Apskati

DrejzLVDrejzLV27. apr. 14:47labots 1. maijs 05:10

Mini-ieskats The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered + DLC: Shivering Isles

2663148_0_lg.jpg

Pēc nospēlētām 27h #the-elder-scrolls-iv-oblivion-remastered, un DLC: Shivering Isles ir pabeigts, aizverot Oblivion vārtus un sasniedzot 61 no 61 trofejām.

Ņemot vērā, ka #the-elder-scrolls-iv-oblivion iznāca pirms 19 gadiem, es to nekad iepriekš nebiju spēlējis, tāpat kā #the-elder-scrolls-iii-morrowind. Savu "fantasy" piedzīvojumu bērnībā sāku ar #the-elder-scrolls-v-skyrim.

Kad uzzināju par pārsteiguma relīzi, ar sajūsmu metos Todd Howard piedzīvojumu pasaulē, lai izbaudītu šo brīnumu uz UE5 dzinēja. Tā kā sevi pieskaitu pie Bethesda spēļu faniem, vēlējos dziļāk ielūkoties Oblivion "meme" pasaulē un saskarties ar visiem bagiem, kas saglabājušies no oriģinālās versijas — dīvainiem dialogiem, nestrādājošu "quest tracker", dažādiem gļukiem un NPC bagiem (jo NPC šajā spēlē dzīvo savu dzīvi un visu laiku kaut kur klīst).

Runājot par pašu remaster versiju — spēle vizuāli tiešām izskatās ļoti labi slēgtās telpās, taču atvērtajā pasaulē tā šķiet gandrīz pilnīgi tukša. Cik lasīju, oriģinālajā versijā spēlētājam nācās "defog" karti, lai varētu izmantot "fast travel". Savukārt remaster versijā karte jau ir atklāta, ļaujot brīvi lidināties apkārt, kur vien sirds kāro. Tas man palīdzēja ietaupīt laiku, vienlaikus nezaudējot spēles burvību, kas galvenokārt slēpjas "dungeon", kas atrodas gandrīz uz katra stūra.

Spēles stāsts, paši "quest" uzdevumi, nejaušie notikumi pasaulē, mūzika un cīņas mehānika ir saglabāta no oriģinālās versijas, kas ļoti patīk. Nav brīnums, ka spēle sasniedza 200 tūkstošus spēlētāju Steam platformā — cilvēki vēlējās atgriezties Todd Howard radītajā pasaulē. Kaut kādā veidā viņam izdodas atkal un atkal izlaist tās pašas spēles, un cilvēki tās turpina pirkt un spēlēt. Un nebūtu nekāds pārsteigums, ja nākotnē redzēsim arī #the-elder-scrolls-iii-morrowind remaster versiju.

The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered DLC: Shivering Isles

Līdz ar spēles iegādi spēlētājiem pieejams arī DLC: Shivering Isles, kas nav saistīts ar Oblivion pamatstāstu un aizved spēlētāju uz jaunu pasauli — līdzīgi kā tas bija #fallout-4 DLC. Tur spēlētājs sastaps Madgod un viņa "realm" problēmas.

Kopumā man spēle ļoti patika. Protams, jāsaprot, ka, izņemot grafiskos uzlabojumus, spēle ir diezgan "outdated" — visas telpas sastāv no gariem koridoriem, un aiz katrām durvīm ir "loading screen". Pateicoties mūsdienu dzelžiem, ielādes notiek sekundes laikā, tomēr spēles "gameplay" brīžiem no tā nedaudz cieš. Neskatoties uz to, spēli noteikti iesaku visiem — gan tiem, kas spēlējuši oriģinālo versiju, gan tiem, kam šī būs jauna un līdz šim neiepazīta pieredze.

