Apskati

Mini-ieskats Star Wars Outlaws DLC: A Pirates's Fortune

SWO_APiratesFortune_KeyArt_Wide-b26358cc4172f790d015.jpg

Otrais un pēdējais #star-wars-outlaws DLC: A Pirate's Fortune – ir iznācis. Tā iziešana aizņēma aptuveni 3h, un savā īpašumā bija iespējams iegūt visas 6 no 6 trofejām.

Salīdzinot ar iepriekšējo DLC: Wild Card, A Pirate's Fortune iespējams sākt tikai pēc tam, kad ir pabeigts #star-wars-outlaws pamatstāsts. Kay Vess saņem mistisku ziņojumu uz sava kuģa Trailblazer no leģendārā kosmosa pirāta Hondo Ohnaka – lūgumu pēc palīdzības, lai viņu izglābtu no ieslodzījuma, pretī piedāvājot aizraujošu dārgumu meklēšanas piedzīvojumu un neizmērāmu bagātību.

Šis DLC, salīdzinot ar iepriekšējo, man patika krietni vairāk gan "action", gan stāsta, gan kopējās piedzīvojuma sajūtas ziņā. Šoreiz tiešām radās iespaids, ka esi īsts “rebel pirate” un dodies kaujā ar ieroci rokās, nevis slapsties apkārt, izmeklē vai vienkārši pārvietojies no punkta A uz punktu B.

Jūtos gandarīts pielikt treknu punktu ar #star-wars-outlaws, taču ļoti žēl, ka spēle neiznāca ar tik iespaidīgu vizuālo pārsteigumu kā, piemēram #assassins-creed-shadows, diemžēl šis bija neveiksmīgs Ubisoft projekts.

Kopā vērtēju uz 3/5 🍪

DrejzLVDrejzLV11. maijs 15:16labots 11. maijs 16:34

Mini-ieskats Indiana Jones and the Great Circle

capsule_616x353.jpg

Pēc nospēlētām 39h #indiana-jones-and-the-great-circle ir pabeigts, sasniedzot 45 no 45 trofejām.

"Indiana Jones and the Great Circle" uz Xbox un PC iznāca 2024. gada 9. decembrī, un nesen relīzi piedzīvoja arī PlayStation 5 konsoles īpašnieki — 2025. gada 17. aprīlī. Spēli izstrādāja MachineGames, kas labi pazīstama ar tādiem grāvējiem kā "Wolfenstein" sērijas spēles.

Kā jau Indiana Jones cienīgā piedzīvojumu filmā pienākās, tad spēlēs stāstā arī būs notikumiem vīts, dažādās pasaules lokācijās ar mērķi dzīties pakaļ galvenajam spēles ļaundarim - Emmerich Voss (Nacistu arheologam), kurš ir vienu soli priekšā Indiana un dzenās pakaļ slepeniem brīnum-akmeņiem, ar kuru palīdzību varētu atvērt portālu uz jebkuru vietu pasaulē, lai uzsāktu negaidītus Nacistu uzbrukumus.

Pašu spēles stāstu pabeidzu salīdzinoši ātri — jau pagājušā gada decembrī līdz ar relīzi, bet šoreiz vēlējos atgriezties piedzīvojumā, lai atrisinātu pilnīgi visus noslēpumus, atrastu visus "collectibles" un savāktu visas spēles trofejas.

Interesanti, ka spēlē ir gandrīz 700 "collectibles", taču, dodoties cauri dažādām lokācijām un izpētot apkārtējo vidi, tie nelikās apgrūtinoši vai nogurdinoši. Tie ir interesanti paslēpti aiz dažādiem "puzzles" un uzdevumiem, kurus sākumā pat nevar atklāt, kamēr neesi ieguvis kādu no Indiana izmantotajiem "tools", kā - šķiltavas, zemūdens elpošanas maska, u.c. Tādēļ spēlētājiem nāksies atgriezties iepriekšējās lokācijās, ja ir vēlme sasniegt 100%.

