Apskati

Mini-ieskats Mafia: The Old Country

64348e633c9740eaa7d09c7000d6537e.jpg

Pēc nospēlētām 16h #mafia-the-old-country ir pabeigts, sasniedzot 51 no 51 trofejām.

Mafia: The Old Country noteikti bija viena no tām spēlēm, ko gaidīju šovasar, taču pēc treileriem un redzētā gameplay neliku pārāk lielas ekspektācijas, pirms pats ķēros klāt spēlēšanai.

Spēles darbība norisinās 1904.–1920. gados Sicīlijā, sekojot jaunietim vārdā Enzo un viņa ceļam uz mafijas pasauli, pievienojoties Torrisi ģimenei. Gadiem ejot, Enzo iegūst Dona Torrisi uzticību un atrod savu vietu ģimenē. Starp drāmu un ķildām ar citām ģimenēm stāsts kopumā man patika, taču tas bija īss. Spēlei ir 14 nodaļas, un tā kopumā aizņem apmēram 10 stundas (filmiņas aizņem pusi no "gameplay"). Pēc spēles pabeigšanas ir iespēja atkārtoti izspēlēt atsevišķas nodaļas, kā arī pieejama atvērtā pasaule caur "Carcyclopedia".

Kopumā spēle ir vizuāli skaista - Sicīlija ir burvīgi atveidota. Tomēr, neskaitot galvenos grunts ceļus pa kuriem spēlētājs pārvietosies, pati pasaule šķiet tukša un bez dzīvības. Spēlē ir pieejami tikai divu veidu pārvietošanās līdzekļi - mašīnas un zirgi, kurus var arī iegādāties (lai gan no tā es neredzēju jēgu, un iegādājos visu tikai dēļ trofejas). Tāpat spēlē ir virkne kolekcionējamu priekšmetu (kopā 143), no kuriem daļa ir specifiski noteiktām nodaļām un nav atrodami atvērtajā pasaulē, un otrādi - daži ir pieejami tikai atvērtajā pasaulē.

"Gameplay" ir ļoti vienkāršs - gandrīz katra nodaļa ietver tuvcīņu "melee combat" ar nazi un pretinieku "health-bar" divās fāzēs. Rodas sajūta, ka spēle ir mākslīgi izstiepta, lai sasniegtu visas trofejas, jo daudz kas ir viegli palaižams garām, pateicoties nodaļu specifiskām trofejām, vai "collectible" priekšmetiem. Tāpat, lai savāktu visus "collectibles" priekšmetus, spēlētājam nāksies mētāties pa visu karti.

Diemžēl arī pats "combat" / "stealth" nebija iepriecinošs, lai iegūtu platīnu, spēle bija jāiziet uz grūtākās pakāpes, un diemžēl pretinieki ir pilnīgi dunduki, un nesagādāja nekādu "challenge". Īsumā - stāsts likās labs, viss pārējais meh..

Kopējais vērtējums: 3.5/5 🍪

DrejzLVDrejzLV31. jūl. 15:55labots 1. aug. 09:13

Mini-ieskats KCD II DLC: Brushes with Death

kingdom-come-deliverance-2-1txzp.jpg

Pēc aptuveni nospēlētām 5h #kingdom-come-deliverance-ii pirmais maksas DLC: Brushes with Death ir pabeigts, sasniedzot 11 no 11 trofejām.

Lielisks papildinājums jau tā leģendārajai un piedzīvojumiem pilnajai spēlei, kurā mūsu galvenais tēls Henry tiek iepīts jaunā stāstā mutulī ar mistisku mākslinieku vārdā Voyta.

KCD2 DLC: Brushes with Death sākas Tronsky reģionā, kur Henry izglābj mežā pie koka piesietu Voyta, un turpinās Kuttenberg reģionam. Kopumā ir 10 jaunas misijas ar jaunām spēles mehānikām, piemēram - vairoga krāsošanu. Šoreiz Henry ir jāpalidz jaun-iepazītam māksliniekam ar viņa paša "iekšējiem dēmoniem", jo Voyta izrāda pazīmes, kas atbilst - šizofrēnijai un bieži ir cīņā pats ar sevi.

