Apskati

Mini-ieskats Star Wars Outlaws DLC: Wild Card

EGST_Edition_Thumbnail_1920X1080_1920x1080-4559e5b98b2acb2278ea8d0389b80e31.jpeg

Pirmais no diviem #star-wars-outlaws DLC: Wild Card ir iznācis un kopā ar to - lielie solītie spēles uzlabojumi, tos gan es baigi neieveroju, bet DLC izgāju, kas kopā aizņema ap 3h30min un savācu 4 no 4 jauniem Achievements / Trophies.

Šoreiz galvenajam tēlam Kay Vess ir nepieciešams iefiltrēties high-stakes Sabacc (in-game kāršu spēles) turnīrā, un jāuzvar, lai savā īpašumā iegūtu speciāla norādes uz slepenu planētu, kur glabājās neaprakstāmi dārgumi.

Turnīra laikā negaidīti notiek sprādziens un viss aiziet "pa pieskari" un Kay izglābjās pār "mata tiesu" un līdz ar notikumiem, pazūd arī lielais laimests - norādes uz dārgumu planētu.

#star-wars-outlaws DLC: Wild Card iesākās ļoti lēni, un pirmajā stundā jau jutos noguris visu laiku izspiegot sarunas, un meklēt norādes (spēle tās pienācigi spēlētājām neparāda), bet pēctam beidzot sākās action un jau uz beigām iepatīkas DLC ar vien vairāk un vairāk.

P.S. - Līdz ar lielo spēles patch, tagad vairs nav piespiedu stealth misijas, spēlētājs brīvi var izvēlēties kā iziet misiju, būt slepens, vai go in guns blazing, ja neizdevās vēl līdz šim izspēlēt, tad ar pēdējo update spēle noteikti palikusi labāka.

Kopā vērtēju uz 3/5 🍪

DrejzLVDrejzLV22. nov. 20:12labots 22. nov. 20:25

Mini-ieskats Death Stranding Director's Cut

capsule_616x353.jpg

Viena no ilgākajām single-player spēlēm ko esmu spēlējis un sasniedzis 100%, tas ir #death-stranding-directors-cut, pēc nospēlētām 88h46min spēle pabeigta, sasniedzot 63 no 63 Achievements / Trophies.

Savā laikā izgāju arī uz 100% #death-stranding uz PS4, kad tas tikko pārādijās tālajā 2019. gadā. Tagad Director's Cut versija piedzīvoja arī Xbox relīzi vairāk kā 3 gadus vēlāk pēc relīzes, pateicoties Hideo Kojimas IP atgūšanai.

Lieki kaut ko stāstīt par pašu spēli, par cik tie, kas gribēja noteikti to jau paspēja izspēlēt, bet, ja arī es mēģinātu, diezvai to sanāktu izdarīt tik labi kā pats Hideo Kojima būtu to iecerējis.

Pašā #death-stranding-directors-cut spēles versijā ir pieejami jauni izšķirtspējas režīmi, spēle strādā stabili uz 60 kadriem sekundē un izskatās fantastiski. Director's Cut spēles versijā ir vairāki quality of life uzlabojumi, piemēram - var izbūvēt vairākus/garākus ceļus, jauni tooli ko craftot, u.c. nianses, ko neatceros, kad spēli spēlēju pirmo reizi.

Patīkami spēlē redzēt atsauces uz citām spēlēm, kā #cyberpunk-2077 un #half-life, un satiks pazīstamus personāžu, kā pašu - Hideo Kojima, Hermen Hulst, Geoff Keighley, Conan O' Brian u.c.

Spēli noteikti iesaku visiem tīri dēļ mind-fuck, tapat iesaku noskatīties Disney+ filmu - Hideo Kojima: Connecting Worlds, kur parāda un pastāsta vairāk par pašu spēles ideju, un Hideo piedzīvoto dzīves laikā, kas tika atainots pašā spēlē.

P.S. - pēc TrueAchievements trackera, esmu TOP50, kas ir pabeidzis spēli pilnībā 😆

Kopā vērtēju uz 5/5 🍪

DrejzLVDrejzLV9. nov. 15:16labots 9. nov. 17:54

Mini-ieskats Dragon Age: The Veilguard

dragon-age-veilguard-eacom-coming-soon-16x9.jpg.adapt.crop16x9.1023w.jpg

Pēc nospēlētām 50+ stundām #dragon-age-the-veilguard pabeigts, sasniedzot 52 no 52 Achievements / Trophies.

Pirms spēlēs uzsākšanas biju skeptisks, jo interneta dzīslēs klīda daudz neglaimojošu lietu par jauno veikumu no BioWare, bet nu pēc spēles iziešanas uz 100% varu beidzot to pats novērtēt.