Kopvērtējums: 4/5 🍪

Lielisks remake... biju jau piemirsis cik sen spēlēju oriģinālu, bet spilgti atceros, ka toreiz pētīju pirmos screenus ar revolucionāru grafiku, kurā bija attēlots jātnieks uz zirga un zaļa pļava ar kalniem fonā un koka māju otrā plānā, šķita ka tādu grafikas kvalitāti grūti iedomāties, bet tagad remake ar UE5, un ir baudījums atkal uzspēlēt. Jauna elpa un pierādījums ka izcilas spēles nav nemaz tik sarežģīti atdzīvināt, sižets ir tikai jārestaurē grafika. Ļoti gribētu redzēt līdzīgu remake ar Morrorwind, bet laikam tas tehniski ir krietni sarežģītāk, bet cerēt jau var. Varbūt kādreiz viss Tamriel kontinetns būs kopā vienā vienspēlētāja spēlē. Varbūt arī Akavir pievienosies un visa Nirn planēta būs pieejama (ceru ka ne MMORPG kā šobrīd Elder Scrolls jau eksistē ar dažādām zemēm), kā īsta vienspēlētāja RPG, nu vai alternatīvi kā COOP RPG, bet tikai ne MMO.

@goodman2576 super! un pilnībā piekrītu Tev! 🤜

DrejzLVDrejzLV23. apr. 17:10labots 23. apr. 20:10

Mini-ieskats Atomic Heart + 3 DLC

atomic-heart-2-25-2023-1.jpg

Pēc nospēlētām 33h #atomic-heart ar visiem 3 DLC — pabeigts, sasniedzot 69 no 69 trofejām.

Tālajā 2023. gadā, līdz ar spēles relīzi, centos to arī iziet, savācot visas trofejas, taču tas nebija veiksmīgi spēles stāvokļa dēļ, kādā tā tika izlaista. Tagad, vairāk nekā divus gadus vēlāk, es to beidzot izdarīju uz PS5, papildus izspēlējot arī visus iznākušos DLC. Ja kādam interesē, tad ar "base game" īsu ieskatu un tā laika problēmām var iepazīties zemāk.

Atomic Heart Keyart.jpg

Mini-ieskats Atomic Heart

Pēc nospēlētām 20h+ esmu pabeidzis #atomic-heart, diemžēl spēle ir tik ļoti salauzta un ļoti daudz Achievements/Trophies neieskaitās, un resetojās kat...ApskatiAtomic Heart Keyart.jpg Mini-ieskats Atomic Heart Pēc nospēlētām 20h+ esmu pabeidzis #atomic-heart, diemžēl spēle ir tik ļoti salauzta un ļoti daudz Achievements/Trophies neieskaitās, un resetojās kat...strike.lv

Taču šoreiz vēlējos padalīties vairāk par pašiem DLC — vai no tiem ir kāda jēga? Īsā atbilde: jā, ir.

Atomic Heart DLC: Annihilation Instinct

Šis DLC spēlētājus iepazīstina tuvāk ar uzmācīgo robotu/ledusskapi — NORA — un viņas lomu Atomic Heart pasaulē. Tas ir galvenā stāsta turpinājums, ja spēlētājs izvēlas nestāties pretī Dmitrijam Sečenovam un viņa dvīnēm - miesassargiem. Kopumā DLC, manuprāt, labi sasaistās ar galveno sižetu, kā arī parādās jaunas P-3 spējas un ieroči.

Atomic Heart DLC: The Trapped in Limbo

Šis DLC ir īsts murgs — tas sastāv tikai no platforminga uzdevumiem. Pamata struktūra: četri dažādi līmeņi, kuros slīdi pa kalniņiem, izvairies no šķēršļiem un cīnies ar briesmoņiem "iedomu pasaulē", kurā P-3 ir iesprūdis pēc galvenās cīņas ar Sečenova dvīnēm - miesassargiem. No visiem trim DLC šis nebija mans favorīts, vismaz trofeju ziņā. Tikai pateicoties dažiem "loophole" atradumiem, izlēmu to iziet līdz galam. Citādi — netērētu tam laiku.

Atomic Heart DLC: Enchantment Under the Sea

Pēdējais no trim iznākušajiem DLC: Enchantment Under the Sea — ir alternatīvs turpinājums stāstam. Sākumā tiek parādīti galvenās spēles notikumi īsfilmā. Šajā DLC P-3 ir atguvis savu mīļoto Jekaterinu, kura nomira Bulgārijā, un kuras zemapziņa tika sadalīta starp dvīnēm. DLC turpina sižetu ar pozitīvu iznākumu — Jekaterinas zemapziņa tagad ir daļa no P-3 "spēju cimda".