Ja, tāpat kā man, mērķis ir savākt visas jaunā DLC trofejas, iesaku vispirms iziet pamatstāstu, jo daudzi sasniegumi ir saistīti ar augstāka līmeņa prasībām pret spēlētāja līmeni un iemaņām (piemēram: Alchemy, Scholarship utt.), kuras būs nepieciešams "grindot", ja sāks iet DLC kontektu par ātru.

Noteikti iesaku izspēlēt šo DLC un ar nepacietību gaidu arī otro papildinājumu, par kuru vairāk tiks atklāts augustā Gamescom pasākuma ietvaros.

Kopā vērtēju uz 4/5 🍪

Mini-ieskats MindsEye

capsule_616x353.jpg

Pēc nospēlētām 11h #mindseye ir pabeigts, sasniedzot 30 no 30 trofejām.

MindsEye ir viena no tām spēlēm, kur jau pirmajās 10 minūtēs rodas sajūta, ka labāk nebūtu sācis, bet, tā kā biju apņēmības pilns to iziet no sākuma līdz galam, tad cietos visas 11 stundas.

Spēli #MindsEye izstrādāja studija "Build a Rocket Boy", kuras priekšgalā ir Leslie Benzies, kas savulaik ir strādājis pie daudziem Rockstar projektiem, piemēram, GTA 3, Vice City, San Andreas un GTA 5. MindsEye iznākšana jau sākotnēji bija ļoti apšaubāms lēmums, jo pirmie spēles kritiķi brīdināja gan par tās tehnisko stāvokli, gan pašu ideju – ka tā būs izgāšanās. Pēc jaunākajiem avotiem studija, saskaroties ar neveiksmi, jau ir sākusi darbinieku atlaišanas procesu.

Bet runājot par pašu spēli, sākšu ar pozitīvo – spēlei ir savā ziņā interesants stāsts, laba auto vadāmība un diezgan liela transportlīdzekļu dažādība (diemžēl tikai ar noteiktiem auto būs iespējams braukt). Spēlētājs iejutīsies Jacob Diaz ādā nākotnes Lasvegasā, kur patrulē un kārtību uzrauga roboti. Ātri vien notiek paredzamais – roboti sāk neklausīt, apdraud sabiedrību, un soli pa solim sižetā tiek iepīti arī citplanētieši un senās civilizācijas.

Skatoties kritiski, spēle ir ļoti slikti optimizēta – uz konsolēm tā darbojas ar nestabiliem 30 kadriem sekundē, grafika ir izplūdusi un miglaina, un lielākā daļa starpmisiju sastāv no braukšanas no punkta A līdz punktam B. Tuvojoties spēles beigām, parādās arī nebeidzami viļņi ar pretinieku jūru misijas – gan cilvēkiem, gan robotiem, un viss kļūst ļoti vienveidīgs. Ir maz pozitīvu aspektu, ko izcelt, tāpēc atstāju katra paša ziņā, vai vispār ir vērts šo spēli izmēģināt.

Kopējais vērtējums: 1/5 🍪

Šobrīd laikam zemākais vērtējums no Tevis 😄

@marcis es par to pat neaizdomājos, bet tā laikam sanāk 😅

DrejzLVDrejzLV11. jūn. 20:11labots 11. jūn. 20:20

Mini-ieskats DOOM: The Dark Ages

doom-dark-ages-player-freedom.jpeg

Pēc nospēlētām 18h #doom-the-dark-ages ir pabeigts, sasniedzot 28 no 28 trofejām.

Neteikšu, ka esmu liels DOOM fans vai baigi pārzinu DOOM "lore", bet pirmo pieredzi ieguvu kaut kur ap 2000. gadu sākumu ar #doom un #doom-ii. Kopš tā laika neesmu sekojis līdzi vai spēlējis nevienu DOOM spēli. Savā laikā Duke Nukem tika pabakstīts, tāpat arī Quake spēles, bet lielu aizrautību pret "first-person" gaļas šķaidīšanu zem heavy metal skaņdarbiem neesmu nekad izjutis.