Spēles sākums ir ļoti labs - lielisks character creator, var izvēlēties savu back story, rasi un klasi. Dodoties tālāk savā piedzīvojumā spēlētājs iepazīstās ar jauniem varoņiem un tuviem sabiedrotiem, ar kuriem varēs iet cauri stāstam un dažādiem blakus uzdevumus (visu laiku tiks piedāvāta opcija izvēlēties papildus divus sabiedrotos).

Tāpat, ir arī ļoti daudz collectibles, lielākā daļa no tiem ir nepieciešami, lai varētu pilnībā upgreidot savu gear (kopā ir 180, es spēli pabeidzot biju savācis ap 152), labā ziņa, ka uz tiem nav baigi jāiespringst un, ja izvēlies vienkārši explorot pats katru stūrīti (kā es to darīju), tad tos varēs viegli atrast!

Spēle ir ļoti daudz dialoga, un tāpat ir izvēles opcijas, kas ietekmēs tava stāsta beigas, jo lai sasniegtu 100% ir nepieciešams izdarīt pilnībā visas blakus aktivitātes, un būt ar visiem spēles reģioniem labās attiecībās, pretējā gadījumā var dabūt bad ending.

Teikšu godīgi, ap spēles vidu es biju jau nedaudz noguris, stāsts noteikti ir interesants, bet pietrūkst pretinieku dažādības, vai kādu episku cīņu (tādas spēle arī ir, bet ļoti reti kura paliek atmiņā). Labā ziņa, ka pēdējie 3 chapteri, kur sākas "point of no return" ir paši spēles labākie, kur notiek pavērsiens pēc pavērsiena, kas saglabā intrigu līdz pat pašam finālam.

Runājot par "Woke" kultūru, tie gabali, kas klīda internetā un noraka dēļ tā visu spēli, pilnīgi noteikti to neattaisno. Tie ir īsi momenti, un vienīgie fragmenti, kas vispār neiespaidoja manu vēlmi spēlēt tālāk, vai dēļ tā iedot spēlei zemāku reitingu. Ja, Tu esi tāds spēlētājs, kur piemin, ka - puikām patīk puikas, vai meitenēm patīk meitenes, vai meitenes nezina, vai viņām patīk puikas, vai meitenes, tad take a chill pill un beidz triggeroties.

Spēles stāsts, matu fizika (lol), gameplay ir noteikti spēles trumpis, un manuprāt EA+BioWare izdarīja fantastisku darbu ar #dragon-age-the-veilguard, žēl ka spēlē pēctam nevar mainīt klasi, jo nospēlēju 4h ar mage, tad izdomāju - aj sākšu no jauna ar rogue un spēles beigās sapratu.. labāk būtu ar mage spēlējis, likās daudz foršāks, bet nu - ohh.. well..

Kopā vērtēju uz 4.5/5 🍪

Paldies par lielisko mini apskatu. Būs noteikti jāiziet jaunais Dragon's Age.😀

Paldies par apskatu, tiešām nav skaidrs kāpēc tieši šai spēlei bija tik daudz payed bad reviews. No tehniskās puses ar Digital Foundry ļoti labi novērtēja, kas nemaz bieži nenotiek.

DrejzLVDrejzLV23. okt. 09:26labots 23. okt. 10:37

Mini-ieskats Alans Wake 2 DLC: The Lake House

01jag1gbfemcdyc04q0w.jpeg

Pārsteigums no Remedy studijas Xbox Partner Preview Event pasākuma, kur tika paziņots par otro un pēdējo DLC The Lake House relīzes datumu spēlei #alan-wake-ii

The Lake House iekļauj 10 jaunus Achievements / Trophies un prasīs mazāk kā 2 stundas, lai to pilnībā izietu. Pats DLC stāsts ir par līdz šim nedzirdētu jaunu personu, aģenti - Kieran Estevez no FBC (A Federal Bureau of Control), un visi spēles notikumi notiek tā saucamajā "The Lake House", kas ir FBC biroja postenis, kur notikusi anomālija.

#alan-wake-ii DLC: The Lake House savā ziņā ir iesildīšanās priekš #control-2, kur Alan Wake un Control pasaules ar vien vairāk saplūst vienā un pārklājās.