Kopumā visi trīs DLC ir vērtīgs papildinājums galvenajam stāstam. Ir redzams, ka ir piedomāts pie detaļām, lai spēlētājam būtu interesanti saņemt vēl ko papildus no spēles, kas viņam patīk. Spēles izvēlnē jau redzams arī DLC 4, kuram pagaidām nav zināma relīze vai nosaukums. Taču DLC 3 noslēdzās ar īsu "teaser" video par Chariton Zaharov (kurš patiesībā ir galvenais ļaundaris pamatspēlē). Visticamāk, DLC 4 būs sižetisks turpinājums pamatstāstam, iespējams, ar jaunu scenāriju, bet saistītu ar #atomic-heart pamatspēli.

Kopā vērtēju uz 4/5 🍪

DrejzLVDrejzLV13. apr. 17:16labots 15. apr. 21:02

Mini-ieskats Atomfall

atomfall-social-landscape.jpeg

Pēc nospēlētām 22h #atomfall pabeigts, sasniedzot 37 no 37 Trophies.

Post-apokalipses vide, atomelektrostacijas katastrofa, mutanti, bandīti, roboti, armija un daudz neskaidrību stāstā? Nē tas nav #stalker-2-heart-of-chornobyl, vai #fallout-4, lai gan izklausās, ka šāda žanra spēles ir gana daudz, tad nu šī gada martā tai pievienojās jauna ar Britu piesitienu un nosaukumu #atomfall.

Rebellion Developments studija, kas labāk pazīstama ar Sniper Elite sērijas spēlēm metās pretīm izaicinājumam radīt jaunu IP, un tas viņiem izdevās. Vēl nesen varēja lasīt paziņojumu, ka spēli jau paspēja izmēģināt 2 milj. cilvēku, kā arī, tai pārsvarā ir pozitīvas atsauksmes. Jāņem gan vērā, ka spēle tomēr pieskaitās vairāk "AA" budžeta projektam, nevis "AAAA" kā Ubisoft.

#atomfall ir "survival" žanra spēlē, līdz ar to būs - limitēts inventory space, daudz jānodarbojās ar "scavenging", jākrafto mantas, jāmeklē un jāattīsta "skill points", jāizvēlās dažādas dialoga opcijas, jo tām ir sekas, un kopumā stāsta ietvaros jāmeklē pavedieni par notiekošo apkārt, un kas nogāja greizi, jo spēle nevedīs Tevi aiz rociņas, bet pašam būs jāatrod atbildes uz neskaidriem jautājumiem caur "exploring". Tāpat spēlei nav nekāds intro, vai Tava "character" iepazīstināšana - Tu vienkārši pamosties bunkurā un aidā .. ej pasaulē.. meklē..

Runājot par stāstu, spēle stipri balstās uz pavedieniem un "exploring", kur soli pa solim Tu iepazīsi galvenos tēlus, un viņu "main quest" ar opcijām arī pieturēties pie konkrēta "ending", un jā! - spēlei ir veseli 6 dažādi dažādi endingi, t.sk. "secret ending" un "speed-run" priekš visu Trophy savākšanas.

Spēli izgāju uz PlayStation 5, bet viņa lieliski iederās Xbox Game Pass katalogā, un noteikti nākotnē būs pieejama arī citos "subscription" servisos, jo pašlaik 50EUR cenu ir grūti attaisnot.

No labām lietām var noteikti uzsvērt, ka spēlei nebija nekādu tehnisku problēmu, bugu, vai gļuku ar ko saskāros spēles laikā, un ja patīk post-apokalipses vide ar "survival" mehāniku, tad iesaku iemēģināt, bet jāņem vērā, kā tā ir "AA" spēle, kur būs viduvēja - grafika, pretinieki, pasaule, voice acting, mūzika un pārējais, kas neatstās lielu iespaidu.

