevarēju tikt galā un lietām ko palaidu garām savā pirmajā playthrough, jo bez gida šo spēli normāli izspēlēt no A-Z izdarot pilnībā visu nav iespējams.
Cik lasīju par pašu remaster, tad daudzi spēlētāji ir ļoti vīlušies, jo spēlei ir liela cenzūra, kas OG #dead-rising nebija. Interesanti likās, ka līdzīgi kā ar Resident Evil sērijas spēlēm, tad šeit arī izdarot noteiktus uzdevumus var dabūt infinitive ammo, mega ieroci u.c. labumus, kas atvieglo spēlēšanu jaunos playthough. Spēle pati par sevi ir salīdzinoši īsa, bet grindy daļa ir trofejas un nesačakarēt savu playthrough ļaujot kādam nomirt.
Kopā vērtēju uz 3/5 🍪
Mini-ieskats Starfield Shattered Space
Pēc nospēlētām aptuveni 7h #starfield DLC: Shattered Space pabeigts, sasniedzot 12/12 Achievements/Trophies. 🏆
Diemžēl jāsaka, ka #starfield DLC: Shattered Space ir ļoti liela vilšanās, gan no stāsta puses, gan no tehniskā izpildījumā. Lai piekļūtu jaunajam papildinājumam, savā īpašumā ir jābūt #starfield-premium-edition, vai atsevišķi jāiegādājās DLC par 29.99$, kad tas ir izdarīts, tad ieslēdzot spēli un ceļojot starp planētām saņemsi "distress signal" ar norādi ierasties konkrētā vietā uz kosmosa stacijas un no turienes DLC: Shattered Space piedzīvojumi sāksies (papildus tam ir jābūt izietai pirmai pamatspēles misijai). Viss DLC content šoreiz notiek uz atsevišķas planētas (ir iespēja brīvi to pamest, līdzīgi kā #fallout-4 DLC, kur spēlētājs tam nav piesiets).
Neskaitot to, ka DLC: Shattered Space stāsts bija ļoti tups un garlaicīgs, tad diemžēl perfromance un Series X bija vienkārši atbaidošs, ņemot vērā, ka spēlei gadu kopš relīzes iznāca entie atjauninājumi t.sk. 60FPS mode, tad šeit to praktiski izjust nevarēja, jo - combat, lekšana, skriešana, šaušana reizēm škiet sasniedza kādus 12FPS, pat nerunājot par braukšanu ar space buggy.
Tāpat biju pārsteigts, ka ir gadījumi, kad NPC joprojām ar Tevi nerunā dēļ bug ar Tavu companion, ko pat pēc gada Bethesda tā arī nav mācējusi salabot, tas nu liekās pilnīgs wtf.. un pat nepieņemami.
Bethesda minēja, ka scope ziņā DLC: Shattered Space ir tikpat ambiciozs projekts kā #fallout-4 DLC: Far Harbour, bet tas ne tuvu tā nav, lai arī man #starfield spēle kopumā patika, šo DLC nevaru nevienam ieteikt, itsevišķi par tādu cenu.
Kopā vērtēju uz 2/5 🍪
Vaitad tas nav standarts visām lielajām studijām ? Gan Microsoft, gan ubisoft, gan EA ?