#doom-the-dark-ages notikumi risinās starp #doom-64 un #doom--2, kur Doomguy lēnām kļūst par - Slayer, ko daudzi zina no #doom-eternal, un cīnās, lai atturētu dēmonus no Argent D'Nur planētas, sadarbojoties ar Maykrs un Night Sentinels frakcijām. Daudziem, iespējams, kā man, radās jautājums — kāpēc spēles nosaukums ir "The Dark Ages", un kāpēc tik daudz vikingu tēmas spēlē? Tas ir saistīts ar to, ka notikumi un laikmets uz planētas Argent D'Nur ir kaut kas pa vidu starp fantastiku, viduslaikiem, vikingiem un sci-fi.

Kopā spēlē ir 22 nodaļas, un katrā nodaļā ir savi "collectibles", "secrets", zelts, kas jāsavāc, un "challenge", kas jāizpilda, lai sasniegtu 100% katrā nodaļā. Nezinu, kā tas ir bijis iepriekš, bet šajā DOOM būs iespējams ne tikai pašķaidīt dēmonus ar ieročiem un vairogu, bet arī palidot dažās nodaļās ar pūķi un iekāpt gigantiskā robotā Atlan.

Ja neesi līdz šim spēlējis nevienu DOOM, tad, manuprāt, neko nepazaudēsi, sākot ar šo daļu. Ja vēlēsies iedziļināties "lore", tad noteikti pirms tam vari iepazīties ar kādu izglītojošu video, lai būtu "up to speed".

Kopējais vērtējums: 3.5/5 🍪

DrejzLVDrejzLV6. jūn. 08:24labots 7. jūn. 20:46

Mini-ieskats Clair Obscur: Expedition 33

project-w-1kt2x.jpg

Pēc nospēlētām 34h #clair-obscur-expedition-33 ir pabeigts, sasniedzot 56 no 56 trofejām.

Clair Obscur: Expedition 33 šķietami pārņēma un iekaroja geimeru sirdis visā pasaulē līdz ar spēles iznākšanu — neskaitāmas uzslavas, fenomenāla mūzika, aizkustinošs stāsts un vairāku gadu izstrādes process no vīzijas līdz komerciāli veiksmīgam rezultātam. Spēli radījuši bijušie Ubisoft darbinieki, tagad apvienojušies jaunizveidotajā studijā Sandfall Interactive.

Spēles darbība norisinās "Skaistā laikmeta" ērā, kur katru gadu mistiska būtne, ko apkārtējie dēvē par Paintress, uzzīmē ciparu uz monolīta. Šis apzīmē, ka visi uzzīmētā cipara vecuma cilvēki izzudīs pasaules mēroga notikumā, kas pazīstams kā "Gommage". Spēle sākas ar galveno varoni Gustave, kurš pievienojas 33. ekspedīcijai, lai apturētu Paintress pirms viņa uzglezno nākamo ciparu.

Kā jau pieminēju — spēles mūzika, tēlu ierunātās balsis, emocionālais stāsts, pasaules vizuālais noformējums un aizraujošais RPG spēles process neatstās vienaldzīgu nevienu.

Spēles pamatā ir pasaules izpēte (ir daudz lineāru lokāciju, kā arī atvērtā pasaule) un "turn-based" cīņas ar spēlētāja paša sakārtotu ekspedīcijas komandu. Stāsta gaitā tiek iepazīti jauni tēli, kuri pievienojas ekspedīcijai, tiek attīstītas viņu prasmes, uzlaboti ieroči un sinerģija starp dažādām klasēm.

Kopumā šo spēli noteikti iesaku izmēģināt ikvienam, un Clair Obscur: Expedition 33 ir ierindojusies manā GOTY kandidātu sarakstā.