Spēle noteikti ierindojas vienā no maniem topiem — stāsts, humors, spēles gaita, mūzika, un Troy Baker, kurš ierunājis Indiana Jones, atdarina leģendāro Harrison Ford gandrīz ideāli. Spēlē tiešām viss šķiet lieliski nostrādāts no A-Z.

Tiem, kam patīk piedzīvojumu spēles un Indiana Jones filmas, šī ir "must-have" spēle, ko izspēlēt. Noteikti iesaku!

Kopvērtējums: 5/5 🍪

DrejzLVDrejzLV9. maijs 12:03labots 9. maijs 16:53

Mini-ieskats South Of Midnight

HERO-1de22a582ec70ff085c8.jpg

Pēc nospēlētām 13h #south-of-midnight ir pabeigts, sasniedzot 40 no 40 trofejām.

South of Midnight piesaistīja manu uzmanību ar interesanto "stop-motion" stila spēles gaitu un tās notikumu vietu — dziļajiem Amerikas dienvidiem.

Stāsts ir par meiteni vārdā Hazel, kuras māte pazūd pēc pēkšņas vētras un plūdiem. Meklējot māti, Hazel atklāj, ka ir tā dēvētā “weaver” — persona ar pārdabiskām spējām manipulēt ar priekšmetiem — un pakāpeniski iepazīst savas dīvainās un noslēpumiem apvītās ģimenes vēsturi.

Spēle sastāv no 14 nodaļām un tās pamatā ir "platforming", izmantojot Hazel iegūtās spējas, kā arī "exploration" un "combat" elementi. "Combat" ir diezgan vienkāršs un atgādina #kena-bridge-of-spirits. Spēlē ir arī 4-5 interesantas bosu cīņas. Īpaši izaicinoši bija tās pieveikt, nesaņemot "damage", jo tieši tas bija priekšnoteikums konkrētu trofeju iegūšanai.

Viena no spilgtākajām spēles daļām noteikti ir muzikālais pavadījums — tas ir izcils, un mani nepārsteigtu, ja par to tiktu arī saņemts kāds apbalvojums.

Kopumā iesaku šo spēli kā daļu no XboxGamePass "subscription". Spēlei ir arī ļoti pozitīvas atsauksmes Steam. Spēle atsauc atmiņā klasiskas, vecās labās spēles ar lineāriem "chapter", dažādiem "objectives" un pietiekami aizraujošu sižetu.

Kopvērtējums: 3.5/5 🍪

DJkikisaDJkikisa9. maijs 16:53labots 9. maijs 17:07

Kopš viņu community manager pateica mums nevajag jūsu naudu, ja esat baltais vīrietis. Es šitai spēlei eju apkārt pa kilometru.

DrejzLVDrejzLV27. apr. 14:47labots 1. maijs 05:10

Mini-ieskats The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered + DLC: Shivering Isles

2663148_0_lg.jpg

Pēc nospēlētām 27h #the-elder-scrolls-iv-oblivion-remastered, un DLC: Shivering Isles ir pabeigts, aizverot Oblivion vārtus un sasniedzot 61 no 61 trofejām.

Ņemot vērā, ka #the-elder-scrolls-iv-oblivion iznāca pirms 19 gadiem, es to nekad iepriekš nebiju spēlējis, tāpat kā #the-elder-scrolls-iii-morrowind. Savu "fantasy" piedzīvojumu bērnībā sāku ar #the-elder-scrolls-v-skyrim.

Kad uzzināju par pārsteiguma relīzi, ar sajūsmu metos Todd Howard piedzīvojumu pasaulē, lai izbaudītu šo brīnumu uz UE5 dzinēja. Tā kā sevi pieskaitu pie Bethesda spēļu faniem, vēlējos dziļāk ielūkoties Oblivion "meme" pasaulē un saskarties ar visiem bagiem, kas saglabājušies no oriģinālās versijas — dīvainiem dialogiem, nestrādājošu "quest tracker", dažādiem gļukiem un NPC bagiem (jo NPC šajā spēlē dzīvo savu dzīvi un visu laiku kaut kur klīst).