Kopā vērtēju uz 3/5 🍪

Es kā Rebellion spēļu cienītājs meklēju kādu izdevīgu piedāvājumu :) Sniper Elites visas pēdējās ir ļoti ļoti patikušas :)

@trancamaans es kā reizi pārdevu disku vakar pa 35EUR PS5 versijas 😆 manā listē bija iziet #sniper-elite-resistance uz Xbox, par cik viņš ir Gamepass, bet nu es iesledzu uz Series S un izskatījas ļoti ļoti slikti optimizēts, meklēšu pēc kāda laika PS5 variantu

Nu žēl ka notirgoji - būtu nopircis :)

DrejzLVDrejzLV10. apr. 13:16labots 15. apr. 00:13

Mini-ieskats Assassin's Creed Shadows

RED_KEYART_STD_RGB_WW.jpeg

Pēc nospēlētām 53h #assassins-creed-shadows pabeigts, sasniedzot 55 no 55 Trophies.

Lai arī cik ļoti man ir tuva Assassin's Creed franšīze, un Japānas tematika, diemžēl spēle kopumā man lika vilties. Kā jau Ubisoft manierē spēlei ir milzīga karte, kas ir pārpildīta ar aktivitātēm, skatu torņiem un cietokšņiem kuros ir jāsavāc lādēs.

Pirmo reizi Assassin's Creed vēsturē spēlē ir divi galvenie tēli - Naoe, un Yasuke (protams daudzi zina drāmu par melnādaino samuraju, kuru "piešuva" spēlei), un kur bija liels "backlash" no spēlētājiem un visu vēsturisko pareizību šajā kontekstā, bet neskatoties uz to, spēlētājs diemžēl nevarēs spēlet tikai ar vienu no tēliem, bet spēles procesā būs visu laiku jāslēgājās starp vienu vai otru, kur varēs uzzināt viņu "origin story" līdz ar stāstu.

Par brīnumu (salīdzinot ar citiem Assassin's Creed) Shadows daļā ir ļoti maz no fantastikas, vai mītiskiem tēliem, kā tas bija ierasts citās franšīzes spēlēs.

No labām lietām es varu pateikt ka #assassins-creed-shadows izskatās fantastiski! AnvilNext engine izskatās ļoti skaisti, un neviena no Assassin's Creed spēlēm nav izskatījusies tik labi kā Shadows. Tāpat spēlē ir sezonāli gadalaiki, līdz ar to spēli sanāk spēlēt gan ziemā, pavasarī, vasarā un rudenī, un redzāt kā laikapstākļu / gada laiku maiņa ietekmē apkārtējo vidi.

No lietām, kas man personīgi nepatika - vienveidīgs gameplay / uzdevumi, pilnīgi nevajadzīga bāze "Hideout", nevajadzīgs vēlviens galvenais tēls Yasuke, pārlieku milzīgs "Objective board", sajūta, ka to AI ģenerēja, kartes atklāšana (tagad karte atklājās tikai tur, kur tu esi bijis, attiecīgi pat pēc visas spēles un visa atklāšanas man joprojām ir pelēki pleķi kartē), pārāk "resni" pretinieku health bar, salīdzinot ar citiem Assassin's Creed, šeit ir ļoti minimāls parkour un būs ļoti grūta navigācija caur mežiem un faunu, jo visu laiku kaut kur sanāks iesprūst. Un pati galvenā lieta, kas man ne tikai nepatika, bet nu vispār neaizrāva un neinteresēje bija spēles stāsts.

Ja man būtu jāraksturo stāsts, tad pabeidzo spēli es uzzināju - kas īsti ir Naoe un Yasuke un viss... ar to stāsts arī beidzās + papildus tam ir jānogalina galvenie "Objective board" ienaidnieki.

Man patika Ubisoft ideja par to, ka spēlei nav 10 dažādās spēles versijas - Gold, Ultimate, Complete utt.. Kā arī relīzes dienā spēlē tika izlaist uz visām platformām un #assassins-creed-shadows ieguva labus vērtējumus no spēlētājiem, diemžēl tas nepaglabā, vai neattaisnoja viņus no daudz sliktiem un nepareiziem pieņemtiem lēmumiem gadu garumā, kas rezultējās darbinieku atlaišanā, studiju slēgšanā un akciju pārdošanā.