Kopējais vērtējums: 5/5 🍪

Arī izgāju uz 100%,ļoti patika kaut kas savdabīgs. Combat viss bija ļoti forši lidz brīdim kad man Maellai pedējie skili atvērās :D ,tad man Sciel pārvērtās par supportu un 3 partijā bija kāds random kurš pictos kačāja :D

DrejzLVDrejzLV6. jūn. 20:56labots 6. jūn. 22:24

@dralafi kā ar Simon veicās? 😄 es kādas 3h tur pavadīju, līdz build pārtaisiju un ar Maelle one-shot abās fāzēs uztaisiju beidzot ar 200% proc. Luminos, pāri pa 50milj. dmg. 🚬

@drejzlv Man viņai pusi no visas spēles bija 200%,bet nu sākumā ilgi nevarēju ar Simon tikt galā. Gāju pildīt visas pārējās aktivitātes ,dabūju kaudzēm luminos no baltajiem nevroniem,par journals,kamēr grindoju 99 lvl un tt.Aizgāju pie viņa atkal un turpināju sprāgt nost :D ,tad jā vnk uztaisīju pārējos par full support un one-shot viņu ar 56m sitieniem.

@dralafi heh, izklausās pēc mana stāsta :D man kas līdzīgs bija

Mini-ieskats Star Wars Outlaws DLC: A Pirates's Fortune

SWO_APiratesFortune_KeyArt_Wide-b26358cc4172f790d015.jpg

Otrais un pēdējais #star-wars-outlaws DLC: A Pirate's Fortune – ir iznācis. Tā iziešana aizņēma aptuveni 3h, un savā īpašumā bija iespējams iegūt visas 6 no 6 trofejām.

Salīdzinot ar iepriekšējo DLC: Wild Card, A Pirate's Fortune iespējams sākt tikai pēc tam, kad ir pabeigts #star-wars-outlaws pamatstāsts. Kay Vess saņem mistisku ziņojumu uz sava kuģa Trailblazer no leģendārā kosmosa pirāta Hondo Ohnaka – lūgumu pēc palīdzības, lai viņu izglābtu no ieslodzījuma, pretī piedāvājot aizraujošu dārgumu meklēšanas piedzīvojumu un neizmērāmu bagātību.

Šis DLC, salīdzinot ar iepriekšējo, man patika krietni vairāk gan "action", gan stāsta, gan kopējās piedzīvojuma sajūtas ziņā. Šoreiz tiešām radās iespaids, ka esi īsts “rebel pirate” un dodies kaujā ar ieroci rokās, nevis slapsties apkārt, izmeklē vai vienkārši pārvietojies no punkta A uz punktu B.

Jūtos gandarīts pielikt treknu punktu ar #star-wars-outlaws, taču ļoti žēl, ka spēle neiznāca ar tik iespaidīgu vizuālo pārsteigumu kā, piemēram #assassins-creed-shadows, diemžēl šis bija neveiksmīgs Ubisoft projekts.

Kopā vērtēju uz 3/5 🍪

DrejzLVDrejzLV11. maijs 15:16labots 11. maijs 16:34

Mini-ieskats Indiana Jones and the Great Circle

capsule_616x353.jpg

Pēc nospēlētām 39h #indiana-jones-and-the-great-circle ir pabeigts, sasniedzot 45 no 45 trofejām.

"Indiana Jones and the Great Circle" uz Xbox un PC iznāca 2024. gada 9. decembrī, un nesen relīzi piedzīvoja arī PlayStation 5 konsoles īpašnieki — 2025. gada 17. aprīlī. Spēli izstrādāja MachineGames, kas labi pazīstama ar tādiem grāvējiem kā "Wolfenstein" sērijas spēles.

Kā jau Indiana Jones cienīgā piedzīvojumu filmā pienākās, tad spēlēs stāstā arī būs notikumiem vīts, dažādās pasaules lokācijās ar mērķi dzīties pakaļ galvenajam spēles ļaundarim - Emmerich Voss (Nacistu arheologam), kurš ir vienu soli priekšā Indiana un dzenās pakaļ slepeniem brīnum-akmeņiem, ar kuru palīdzību varētu atvērt portālu uz jebkuru vietu pasaulē, lai uzsāktu negaidītus Nacistu uzbrukumus.

Pašu spēles stāstu pabeidzu salīdzinoši ātri — jau pagājušā gada decembrī līdz ar relīzi, bet šoreiz vēlējos atgriezties piedzīvojumā, lai atrisinātu pilnīgi visus noslēpumus, atrastu visus "collectibles" un savāktu visas spēles trofejas.