Runājot par pašu remaster versiju — spēle vizuāli tiešām izskatās ļoti labi slēgtās telpās, taču atvērtajā pasaulē tā šķiet gandrīz pilnīgi tukša. Cik lasīju, oriģinālajā versijā spēlētājam nācās "defog" karti, lai varētu izmantot "fast travel". Savukārt remaster versijā karte jau ir atklāta, ļaujot brīvi lidināties apkārt, kur vien sirds kāro. Tas man palīdzēja ietaupīt laiku, vienlaikus nezaudējot spēles burvību, kas galvenokārt slēpjas "dungeon", kas atrodas gandrīz uz katra stūra.

Spēles stāsts, paši "quest" uzdevumi, nejaušie notikumi pasaulē, mūzika un cīņas mehānika ir saglabāta no oriģinālās versijas, kas ļoti patīk. Nav brīnums, ka spēle sasniedza 200 tūkstošus spēlētāju Steam platformā — cilvēki vēlējās atgriezties Todd Howard radītajā pasaulē. Kaut kādā veidā viņam izdodas atkal un atkal izlaist tās pašas spēles, un cilvēki tās turpina pirkt un spēlēt. Un nebūtu nekāds pārsteigums, ja nākotnē redzēsim arī #the-elder-scrolls-iii-morrowind remaster versiju.

The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered DLC: Shivering Isles

Līdz ar spēles iegādi spēlētājiem pieejams arī DLC: Shivering Isles, kas nav saistīts ar Oblivion pamatstāstu un aizved spēlētāju uz jaunu pasauli — līdzīgi kā tas bija #fallout-4 DLC. Tur spēlētājs sastaps Madgod un viņa "realm" problēmas.

Kopumā man spēle ļoti patika. Protams, jāsaprot, ka, izņemot grafiskos uzlabojumus, spēle ir diezgan "outdated" — visas telpas sastāv no gariem koridoriem, un aiz katrām durvīm ir "loading screen". Pateicoties mūsdienu dzelžiem, ielādes notiek sekundes laikā, tomēr spēles "gameplay" brīžiem no tā nedaudz cieš. Neskatoties uz to, spēli noteikti iesaku visiem — gan tiem, kas spēlējuši oriģinālo versiju, gan tiem, kam šī būs jauna un līdz šim neiepazīta pieredze.

Kopvērtējums: 4/5 🍪

Lielisks remake... biju jau piemirsis cik sen spēlēju oriģinālu, bet spilgti atceros, ka toreiz pētīju pirmos screenus ar revolucionāru grafiku, kurā bija attēlots jātnieks uz zirga un zaļa pļava ar kalniem fonā un koka māju otrā plānā, šķita ka tādu grafikas kvalitāti grūti iedomāties, bet tagad remake ar UE5, un ir baudījums atkal uzspēlēt. Jauna elpa un pierādījums ka izcilas spēles nav nemaz tik sarežģīti atdzīvināt, sižets ir tikai jārestaurē grafika. Ļoti gribētu redzēt līdzīgu remake ar Morrorwind, bet laikam tas tehniski ir krietni sarežģītāk, bet cerēt jau var. Varbūt kādreiz viss Tamriel kontinetns būs kopā vienā vienspēlētāja spēlē. Varbūt arī Akavir pievienosies un visa Nirn planēta būs pieejama (ceru ka ne MMORPG kā šobrīd Elder Scrolls jau eksistē ar dažādām zemēm), kā īsta vienspēlētāja RPG, nu vai alternatīvi kā COOP RPG, bet tikai ne MMO.

@goodman2576 super! un pilnībā piekrītu Tev! 🤜

DrejzLVDrejzLV23. apr. 17:10labots 23. apr. 20:10

Mini-ieskats Atomic Heart + 3 DLC

atomic-heart-2-25-2023-1.jpg

Pēc nospēlētām 33h #atomic-heart ar visiem 3 DLC — pabeigts, sasniedzot 69 no 69 trofejām.