Vērts piebilst, ka līdz ar DLC relīzi, spēlei iznāca arī daudz jaunumu Anniversary update formātā, kā game assisti, un tie iekļauj:

  • Quick turn
  • Auto complete QTE
  • Button tapping to single tap
  • Weapon charging with taps
  • Healing items with taps
  • Lightshifter with taps
  • Player invulnerability
  • Player immortality
  • One shot kill
  • Infinite ammo
  • Infinite flashlight batteries

#alan-wake-ii iznāca pirms gada, un bija mana 2023. gada GOTY spēle, spēli ar abiem DLC noteikti iesaku visiem, kas to nav paspējuši "paķert", jo tagad spēle arī ir pieejama fiziskā formātā.

The Lake House DLC noteikti manā skatījumā ir labāks par Night Springs, jo te šķiet stāsts vairāk sasaistās ar notiekošo Control pasaulē, kur Night Springs tas bija vairāk random 3 notikumu epizodes.

Kopā vērtēju uz 4/5 🍪

DrejzLVDrejzLV20. okt. 12:16labots 24. okt. 00:14

Mini-ieskats Diablo IV: Vessel Of Hatred

capsule_616x353.jpg

Nēesmu drošs cik stundas esmu pavadījis spēlējot jauno #diablo-iv DLC "Vessel Of Hatred", bet tās noteikti ir entās. Izdevās sasniegt 9 no 10 jauniem Achievements/Trophies 🏆 un domāju pie tā arī apstāties.

"Vessel Of Hatred" pilnīgi noteikti ir labākais, kas līdz šim ir noticis ar #diablo-iv, un virziens kā spēle attīstās uz priekšu ir noteikti pareizais. Jaunajā maksas DLC, tiek piedāvāts jauns reģions - Nahantu, jauna klase - Spiritborn, un ilgi gaidītais turpinājums stāstam, jo #diablo-iv stāsts beidzās ar tīzeri turpinājumam.

Tāpat spēlē ir daudz jaunas pārmaiņas, kas saistītas ar leveling, loot, gear, end-game, matchmaking, jaunām aktivitātēm u.c. uzlabojumiem.

Kopumā man "Vessel of Hatred" ļoti patika, izgāju stāstu, jauno sezonu, sasniedzu visus battlepass līmeņus, bet sapratu, ka pēdējo Achievement/Trophy izlaidīšu, jo tas prasa aptuveni 150h grindošanas. Neatmetu cerību, bet par cik uz gada beigām iznāks dažas AAA spēles ko gaidu, tad #diablo-iv paliks otrajā plānā.

Kopā vērtēju uz 4/5 🍪

Diablo nu galīgi nav priekš manis ,bet nu par tavu darbu paldies !!! Šie apraksti ir super !

DrejzLVDrejzLV7. okt. 20:33labots 23. okt. 10:38

Mini-ieskats Dead Rising Deluxe Remaster

capsule_616x353.jpg

Pēc nospēlētām 35h52min #dead-rising-deluxe-remaster pabeigts, sasniedzot 50/50 Achievements/Trophies. 🏆

OG #dead-rising iznāca tālajā 2006. gadā, un es neatceros, ka 18 gadus atpakaļ būtu aizrāvies to spēlēt, bet par cik Capcom izlaida spēles remaster, tad devu tam iespēju.

Galvenais spēles mērķis #dead-rising-deluxe-remaster ir izdzīvot 3 dienas lielveikalā. Iejūties fotogrāfa Frenka ādā, kas meklē savu nākamo sensāciju, bet ātri vien sāk meklēt un glābt citus izdzīvojušos un atklāt kā notika zombie outbreak. Tāpat, starp galvenā stāsta misijām ar rācija palīdzību ar Tevi visu laiku sazinās un pastāsta, kur varētu būt nakamais cilvēks ko glābt un lielos vilcienos tā norit visa spēle.

Spēlējot un neko nezinot par oriģinālu, #dead-rising-deluxe-remaster reizēm likās pilnīgs WTF. Visas spēles misijas ir timed, katrs survivor ir missable, pretinieki, kam ir šaujam ieroči tevi vienkārši var stun-lockot un teikšu godīgi es spēle pavadīju krietni par daudz laika cik vēlējos, tikai dēļ tupās mehānikas ar kuru nevarēju tikt galā un lietām ko palaidu garām savā pirmajā playthrough, jo bez gida šo spēli normāli izspēlēt no A-Z izdarot pilnībā visu nav iespējams.

Cik lasīju par pašu remaster, tad daudzi spēlētāji ir ļoti vīlušies, jo spēlei ir liela cenzūra, kas OG #dead-rising nebija. Interesanti likās, ka līdzīgi kā ar Resident Evil sērijas spēlēm, tad šeit arī izdarot noteiktus uzdevumus var dabūt infinitive ammo, mega ieroci u.c. labumus, kas atvieglo spēlēšanu jaunos playthough. Spēle pati par sevi ir salīdzinoši īsa, bet grindy daļa ir trofejas un nesačakarēt savu playthrough ļaujot kādam nomirt.