Interesanti, ka spēlē ir gandrīz 700 "collectibles", taču, dodoties cauri dažādām lokācijām un izpētot apkārtējo vidi, tie nelikās apgrūtinoši vai nogurdinoši. Tie ir interesanti paslēpti aiz dažādiem "puzzles" un uzdevumiem, kurus sākumā pat nevar atklāt, kamēr neesi ieguvis kādu no Indiana izmantotajiem "tools", kā - šķiltavas, zemūdens elpošanas maska, u.c. Tādēļ spēlētājiem nāksies atgriezties iepriekšējās lokācijās, ja ir vēlme sasniegt 100%.

Spēle noteikti ierindojas vienā no maniem topiem — stāsts, humors, spēles gaita, mūzika, un Troy Baker, kurš ierunājis Indiana Jones, atdarina leģendāro Harrison Ford gandrīz ideāli. Spēlē tiešām viss šķiet lieliski nostrādāts no A-Z.

Tiem, kam patīk piedzīvojumu spēles un Indiana Jones filmas, šī ir "must-have" spēle, ko izspēlēt. Noteikti iesaku!

Kopvērtējums: 5/5 🍪

DrejzLVDrejzLV9. maijs 12:03labots 9. maijs 16:53

Mini-ieskats South Of Midnight

HERO-1de22a582ec70ff085c8.jpg

Pēc nospēlētām 13h #south-of-midnight ir pabeigts, sasniedzot 40 no 40 trofejām.

South of Midnight piesaistīja manu uzmanību ar interesanto "stop-motion" stila spēles gaitu un tās notikumu vietu — dziļajiem Amerikas dienvidiem.

Stāsts ir par meiteni vārdā Hazel, kuras māte pazūd pēc pēkšņas vētras un plūdiem. Meklējot māti, Hazel atklāj, ka ir tā dēvētā “weaver” — persona ar pārdabiskām spējām manipulēt ar priekšmetiem — un pakāpeniski iepazīst savas dīvainās un noslēpumiem apvītās ģimenes vēsturi.

Spēle sastāv no 14 nodaļām un tās pamatā ir "platforming", izmantojot Hazel iegūtās spējas, kā arī "exploration" un "combat" elementi. "Combat" ir diezgan vienkāršs un atgādina #kena-bridge-of-spirits. Spēlē ir arī 4-5 interesantas bosu cīņas. Īpaši izaicinoši bija tās pieveikt, nesaņemot "damage", jo tieši tas bija priekšnoteikums konkrētu trofeju iegūšanai.

Viena no spilgtākajām spēles daļām noteikti ir muzikālais pavadījums — tas ir izcils, un mani nepārsteigtu, ja par to tiktu arī saņemts kāds apbalvojums.

Kopumā iesaku šo spēli kā daļu no XboxGamePass "subscription". Spēlei ir arī ļoti pozitīvas atsauksmes Steam. Spēle atsauc atmiņā klasiskas, vecās labās spēles ar lineāriem "chapter", dažādiem "objectives" un pietiekami aizraujošu sižetu.

Kopvērtējums: 3.5/5 🍪

DJkikisaDJkikisa9. maijs 16:53labots 9. maijs 17:07

Kopš viņu community manager pateica mums nevajag jūsu naudu, ja esat baltais vīrietis. Es šitai spēlei eju apkārt pa kilometru.

DrejzLVDrejzLV27. apr. 14:47labots 1. maijs 05:10

Mini-ieskats The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered + DLC: Shivering Isles

2663148_0_lg.jpg

Pēc nospēlētām 27h #the-elder-scrolls-iv-oblivion-remastered, un DLC: Shivering Isles ir pabeigts, aizverot Oblivion vārtus un sasniedzot 61 no 61 trofejām.

Ņemot vērā, ka #the-elder-scrolls-iv-oblivion iznāca pirms 19 gadiem, es to nekad iepriekš nebiju spēlējis, tāpat kā #the-elder-scrolls-iii-morrowind. Savu "fantasy" piedzīvojumu bērnībā sāku ar #the-elder-scrolls-v-skyrim.