Tālajā 2023. gadā, līdz ar spēles relīzi, centos to arī iziet, savācot visas trofejas, taču tas nebija veiksmīgi spēles stāvokļa dēļ, kādā tā tika izlaista. Tagad, vairāk nekā divus gadus vēlāk, es to beidzot izdarīju uz PS5, papildus izspēlējot arī visus iznākušos DLC. Ja kādam interesē, tad ar "base game" īsu ieskatu un tā laika problēmām var iepazīties zemāk.

Atomic Heart Keyart.jpg

Mini-ieskats Atomic Heart

Pēc nospēlētām 20h+ esmu pabeidzis #atomic-heart, diemžēl spēle ir tik ļoti salauzta un ļoti daudz Achievements/Trophies neieskaitās, un resetojās kat...ApskatiAtomic Heart Keyart.jpg Mini-ieskats Atomic Heart Pēc nospēlētām 20h+ esmu pabeidzis #atomic-heart, diemžēl spēle ir tik ļoti salauzta un ļoti daudz Achievements/Trophies neieskaitās, un resetojās kat...strike.lv

Taču šoreiz vēlējos padalīties vairāk par pašiem DLC — vai no tiem ir kāda jēga? Īsā atbilde: jā, ir.

Atomic Heart DLC: Annihilation Instinct

Šis DLC spēlētājus iepazīstina tuvāk ar uzmācīgo robotu/ledusskapi — NORA — un viņas lomu Atomic Heart pasaulē. Tas ir galvenā stāsta turpinājums, ja spēlētājs izvēlas nestāties pretī Dmitrijam Sečenovam un viņa dvīnēm - miesassargiem. Kopumā DLC, manuprāt, labi sasaistās ar galveno sižetu, kā arī parādās jaunas P-3 spējas un ieroči.

Atomic Heart DLC: The Trapped in Limbo

Šis DLC ir īsts murgs — tas sastāv tikai no platforminga uzdevumiem. Pamata struktūra: četri dažādi līmeņi, kuros slīdi pa kalniņiem, izvairies no šķēršļiem un cīnies ar briesmoņiem "iedomu pasaulē", kurā P-3 ir iesprūdis pēc galvenās cīņas ar Sečenova dvīnēm - miesassargiem. No visiem trim DLC šis nebija mans favorīts, vismaz trofeju ziņā. Tikai pateicoties dažiem "loophole" atradumiem, izlēmu to iziet līdz galam. Citādi — netērētu tam laiku.

Atomic Heart DLC: Enchantment Under the Sea

Pēdējais no trim iznākušajiem DLC: Enchantment Under the Sea — ir alternatīvs turpinājums stāstam. Sākumā tiek parādīti galvenās spēles notikumi īsfilmā. Šajā DLC P-3 ir atguvis savu mīļoto Jekaterinu, kura nomira Bulgārijā, un kuras zemapziņa tika sadalīta starp dvīnēm. DLC turpina sižetu ar pozitīvu iznākumu — Jekaterinas zemapziņa tagad ir daļa no P-3 "spēju cimda".

Kopumā visi trīs DLC ir vērtīgs papildinājums galvenajam stāstam. Ir redzams, ka ir piedomāts pie detaļām, lai spēlētājam būtu interesanti saņemt vēl ko papildus no spēles, kas viņam patīk. Spēles izvēlnē jau redzams arī DLC 4, kuram pagaidām nav zināma relīze vai nosaukums. Taču DLC 3 noslēdzās ar īsu "teaser" video par Chariton Zaharov (kurš patiesībā ir galvenais ļaundaris pamatspēlē). Visticamāk, DLC 4 būs sižetisks turpinājums pamatstāstam, iespējams, ar jaunu scenāriju, bet saistītu ar #atomic-heart pamatspēli.