Kopā vērtēju uz 3/5 🍪

DrejzLVDrejzLV5. okt. 18:27labots 23. okt. 10:38

Mini-ieskats Starfield Shattered Space

early-reviews-of-starfield-shattered-space-are-very-mixed-so-far-cover66fe4d217c809.jpg

Pēc nospēlētām aptuveni 7h #starfield DLC: Shattered Space pabeigts, sasniedzot 12/12 Achievements/Trophies. 🏆

Diemžēl jāsaka, ka #starfield DLC: Shattered Space ir ļoti liela vilšanās, gan no stāsta puses, gan no tehniskā izpildījumā. Lai piekļūtu jaunajam papildinājumam, savā īpašumā ir jābūt #starfield-premium-edition, vai atsevišķi jāiegādājās DLC par 29.99$, kad tas ir izdarīts, tad ieslēdzot spēli un ceļojot starp planētām saņemsi "distress signal" ar norādi ierasties konkrētā vietā uz kosmosa stacijas un no turienes DLC: Shattered Space piedzīvojumi sāksies (papildus tam ir jābūt izietai pirmai pamatspēles misijai). Viss DLC content šoreiz notiek uz atsevišķas planētas (ir iespēja brīvi to pamest, līdzīgi kā #fallout-4 DLC, kur spēlētājs tam nav piesiets).

Neskaitot to, ka DLC: Shattered Space stāsts bija ļoti tups un garlaicīgs, tad diemžēl perfromance un Series X bija vienkārši atbaidošs, ņemot vērā, ka spēlei gadu kopš relīzes iznāca entie atjauninājumi t.sk. 60FPS mode, tad šeit to praktiski izjust nevarēja, jo - combat, lekšana, skriešana, šaušana reizēm škiet sasniedza kādus 12FPS, pat nerunājot par braukšanu ar space buggy.

Tāpat biju pārsteigts, ka ir gadījumi, kad NPC joprojām ar Tevi nerunā dēļ bug ar Tavu companion, ko pat pēc gada Bethesda tā arī nav mācējusi salabot, tas nu liekās pilnīgs wtf.. un pat nepieņemami.

Bethesda minēja, ka scope ziņā DLC: Shattered Space ir tikpat ambiciozs projekts kā #fallout-4 DLC: Far Harbour, bet tas ne tuvu tā nav, lai arī man #starfield spēle kopumā patika, šo DLC nevaru nevienam ieteikt, itsevišķi par tādu cenu.

Kopā vērtēju uz 2/5 🍪

DrejzLVDrejzLV27. sept. 15:21labots 23. okt. 10:38

Mini-ieskats The Plucky Squire

capsule_616x353.jpg

Pēc nospēlētas 15h56min #the-plucky-squire pabeigts, sasniedzot 20/20 Achievements / Trophies. 🏆

Ļoti forša 2D & 3D puzzle-piedzīvojumu spēlīte, kur sajūties atgriezies bērnībā.

Spēlei ir interesants stāsts un aizraujošs gameplay, bieži vien ir piedāvāti dažādi iestrādāti mini-game, no bērnības spēlēm, kas atgādina - Super mario, Contra, u.c. Labākais aspekts noteikti ir slēgāšanās starp 2D un 3D pasauli.

Tāpat, spēlē ir iespējas upgreidot savu ieroci, un vākt divu veidu dažādus collectibles, viens no šiem collectibles saucās - Glitchbirds, un pēc internetā klīstošām baumām, šis collectible nosaukums ir saistīts ar to, ka spēles izstrādēs laikā devi saskārās ar kaut kādu sarežģītu glitch, kā rezultātā tam veltīja 10 collectibles ar šo nosaukumu.

No trūkumiem varu nosaukt tikai to, ka, ja savā playthrough neizdodās atrast kādu collectible, vai upgreidot savu ieroci pinībā, tad caur Chapter Select nevarēs neko izdarīt, jo esot pašlaik bugs, kas neļauj pilnvērtīgi pārspēlēt līmeni. Es dēļ sava fuckup (neizlasot par esošo problēmu) spēli pārspēlēju divas reizes, lai savāktu 100%, bet varēju noteikti to izdarīt pirmajā reizē. Saskāros arī ar pāris bugiem, kur nācās restartēt pēdējo save, bet tas bija sīkums.