Kad uzzināju par pārsteiguma relīzi, ar sajūsmu metos Todd Howard piedzīvojumu pasaulē, lai izbaudītu šo brīnumu uz UE5 dzinēja. Tā kā sevi pieskaitu pie Bethesda spēļu faniem, vēlējos dziļāk ielūkoties Oblivion "meme" pasaulē un saskarties ar visiem bagiem, kas saglabājušies no oriģinālās versijas — dīvainiem dialogiem, nestrādājošu "quest tracker", dažādiem gļukiem un NPC bagiem (jo NPC šajā spēlē dzīvo savu dzīvi un visu laiku kaut kur klīst).

Runājot par pašu remaster versiju — spēle vizuāli tiešām izskatās ļoti labi slēgtās telpās, taču atvērtajā pasaulē tā šķiet gandrīz pilnīgi tukša. Cik lasīju, oriģinālajā versijā spēlētājam nācās "defog" karti, lai varētu izmantot "fast travel". Savukārt remaster versijā karte jau ir atklāta, ļaujot brīvi lidināties apkārt, kur vien sirds kāro. Tas man palīdzēja ietaupīt laiku, vienlaikus nezaudējot spēles burvību, kas galvenokārt slēpjas "dungeon", kas atrodas gandrīz uz katra stūra.

Spēles stāsts, paši "quest" uzdevumi, nejaušie notikumi pasaulē, mūzika un cīņas mehānika ir saglabāta no oriģinālās versijas, kas ļoti patīk. Nav brīnums, ka spēle sasniedza 200 tūkstošus spēlētāju Steam platformā — cilvēki vēlējās atgriezties Todd Howard radītajā pasaulē. Kaut kādā veidā viņam izdodas atkal un atkal izlaist tās pašas spēles, un cilvēki tās turpina pirkt un spēlēt. Un nebūtu nekāds pārsteigums, ja nākotnē redzēsim arī #the-elder-scrolls-iii-morrowind remaster versiju.

The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered DLC: Shivering Isles

Līdz ar spēles iegādi spēlētājiem pieejams arī DLC: Shivering Isles, kas nav saistīts ar Oblivion pamatstāstu un aizved spēlētāju uz jaunu pasauli — līdzīgi kā tas bija #fallout-4 DLC. Tur spēlētājs sastaps Madgod un viņa "realm" problēmas.

Kopumā man spēle ļoti patika. Protams, jāsaprot, ka, izņemot grafiskos uzlabojumus, spēle ir diezgan "outdated" — visas telpas sastāv no gariem koridoriem, un aiz katrām durvīm ir "loading screen". Pateicoties mūsdienu dzelžiem, ielādes notiek sekundes laikā, tomēr spēles "gameplay" brīžiem no tā nedaudz cieš. Neskatoties uz to, spēli noteikti iesaku visiem — gan tiem, kas spēlējuši oriģinālo versiju, gan tiem, kam šī būs jauna un līdz šim neiepazīta pieredze.

Kopvērtējums: 4/5 🍪

Lielisks remake... biju jau piemirsis cik sen spēlēju oriģinālu, bet spilgti atceros, ka toreiz pētīju pirmos screenus ar revolucionāru grafiku, kurā bija attēlots jātnieks uz zirga un zaļa pļava ar kalniem fonā un koka māju otrā plānā, šķita ka tādu grafikas kvalitāti grūti iedomāties, bet tagad remake ar UE5, un ir baudījums atkal uzspēlēt. Jauna elpa un pierādījums ka izcilas spēles nav nemaz tik sarežģīti atdzīvināt, sižets ir tikai jārestaurē grafika. Ļoti gribētu redzēt līdzīgu remake ar Morrorwind, bet laikam tas tehniski ir krietni sarežģītāk, bet cerēt jau var. Varbūt kādreiz viss Tamriel kontinetns būs kopā vienā vienspēlētāja spēlē. Varbūt arī Akavir pievienosies un visa Nirn planēta būs pieejama (ceru ka ne MMORPG kā šobrīd Elder Scrolls jau eksistē ar dažādām zemēm), kā īsta vienspēlētāja RPG, nu vai alternatīvi kā COOP RPG, bet tikai ne MMO.