Kopā vērtēju uz 4/5 🍪

DrejzLVDrejzLV13. apr. 17:16labots 15. apr. 21:02

Mini-ieskats Atomfall

atomfall-social-landscape.jpeg

Pēc nospēlētām 22h #atomfall pabeigts, sasniedzot 37 no 37 Trophies.

Post-apokalipses vide, atomelektrostacijas katastrofa, mutanti, bandīti, roboti, armija un daudz neskaidrību stāstā? Nē tas nav #stalker-2-heart-of-chornobyl, vai #fallout-4, lai gan izklausās, ka šāda žanra spēles ir gana daudz, tad nu šī gada martā tai pievienojās jauna ar Britu piesitienu un nosaukumu #atomfall.

Rebellion Developments studija, kas labāk pazīstama ar Sniper Elite sērijas spēlēm metās pretīm izaicinājumam radīt jaunu IP, un tas viņiem izdevās. Vēl nesen varēja lasīt paziņojumu, ka spēli jau paspēja izmēģināt 2 milj. cilvēku, kā arī, tai pārsvarā ir pozitīvas atsauksmes. Jāņem gan vērā, ka spēle tomēr pieskaitās vairāk "AA" budžeta projektam, nevis "AAAA" kā Ubisoft.

#atomfall ir "survival" žanra spēlē, līdz ar to būs - limitēts inventory space, daudz jānodarbojās ar "scavenging", jākrafto mantas, jāmeklē un jāattīsta "skill points", jāizvēlās dažādas dialoga opcijas, jo tām ir sekas, un kopumā stāsta ietvaros jāmeklē pavedieni par notiekošo apkārt, un kas nogāja greizi, jo spēle nevedīs Tevi aiz rociņas, bet pašam būs jāatrod atbildes uz neskaidriem jautājumiem caur "exploring". Tāpat spēlei nav nekāds intro, vai Tava "character" iepazīstināšana - Tu vienkārši pamosties bunkurā un aidā .. ej pasaulē.. meklē..

Runājot par stāstu, spēle stipri balstās uz pavedieniem un "exploring", kur soli pa solim Tu iepazīsi galvenos tēlus, un viņu "main quest" ar opcijām arī pieturēties pie konkrēta "ending", un jā! - spēlei ir veseli 6 dažādi dažādi endingi, t.sk. "secret ending" un "speed-run" priekš visu Trophy savākšanas.

Spēli izgāju uz PlayStation 5, bet viņa lieliski iederās Xbox Game Pass katalogā, un noteikti nākotnē būs pieejama arī citos "subscription" servisos, jo pašlaik 50EUR cenu ir grūti attaisnot.

No labām lietām var noteikti uzsvērt, ka spēlei nebija nekādu tehnisku problēmu, bugu, vai gļuku ar ko saskāros spēles laikā, un ja patīk post-apokalipses vide ar "survival" mehāniku, tad iesaku iemēģināt, bet jāņem vērā, kā tā ir "AA" spēle, kur būs viduvēja - grafika, pretinieki, pasaule, voice acting, mūzika un pārējais, kas neatstās lielu iespaidu.

Kopā vērtēju uz 3/5 🍪

Es kā Rebellion spēļu cienītājs meklēju kādu izdevīgu piedāvājumu :) Sniper Elites visas pēdējās ir ļoti ļoti patikušas :)

@trancamaans es kā reizi pārdevu disku vakar pa 35EUR PS5 versijas 😆 manā listē bija iziet #sniper-elite-resistance uz Xbox, par cik viņš ir Gamepass, bet nu es iesledzu uz Series S un izskatījas ļoti ļoti slikti optimizēts, meklēšu pēc kāda laika PS5 variantu

Nu žēl ka notirgoji - būtu nopircis :)

DrejzLVDrejzLV10. apr. 13:16labots 15. apr. 00:13

Mini-ieskats Assassin's Creed Shadows

RED_KEYART_STD_RGB_WW.jpeg

Pēc nospēlētām 53h #assassins-creed-shadows pabeigts, sasniedzot 55 no 55 Trophies.