Redzēsim kāds būs apstiprinātais DLC: Claws of Awaji, un ko varam sagaidīt no nākotnes Ubisoft.

Kopā vērtēju uz 3/5 🍪

gan jau mītiskos tēlus pievienos kādā no DLC, kā tad nu Japānā paliks bez saviem monstriem :). Ja nemaldos gan Ēģiptē, gan Grieķijā mītiskie tēli parādījās tikai DLC sadaļās, bet varbūt arī kļūdos....

@goodman2576 jā iespējams, nav arī tā, ka viņu galīgi nebija šeit, bet jā redzēsim!

Skaidrs, ka spēlē samesti daudz jo daudzi mazi AC, bet kopumā tīri ok AC. Dažas ļoti labas stāsta arkas.

DrejzLVDrejzLV28. marts 12:46labots 5. apr. 14:16

Mini-ieskats Kingdom Come: Deliverance II

Kingdom_Come_Deliverance_2_keyart.jpeg

Pēc nospēlētām 95h #kingdom-come-deliverance-ii pabeigts, sasniedzot 49 no 49 Trophies.

Manā skatījumā KCD2 ir "hands down" labākā spēle ko esmu spēlējis pēdējo 5 gadu laikā. Ņemot vērā, ka spēlē ir RPG žanra, bez fantastikas elementiem, tā spēja mani aizraut galvenokārt pateicoties stāstam un notikumiem spēles pasaulē, īsi sakot ir - fenomenāli.

Jau pašā spēles sākumā, Tu sāc pierast un iejusties Warhorse Studios radītā spēles pasaulē, un sāc saprast, ka šis ir kaut kas krietni savādāks kā līdz šim spēlētais un piedzīvotais.

Ēst, dzert, gulēt, palikt netīram, mazgāt drēbes, iet vannā, zagt, atmūķet lādes un durvis, taisīt ieročus, asināt zobenu, piedzerties, cīnīties ar dūrēm, šaut ar pirmajām izgudrotajām bisēm, lasīt grāmatas un virkne citu spēles elementu ir tiešā nozīmē - neatņemama spēles sastāvdaļa, kas ietekmē apkārtējās pasaules mijiedarbību ap galveno spēles tēlu - Henry.

#kingdom-come-deliverance-ii stāsts sākās tieši līdz ar #kingdom-come-deliverance stāsta beigām, kur spēlētājs iejutīsies tāpat kā tas bija pirmajā daļā - Henry of Skalitz lomā - 1403. gadā Čehijā (Bohēmijas Karalistē). Henry dodās pavadīt Sir Hans Capon uz Trosky pili, lai varētu iztaujāt Otto von Bergow par viņa uzticību Karalim Sigismund, bet dodoties uz pili - Henry, Sir Hans un viņu grupa tiek nogalināta un aplaupīta līdz pat apakšbiksēm. Par mata tiesu Henry un Sir Hans izglābjās, bet par cik viņi ir palikuši "bez graša", tad viņiem nav nekādu iespēju pierādīt savu identitāti un te sākās #kingdom-come-deliverance-ii "lavīnas" stāsta jautrība.

Vērtējot spēles stāstu, tas ir tiešām fenomenāls un aizraujošs, neieslīkstot detaļās, lai nav lieli / mazi spoilers, bet ir questi, kas aizņem līdz 30min, ir questi, kas aizņem līdz vairākām stundām, un visi neatkarīgi no ilguma liekās aizraujoši. Tāpat, spēlē ir ļoti interesanta manual save sistēma, kur jādzer Saviour Schnapps, un ir vairāki veidi kā to var iegūt, bet, ja tā nav tavā inventory, tad manual save uztaisīt nebūs iespējams.

Ir ļoti daudz pozitīvu lietu ko var pateikt par spēli, un vērts piebilst, ka visā manā spēles laikā es nesaskāros ne ar vienu bug, issue, vai ko tādu negatīvu par ko būtu vērts pateiktu par spēli.