Kopā vērtēju uz 4/5 🍪

DrejzLVDrejzLV31. aug. 16:13labots 23. okt. 10:38

Mini-ieskats Skar Wars Outlaws

EGST_StoreLandscape_2560x1440_2560x1440-e7beda03979167bed00fb2c73bb7998a.jpeg

Pēc nospēlētas 31h24min #star-wars-outlaws pabeigts, sasniedzot 49/49 Achievements / Trophies. 🏆

Iejūtoties galvenās varones Kay Vess lomā, spēlētāja uzdevums būs savākt apkalpi savam nesen nozagtajam kosmoss kuģim un noorganizēt lielāko laupīšanu galaktikā. Apmeklējot dažādas planētas un meklējot apkalpes biedrus, Kay saprot, ka ne viss ir tik vienkārši cik izklausās, jo virs viņas pašas galvas "karājās" liela atlīdzība.

Personīgi man, spēle ļoti gāja pie sirds - gameplay mehānika, atvērtā pasaule, mūzika, atmosfēra, upgrade sistēma, interesants stāsts un pazīstami Star Wars tēli, te bija viss vienā.

Neskatoties uz negatīvo mākoni ap spēli, man šķiet Massive Entertainment izdarija ko burvīgu ar Star Wars, un ceru, ka turpinās strādāt arī pie kāda turpinājuma. Protams, var atrast kur piesieties, kā piemēram tēlu mutes neiet kopā ar audio celiņu, šādi tādi vizuāli bugi, kontroles reizēm neklausa braucot ar motociklu, bet neskatoties uz to - tie likās sīkumi, jo spēle aizrāva jau no paša sākuma līdz pat beigām.

P.S. - pat ņemot vērā Ubisoft spēļu specifiku, šajā spēlē nebija daudz collectibles, kas nepieciešami trofejām, vai, lai atklātu karti, kaut kas jāaktivizē, viss progress šķita dabīgs un bez grinda, ko es ļoti novērtēju, man ļoti patika level design un pievērstā uzmanība detaļām.

Noteikti vēlēšos uzmest aci abiem DLC, kad tie iznāks.

Kopā vērtēju uz 4/5 🍪

Goodman2576Goodman25762. sept. 15:24labots 2. sept. 15:25

@drejzlv Pilnīgi piekrīt, šī spēle beidzot ir kas tāds ko vienmēr gribējies no Star Wars spēlēm. Protams vienmēr jau var atrast kam piesieties utt. Bet tas viss ir piepatchojams, galvenais ka nav nekādu drausmīgu microstuttering kā EA spēlēm. Man arī ļoti patīk, atmosfēra tiešām ir atbilstoša Star Wars univeresam un sajūtas beidzot ir ka esi daļiņa no tā. Pie kam 'šo spēli var iegūt un izspēlēt vien par 17,99 Eiro parakstoties uz Ubisoft+, kas ir viena mēneša maksājums, kuru jebkurā laikā varat atcelt.

DrejzLVDrejzLV20. aug. 15:13labots 23. okt. 10:39

Mini-ieskats Kena Bridge of Spirits

EGS_KenaBridgeofSpirits_EmberLab_S5-1920x1080-450356496c568d85ecc7319a202b99b7.jpg

15.08.2024. uz Xbox konsolēm iznāca #kena-bridge-of-spirits, kas savulaik 2021. gadā iznāca uz PS/PC. Atceros, ka pamēģināju spēli uz PS, bet kaut kā tajā laikā bija citas intereses/spēles svarīgākas un šim gāju garām. Tad nu šoreiz izdomāju spēli izspēlēt uz Xbox, un pēc nospēlētam 14h3min - spēle pabeigta sasniedzot 41/41 Achievement / Trophy.

Kopumā spēle ļoti patika, īss action / adventure piedzīvojums ar puzzle / platform elementiem, ar daudz collectibles un protams, ka spēle jaizspēlē uz pašas grūtākās grūtības pakāpes dēļ Achievement, ko par laimi varēju izlaist, jo joprojām darbojās glitch, kas ļāva skippot visu šo penteri.

Spēles stāsts / mūzika / upgrade sistēma likās ļoti forša, radās sajūta, ka spēle kādu no Pixar multenēm. Spēli noteikti iesaku tiem, kas bija palaiduši garām, no mīnusiem vienīgais kam varu piesieties ir gameplay animācijas, un kameras kustība, tās šķiet pārāk clunky un nepietiekoši atsaucīgas, kas reizēm sagādāja problēmas combat vai risinot kādu no spēles puzzle / platform elementiem.

Gaidu 27. augustu, jo tad beidzot sāksies jaunumi ar spēlēm, un pirmais sarakstā ir #star-wars-outlaws, Ultimate versija ir jau pre-loadota.

Kopā vērtēju uz 4/5 🍪