Lai arī cik ļoti man ir tuva Assassin's Creed franšīze, un Japānas tematika, diemžēl spēle kopumā man lika vilties. Kā jau Ubisoft manierē spēlei ir milzīga karte, kas ir pārpildīta ar aktivitātēm, skatu torņiem un cietokšņiem kuros ir jāsavāc lādēs.

Pirmo reizi Assassin's Creed vēsturē spēlē ir divi galvenie tēli - Naoe, un Yasuke (protams daudzi zina drāmu par melnādaino samuraju, kuru "piešuva" spēlei), un kur bija liels "backlash" no spēlētājiem un visu vēsturisko pareizību šajā kontekstā, bet neskatoties uz to, spēlētājs diemžēl nevarēs spēlet tikai ar vienu no tēliem, bet spēles procesā būs visu laiku jāslēgājās starp vienu vai otru, kur varēs uzzināt viņu "origin story" līdz ar stāstu.

Par brīnumu (salīdzinot ar citiem Assassin's Creed) Shadows daļā ir ļoti maz no fantastikas, vai mītiskiem tēliem, kā tas bija ierasts citās franšīzes spēlēs.

No labām lietām es varu pateikt ka #assassins-creed-shadows izskatās fantastiski! AnvilNext engine izskatās ļoti skaisti, un neviena no Assassin's Creed spēlēm nav izskatījusies tik labi kā Shadows. Tāpat spēlē ir sezonāli gadalaiki, līdz ar to spēli sanāk spēlēt gan ziemā, pavasarī, vasarā un rudenī, un redzāt kā laikapstākļu / gada laiku maiņa ietekmē apkārtējo vidi.

No lietām, kas man personīgi nepatika - vienveidīgs gameplay / uzdevumi, pilnīgi nevajadzīga bāze "Hideout", nevajadzīgs vēlviens galvenais tēls Yasuke, pārlieku milzīgs "Objective board", sajūta, ka to AI ģenerēja, kartes atklāšana (tagad karte atklājās tikai tur, kur tu esi bijis, attiecīgi pat pēc visas spēles un visa atklāšanas man joprojām ir pelēki pleķi kartē), pārāk "resni" pretinieku health bar, salīdzinot ar citiem Assassin's Creed, šeit ir ļoti minimāls parkour un būs ļoti grūta navigācija caur mežiem un faunu, jo visu laiku kaut kur sanāks iesprūst. Un pati galvenā lieta, kas man ne tikai nepatika, bet nu vispār neaizrāva un neinteresēje bija spēles stāsts.

Ja man būtu jāraksturo stāsts, tad pabeidzo spēli es uzzināju - kas īsti ir Naoe un Yasuke un viss... ar to stāsts arī beidzās + papildus tam ir jānogalina galvenie "Objective board" ienaidnieki.

Man patika Ubisoft ideja par to, ka spēlei nav 10 dažādās spēles versijas - Gold, Ultimate, Complete utt.. Kā arī relīzes dienā spēlē tika izlaist uz visām platformām un #assassins-creed-shadows ieguva labus vērtējumus no spēlētājiem, diemžēl tas nepaglabā, vai neattaisnoja viņus no daudz sliktiem un nepareiziem pieņemtiem lēmumiem gadu garumā, kas rezultējās darbinieku atlaišanā, studiju slēgšanā un akciju pārdošanā.

Redzēsim kāds būs apstiprinātais DLC: Claws of Awaji, un ko varam sagaidīt no nākotnes Ubisoft.

Kopā vērtēju uz 3/5 🍪

gan jau mītiskos tēlus pievienos kādā no DLC, kā tad nu Japānā paliks bez saviem monstriem :). Ja nemaldos gan Ēģiptē, gan Grieķijā mītiskie tēli parādījās tikai DLC sadaļās, bet varbūt arī kļūdos....