Īsumā - ja vēlies iejusties 15.gs bruņienieka simulatora lomā ar neticami aizraujošu stāstu līdz pat pašām stāsta beigām, tad šī spēle ir domāta Tev!

P.S. - Runājot par trofejām, tad spēlē ir virkne missable trofeju, bet viena no interesantākajām bija izspēlēt spēli no sākuma līdz galam needot gaļu un nenogalinot nevienu dzīvnieku, kas man likās pretty cool!

Kopā vērtēju uz 6/5 🍪

Paldies par ieskatu .... ļaudis lūdzu komentējiet rakstus, mums vajag iespēju laikot komentus :))))))

DrejzLVDrejzLV12. marts 09:50labots 12. marts 18:51

Mini-ieskats Split Fiction

SplitFiction_KeyArt_RGB_1920x1080.jpg

Pēc nospēlētām 23h #split-fiction pabeigts, sasniedzot 21 no 21 Trophies.

Uzreiz varu pateikt, ka #split-fiction uz doto mirkli ir mana GOTY 25' pretendentu sarakstā. Tā ir viena no labākajām co-op spēlēm ko esmu spēlējis, un iepriekš tā bija #it-takes-two no šīs pašas studijas Hazelight.

Josef Fares ir atkodis formulu, kas padara viņa veidotās spēles ar interesantu un aizraujošu stāstu, lielisku savstarpēju spēlētāju mijiedarbību co-op režīmā, pilnu ar pārsteigumiem kā vizuāli, tā ar audio palīdzību, un vēl līdz šim neredzētām iespējām kā varētu spēlēt spēles co-op režīmā.

Spēlēju kopā ar savu līgavu, un viņai šī spēle tāpat kā man sagādāja daudz patīkamas emocijas un protams arī mirkļus, kur likās, ka iziet viņu līdz beigām mums nesanāks, bet pēc kārtīgas pacietības pārbaudes, tomēr veiksmīgi tikām galā.

Varu tikai ieteikt izspēlēt #split-fiction katram - ar draugu(-dzeni), otru pusi, bērniem, nav svarīgi, jo šī spēle ies pie sirds visiem. Tāpat, patīkams pārsteigums ir, ka pietiek tikai ar vienu spēles kopiju - fizisku, vai digitālu, tad ir iespēja uzaicināt vienu citu cilvēku uz online-co-op spēli pilnīgi bezmaksas uz jebkuras platformas.

Kopā vērtēju uz 5/5 🍪

Pilnīgi piekrītu, fantastiska spēle! Mēs ar sievu aktīvi sākām spēlēt pāris dienas atpakaļ.

DrejzLVDrejzLV11. janv. 15:03labots 12. marts 10:22

Mini-ieskats Astro Bot

maxresdefault.jpg

Pēc nospēlētām 19h #astro-bot pabeigts, sasniedzot 53 no 53 Trophies, spēlei iznāca arī divi DLC: Stellar Speedway un Winter Wonders, kuri arī pilnībā izieti.

Astro Bot lieliski ierindojās starp citiem līdzvērtīgīem labi zināmiem platformeriem no Nintendo, bet šī spēle konkrēti izceļās ar fenomenālu DualSense atbalstu, kur sajutīsi - dažāda stipruma vibrācijas un skaņas, tāpat varēsi - pūst un cilāt DualSense savās rokās, skrienot cauri dažādas grūtības pakāpju līmeņiem. Manuprāt šī ir arī vienīgā spēle, kur šāds DualSense atbalsts būtu nepieciešams, jo spēlējot kādu nopietnāku spēli, es negribētu atkārtot piedzīvoto.

Kopumā varu saprast un piebalsot par Astro Bot kā TGA - Game Of The Year laureātu, jo spēle tiešām ir unikāla un parāda PlayStation burvību pilnā krāšņumā, japiebilst gan, ka tie, kas ir spēlējuši #astros-playroom pirms pieciem gadiem, šī spēle nepārsteigs tik ļoti kā jebkurš cits spēles sequel.