@goodman2576 super! un pilnībā piekrītu Tev! 🤜

DrejzLVDrejzLV23. apr. 17:10labots 23. apr. 20:10

Mini-ieskats Atomic Heart + 3 DLC

atomic-heart-2-25-2023-1.jpg

Pēc nospēlētām 33h #atomic-heart ar visiem 3 DLC — pabeigts, sasniedzot 69 no 69 trofejām.

Tālajā 2023. gadā, līdz ar spēles relīzi, centos to arī iziet, savācot visas trofejas, taču tas nebija veiksmīgi spēles stāvokļa dēļ, kādā tā tika izlaista. Tagad, vairāk nekā divus gadus vēlāk, es to beidzot izdarīju uz PS5, papildus izspēlējot arī visus iznākušos DLC. Ja kādam interesē, tad ar "base game" īsu ieskatu un tā laika problēmām var iepazīties zemāk.

Atomic Heart Keyart.jpg

Mini-ieskats Atomic Heart

Pēc nospēlētām 20h+ esmu pabeidzis #atomic-heart, diemžēl spēle ir tik ļoti salauzta un ļoti daudz Achievements/Trophies neieskaitās, un resetojās kat...ApskatiAtomic Heart Keyart.jpg Mini-ieskats Atomic Heart Pēc nospēlētām 20h+ esmu pabeidzis #atomic-heart, diemžēl spēle ir tik ļoti salauzta un ļoti daudz Achievements/Trophies neieskaitās, un resetojās kat...strike.lv

Taču šoreiz vēlējos padalīties vairāk par pašiem DLC — vai no tiem ir kāda jēga? Īsā atbilde: jā, ir.

Atomic Heart DLC: Annihilation Instinct

Šis DLC spēlētājus iepazīstina tuvāk ar uzmācīgo robotu/ledusskapi — NORA — un viņas lomu Atomic Heart pasaulē. Tas ir galvenā stāsta turpinājums, ja spēlētājs izvēlas nestāties pretī Dmitrijam Sečenovam un viņa dvīnēm - miesassargiem. Kopumā DLC, manuprāt, labi sasaistās ar galveno sižetu, kā arī parādās jaunas P-3 spējas un ieroči.

Atomic Heart DLC: The Trapped in Limbo

Šis DLC ir īsts murgs — tas sastāv tikai no platforminga uzdevumiem. Pamata struktūra: četri dažādi līmeņi, kuros slīdi pa kalniņiem, izvairies no šķēršļiem un cīnies ar briesmoņiem "iedomu pasaulē", kurā P-3 ir iesprūdis pēc galvenās cīņas ar Sečenova dvīnēm - miesassargiem. No visiem trim DLC šis nebija mans favorīts, vismaz trofeju ziņā. Tikai pateicoties dažiem "loophole" atradumiem, izlēmu to iziet līdz galam. Citādi — netērētu tam laiku.

Atomic Heart DLC: Enchantment Under the Sea

Pēdējais no trim iznākušajiem DLC: Enchantment Under the Sea — ir alternatīvs turpinājums stāstam. Sākumā tiek parādīti galvenās spēles notikumi īsfilmā. Šajā DLC P-3 ir atguvis savu mīļoto Jekaterinu, kura nomira Bulgārijā, un kuras zemapziņa tika sadalīta starp dvīnēm. DLC turpina sižetu ar pozitīvu iznākumu — Jekaterinas zemapziņa tagad ir daļa no P-3 "spēju cimda".

Kopumā visi trīs DLC ir vērtīgs papildinājums galvenajam stāstam. Ir redzams, ka ir piedomāts pie detaļām, lai spēlētājam būtu interesanti saņemt vēl ko papildus no spēles, kas viņam patīk. Spēles izvēlnē jau redzams arī DLC 4, kuram pagaidām nav zināma relīze vai nosaukums. Taču DLC 3 noslēdzās ar īsu "teaser" video par Chariton Zaharov (kurš patiesībā ir galvenais ļaundaris pamatspēlē). Visticamāk, DLC 4 būs sižetisks turpinājums pamatstāstam, iespējams, ar jaunu scenāriju, bet saistītu ar #atomic-heart pamatspēli.

Kopā vērtēju uz 4/5 🍪