@goodman2576 jā iespējams, nav arī tā, ka viņu galīgi nebija šeit, bet jā redzēsim!

Skaidrs, ka spēlē samesti daudz jo daudzi mazi AC, bet kopumā tīri ok AC. Dažas ļoti labas stāsta arkas.

DrejzLVDrejzLV28. marts 12:46labots 5. apr. 14:16

Mini-ieskats Kingdom Come: Deliverance II

Kingdom_Come_Deliverance_2_keyart.jpeg

Pēc nospēlētām 95h #kingdom-come-deliverance-ii pabeigts, sasniedzot 49 no 49 Trophies.

Manā skatījumā KCD2 ir "hands down" labākā spēle ko esmu spēlējis pēdējo 5 gadu laikā. Ņemot vērā, ka spēlē ir RPG žanra, bez fantastikas elementiem, tā spēja mani aizraut galvenokārt pateicoties stāstam un notikumiem spēles pasaulē, īsi sakot ir - fenomenāli.

Jau pašā spēles sākumā, Tu sāc pierast un iejusties Warhorse Studios radītā spēles pasaulē, un sāc saprast, ka šis ir kaut kas krietni savādāks kā līdz šim spēlētais un piedzīvotais.

Ēst, dzert, gulēt, palikt netīram, mazgāt drēbes, iet vannā, zagt, atmūķet lādes un durvis, taisīt ieročus, asināt zobenu, piedzerties, cīnīties ar dūrēm, šaut ar pirmajām izgudrotajām bisēm, lasīt grāmatas un virkne citu spēles elementu ir tiešā nozīmē - neatņemama spēles sastāvdaļa, kas ietekmē apkārtējās pasaules mijiedarbību ap galveno spēles tēlu - Henry.

#kingdom-come-deliverance-ii stāsts sākās tieši līdz ar #kingdom-come-deliverance stāsta beigām, kur spēlētājs iejutīsies tāpat kā tas bija pirmajā daļā - Henry of Skalitz lomā - 1403. gadā Čehijā (Bohēmijas Karalistē). Henry dodās pavadīt Sir Hans Capon uz Trosky pili, lai varētu iztaujāt Otto von Bergow par viņa uzticību Karalim Sigismund, bet dodoties uz pili - Henry, Sir Hans un viņu grupa tiek nogalināta un aplaupīta līdz pat apakšbiksēm. Par mata tiesu Henry un Sir Hans izglābjās, bet par cik viņi ir palikuši "bez graša", tad viņiem nav nekādu iespēju pierādīt savu identitāti un te sākās #kingdom-come-deliverance-ii "lavīnas" stāsta jautrība.

Vērtējot spēles stāstu, tas ir tiešām fenomenāls un aizraujošs, neieslīkstot detaļās, lai nav lieli / mazi spoilers, bet ir questi, kas aizņem līdz 30min, ir questi, kas aizņem līdz vairākām stundām, un visi neatkarīgi no ilguma liekās aizraujoši. Tāpat, spēlē ir ļoti interesanta manual save sistēma, kur jādzer Saviour Schnapps, un ir vairāki veidi kā to var iegūt, bet, ja tā nav tavā inventory, tad manual save uztaisīt nebūs iespējams.

Ir ļoti daudz pozitīvu lietu ko var pateikt par spēli, un vērts piebilst, ka visā manā spēles laikā es nesaskāros ne ar vienu bug, issue, vai ko tādu negatīvu par ko būtu vērts pateiktu par spēli.

Īsumā - ja vēlies iejusties 15.gs bruņienieka simulatora lomā ar neticami aizraujošu stāstu līdz pat pašām stāsta beigām, tad šī spēle ir domāta Tev!

P.S. - Runājot par trofejām, tad spēlē ir virkne missable trofeju, bet viena no interesantākajām bija izspēlēt spēli no sākuma līdz galam needot gaļu un nenogalinot nevienu dzīvnieku, kas man likās pretty cool!