Manā skatījumā grūti arī attaisnot 59,99$ spēles cenu, ja nu vienīgi šī spēle nenāktu bundle ar PlayStation Pro, kā savulaik tas bija ar Astro's Playroom un PlayStation 5, bet tomēr, tas ko gala spēlētājs saņem - ir pilnvērtīga spēle un pat bezmaksas DLC content ar jauniem uzdevumiem un papildus trofejām.

Kopā vērtēju uz 4.5/5 🍪

Mini-ieskats Star Wars Outlaws DLC: Wild Card

EGST_Edition_Thumbnail_1920X1080_1920x1080-4559e5b98b2acb2278ea8d0389b80e31.jpeg

Pirmais no diviem #star-wars-outlaws DLC: Wild Card ir iznācis un kopā ar to - lielie solītie spēles uzlabojumi, tos gan es baigi neieveroju, bet DLC izgāju, kas kopā aizņema ap 3h30min un savācu 4 no 4 jauniem Achievements / Trophies.

Šoreiz galvenajam tēlam Kay Vess ir nepieciešams iefiltrēties high-stakes Sabacc (in-game kāršu spēles) turnīrā, un jāuzvar, lai savā īpašumā iegūtu speciāla norādes uz slepenu planētu, kur glabājās neaprakstāmi dārgumi.

Turnīra laikā negaidīti notiek sprādziens un viss aiziet "pa pieskari" un Kay izglābjās pār "mata tiesu" un līdz ar notikumiem, pazūd arī lielais laimests - norādes uz dārgumu planētu.

#star-wars-outlaws DLC: Wild Card iesākās ļoti lēni, un pirmajā stundā jau jutos noguris visu laiku izspiegot sarunas, un meklēt norādes (spēle tās pienācigi spēlētājām neparāda), bet pēctam beidzot sākās action un jau uz beigām iepatīkas DLC ar vien vairāk un vairāk.

P.S. - Līdz ar lielo spēles patch, tagad vairs nav piespiedu stealth misijas, spēlētājs brīvi var izvēlēties kā iziet misiju, būt slepens, vai go in guns blazing, ja neizdevās vēl līdz šim izspēlēt, tad ar pēdējo update spēle noteikti palikusi labāka.

Kopā vērtēju uz 3/5 🍪

DrejzLVDrejzLV2024. g. 22. nov. 20:12labots 2024. g. 22. nov. 20:25

Mini-ieskats Death Stranding Director's Cut

capsule_616x353.jpg

Viena no ilgākajām single-player spēlēm ko esmu spēlējis un sasniedzis 100%, tas ir #death-stranding-directors-cut, pēc nospēlētām 88h46min spēle pabeigta, sasniedzot 63 no 63 Achievements / Trophies.

Savā laikā izgāju arī uz 100% #death-stranding uz PS4, kad tas tikko pārādijās tālajā 2019. gadā. Tagad Director's Cut versija piedzīvoja arī Xbox relīzi vairāk kā 3 gadus vēlāk pēc relīzes, pateicoties Hideo Kojimas IP atgūšanai.

Lieki kaut ko stāstīt par pašu spēli, par cik tie, kas gribēja noteikti to jau paspēja izspēlēt, bet, ja arī es mēģinātu, diezvai to sanāktu izdarīt tik labi kā pats Hideo Kojima būtu to iecerējis.

Pašā #death-stranding-directors-cut spēles versijā ir pieejami jauni izšķirtspējas režīmi, spēle strādā stabili uz 60 kadriem sekundē un izskatās fantastiski. Director's Cut spēles versijā ir vairāki quality of life uzlabojumi, piemēram - var izbūvēt vairākus/garākus ceļus, jauni tooli ko craftot, u.c. nianses, ko neatceros, kad spēli spēlēju pirmo reizi.

Patīkami spēlē redzēt atsauces uz citām spēlēm, kā #cyberpunk-2077 un #half-life, un satiks pazīstamus personāžu, kā pašu - Hideo Kojima, Hermen Hulst, Geoff Keighley, Conan O' Brian u.c.

Spēli noteikti iesaku visiem tīri dēļ mind-fuck, tapat iesaku noskatīties Disney+ filmu - Hideo Kojima: Connecting Worlds, kur parāda un pastāsta vairāk par pašu spēles ideju, un Hideo piedzīvoto dzīves laikā, kas tika atainots pašā spēlē.