Kopā vērtēju uz 6/5 🍪

Paldies par ieskatu .... ļaudis lūdzu komentējiet rakstus, mums vajag iespēju laikot komentus :))))))

DrejzLVDrejzLV12. marts 09:50labots 12. marts 18:51

Mini-ieskats Split Fiction

SplitFiction_KeyArt_RGB_1920x1080.jpg

Pēc nospēlētām 23h #split-fiction pabeigts, sasniedzot 21 no 21 Trophies.

Uzreiz varu pateikt, ka #split-fiction uz doto mirkli ir mana GOTY 25' pretendentu sarakstā. Tā ir viena no labākajām co-op spēlēm ko esmu spēlējis, un iepriekš tā bija #it-takes-two no šīs pašas studijas Hazelight.

Josef Fares ir atkodis formulu, kas padara viņa veidotās spēles ar interesantu un aizraujošu stāstu, lielisku savstarpēju spēlētāju mijiedarbību co-op režīmā, pilnu ar pārsteigumiem kā vizuāli, tā ar audio palīdzību, un vēl līdz šim neredzētām iespējām kā varētu spēlēt spēles co-op režīmā.

Spēlēju kopā ar savu līgavu, un viņai šī spēle tāpat kā man sagādāja daudz patīkamas emocijas un protams arī mirkļus, kur likās, ka iziet viņu līdz beigām mums nesanāks, bet pēc kārtīgas pacietības pārbaudes, tomēr veiksmīgi tikām galā.

Varu tikai ieteikt izspēlēt #split-fiction katram - ar draugu(-dzeni), otru pusi, bērniem, nav svarīgi, jo šī spēle ies pie sirds visiem. Tāpat, patīkams pārsteigums ir, ka pietiek tikai ar vienu spēles kopiju - fizisku, vai digitālu, tad ir iespēja uzaicināt vienu citu cilvēku uz online-co-op spēli pilnīgi bezmaksas uz jebkuras platformas.

Kopā vērtēju uz 5/5 🍪

Pilnīgi piekrītu, fantastiska spēle! Mēs ar sievu aktīvi sākām spēlēt pāris dienas atpakaļ.

DrejzLVDrejzLV11. janv. 15:03labots 12. marts 10:22

Mini-ieskats Astro Bot

maxresdefault.jpg

Pēc nospēlētām 19h #astro-bot pabeigts, sasniedzot 53 no 53 Trophies, spēlei iznāca arī divi DLC: Stellar Speedway un Winter Wonders, kuri arī pilnībā izieti.

Astro Bot lieliski ierindojās starp citiem līdzvērtīgīem labi zināmiem platformeriem no Nintendo, bet šī spēle konkrēti izceļās ar fenomenālu DualSense atbalstu, kur sajutīsi - dažāda stipruma vibrācijas un skaņas, tāpat varēsi - pūst un cilāt DualSense savās rokās, skrienot cauri dažādas grūtības pakāpju līmeņiem. Manuprāt šī ir arī vienīgā spēle, kur šāds DualSense atbalsts būtu nepieciešams, jo spēlējot kādu nopietnāku spēli, es negribētu atkārtot piedzīvoto.

Kopumā varu saprast un piebalsot par Astro Bot kā TGA - Game Of The Year laureātu, jo spēle tiešām ir unikāla un parāda PlayStation burvību pilnā krāšņumā, japiebilst gan, ka tie, kas ir spēlējuši #astros-playroom pirms pieciem gadiem, šī spēle nepārsteigs tik ļoti kā jebkurš cits spēles sequel.

Manā skatījumā grūti arī attaisnot 59,99$ spēles cenu, ja nu vienīgi šī spēle nenāktu bundle ar PlayStation Pro, kā savulaik tas bija ar Astro's Playroom un PlayStation 5, bet tomēr, tas ko gala spēlētājs saņem - ir pilnvērtīga spēle un pat bezmaksas DLC content ar jauniem uzdevumiem un papildus trofejām.

Kopā vērtēju uz 4.5/5 🍪