P.S. - pēc TrueAchievements trackera, esmu TOP50, kas ir pabeidzis spēli pilnībā 😆

Kopā vērtēju uz 5/5 🍪

DrejzLVDrejzLV2024. g. 9. nov. 15:16labots 2024. g. 9. nov. 17:54

Mini-ieskats Dragon Age: The Veilguard

dragon-age-veilguard-eacom-coming-soon-16x9.jpg.adapt.crop16x9.1023w.jpg

Pēc nospēlētām 50+ stundām #dragon-age-the-veilguard pabeigts, sasniedzot 52 no 52 Achievements / Trophies.

Pirms spēlēs uzsākšanas biju skeptisks, jo interneta dzīslēs klīda daudz neglaimojošu lietu par jauno veikumu no BioWare, bet nu pēc spēles iziešanas uz 100% varu beidzot to pats novērtēt.

Spēles sākums ir ļoti labs - lielisks character creator, var izvēlēties savu back story, rasi un klasi. Dodoties tālāk savā piedzīvojumā spēlētājs iepazīstās ar jauniem varoņiem un tuviem sabiedrotiem, ar kuriem varēs iet cauri stāstam un dažādiem blakus uzdevumus (visu laiku tiks piedāvāta opcija izvēlēties papildus divus sabiedrotos).

Tāpat, ir arī ļoti daudz collectibles, lielākā daļa no tiem ir nepieciešami, lai varētu pilnībā upgreidot savu gear (kopā ir 180, es spēli pabeidzot biju savācis ap 152), labā ziņa, ka uz tiem nav baigi jāiespringst un, ja izvēlies vienkārši explorot pats katru stūrīti (kā es to darīju), tad tos varēs viegli atrast!

Spēle ir ļoti daudz dialoga, un tāpat ir izvēles opcijas, kas ietekmēs tava stāsta beigas, jo lai sasniegtu 100% ir nepieciešams izdarīt pilnībā visas blakus aktivitātes, un būt ar visiem spēles reģioniem labās attiecībās, pretējā gadījumā var dabūt bad ending.

Teikšu godīgi, ap spēles vidu es biju jau nedaudz noguris, stāsts noteikti ir interesants, bet pietrūkst pretinieku dažādības, vai kādu episku cīņu (tādas spēle arī ir, bet ļoti reti kura paliek atmiņā). Labā ziņa, ka pēdējie 3 chapteri, kur sākas "point of no return" ir paši spēles labākie, kur notiek pavērsiens pēc pavērsiena, kas saglabā intrigu līdz pat pašam finālam.

Runājot par "Woke" kultūru, tie gabali, kas klīda internetā un noraka dēļ tā visu spēli, pilnīgi noteikti to neattaisno. Tie ir īsi momenti, un vienīgie fragmenti, kas vispār neiespaidoja manu vēlmi spēlēt tālāk, vai dēļ tā iedot spēlei zemāku reitingu. Ja, Tu esi tāds spēlētājs, kur piemin, ka - puikām patīk puikas, vai meitenēm patīk meitenes, vai meitenes nezina, vai viņām patīk puikas, vai meitenes, tad take a chill pill un beidz triggeroties.

Spēles stāsts, matu fizika (lol), gameplay ir noteikti spēles trumpis, un manuprāt EA+BioWare izdarīja fantastisku darbu ar #dragon-age-the-veilguard, žēl ka spēlē pēctam nevar mainīt klasi, jo nospēlēju 4h ar mage, tad izdomāju - aj sākšu no jauna ar rogue un spēles beigās sapratu.. labāk būtu ar mage spēlējis, likās daudz foršāks, bet nu - ohh.. well..

Kopā vērtēju uz 4.5/5 🍪

Paldies par lielisko mini apskatu. Būs noteikti jāiziet jaunais Dragon's Age.😀

Paldies par apskatu, tiešām nav skaidrs kāpēc tieši šai spēlei bija tik daudz payed bad reviews. No tehniskās puses ar Digital Foundry ļoti labi novērtēja, kas nemaz bieži nenotiek.