

Mini-ieskats KCD II DLC: Legacy of the Forge
Pēc aptuveni nospēlētām 15.5h #kingdom-come-deliverance-ii otrais maksas DLC: Legacy of the Forge ir pabeigts, sasniedzot 11 no 11 trofejām.
Šajā DLC mūsu galvenais tēls Henry pārņems sava patēva mantojumu un uzsāks savu kalēja biznesu. Stāsta galvenais uzdevums būs atjaunot pilsētas astronomisko pulksteni, un, lai to izdarītu, Henry nāksies atkal apvienot sava patēva draugus un kopīgiem spēkiem izdarīt darbiņu.
Stāsts kopumā ar visām trofejām (it īpaši ar vienu – "Innovator") ir diezgan "grindy", it īpaši tāpēc, ka tas slēpjas aiz RNG mehānikas. Diemžēl šajā DLC ir mākslīgi pagarināts spēlēšanas laiks, jo uzdevumi ir pieejami tikai tad, ja tiek sasniegts konkrēts kalēja līmenis, kas ir jauna spēles mehānika.
Kopumā, tāpat kā iepriekšējā DLC, stāsts ir interesants, taču uzdevumi diemžēl kļūst "repetitive", un tie atjaunojas ik pēc 24 spēles stundām. Īsumā ir 7 dažādi uzdevumi - pasūtijums izveidot ieroci, spēlēt kauliņus, ziedot labdarībai, atgūt nozagtos kalēja instrumentus, izaicināt uz dueli, apzagt iedzīvotājus, kas rotē ik pēc paietām 24 stundām.
Pēc nostāstiem, pēdējais, trešais, KCD II DLC: Mysteria Ecclesiae gaidāms šī gada beigās.
Kopvērtējums: 4/5 🍪

Mini-ieskats KCD II DLC: Brushes with Death
Pēc aptuveni nospēlētām 5h #kingdom-come-deliverance-ii pirmais maksas DLC: Brushes with Death ir pabeigts, sasniedzot 11 no 11 trofejām.
Lielisks papildinājums jau tā leģendārajai un piedzīvojumiem pilnajai spēlei, kurā mūsu galvenais tēls Henry tiek iepīts jaunā stāstā mutulī ar mistisku mākslinieku vārdā Voyta.
KCD2 DLC: Brushes with Death sākas Tronsky reģionā, kur Henry izglābj mežā pie koka piesietu Voyta, un turpinās Kuttenberg reģionam. Kopumā ir 10 jaunas misijas ar jaunām spēles mehānikām, piemēram - vairoga krāsošanu. Šoreiz Henry ir jāpalidz jaun-iepazītam māksliniekam ar viņa paša "iekšējiem dēmoniem", jo Voyta izrāda pazīmes, kas atbilst - šizofrēnijai un bieži ir cīņā pats ar sevi.
Ja, tāpat kā man, mērķis ir savākt visas jaunā DLC trofejas, iesaku vispirms iziet pamatstāstu, jo daudzi sasniegumi ir saistīti ar augstāka līmeņa prasībām pret spēlētāja līmeni un iemaņām (piemēram: Alchemy, Scholarship utt.), kuras būs nepieciešams "grindot", ja sāks iet DLC kontektu par ātru.
Noteikti iesaku izspēlēt šo DLC un ar nepacietību gaidu arī otro papildinājumu, par kuru vairāk tiks atklāts augustā Gamescom pasākuma ietvaros.
Kopā vērtēju uz 4/5 🍪

Mini-ieskats Kingdom Come: Deliverance II
Pēc nospēlētām 95h #kingdom-come-deliverance-ii pabeigts, sasniedzot 49 no 49 Trophies.
Manā skatījumā KCD2 ir "hands down" labākā spēle ko esmu spēlējis pēdējo 5 gadu laikā. Ņemot vērā, ka spēlē ir RPG žanra, bez fantastikas elementiem, tā spēja mani aizraut galvenokārt pateicoties stāstam un notikumiem spēles pasaulē, īsi sakot ir - fenomenāli.
Jau pašā spēles sākumā, Tu sāc pierast un iejusties Warhorse Studios radītā spēles pasaulē, un sāc saprast, ka šis ir kaut kas krietni savādāks kā līdz šim spēlētais un piedzīvotais.
Ēst, dzert, gulēt, palikt netīram, mazgāt drēbes, iet vannā, zagt, atmūķet lādes un durvis, taisīt ieročus, asināt zobenu, piedzerties, cīnīties ar dūrēm, šaut ar pirmajām izgudrotajām bisēm, lasīt grāmatas un virkne citu spēles elementu ir tiešā nozīmē - neatņemama spēles sastāvdaļa, kas ietekmē apkārtējās pasaules mijiedarbību ap galveno spēles tēlu - Henry.
#kingdom-come-deliverance-ii stāsts sākās tieši līdz ar
#kingdom-come-deliverance stāsta beigām, kur spēlētājs iejutīsies tāpat kā tas bija pirmajā daļā - Henry of Skalitz lomā - 1403. gadā Čehijā (Bohēmijas Karalistē). Henry dodās pavadīt Sir Hans Capon uz Trosky pili, lai varētu iztaujāt Otto von Bergow par viņa uzticību Karalim Sigismund, bet dodoties uz pili - Henry, Sir Hans un viņu grupa tiek nogalināta un aplaupīta līdz pat apakšbiksēm. Par mata tiesu Henry un Sir Hans izglābjās, bet par cik viņi ir palikuši "bez graša", tad viņiem nav nekādu iespēju pierādīt savu identitāti un te sākās
#kingdom-come-deliverance-ii "lavīnas" stāsta jautrība.
Vērtējot spēles stāstu, tas ir tiešām fenomenāls un aizraujošs, neieslīkstot detaļās, lai nav lieli / mazi spoilers, bet ir questi, kas aizņem līdz 30min, ir questi, kas aizņem līdz vairākām stundām, un visi neatkarīgi no ilguma liekās aizraujoši. Tāpat, spēlē ir ļoti interesanta manual save sistēma, kur jādzer Saviour Schnapps, un ir vairāki veidi kā to var iegūt, bet, ja tā nav tavā inventory, tad manual save uztaisīt nebūs iespējams.
Ir ļoti daudz pozitīvu lietu ko var pateikt par spēli, un vērts piebilst, ka visā manā spēles laikā es nesaskāros ne ar vienu bug, issue, vai ko tādu negatīvu par ko būtu vērts pateiktu par spēli.
Īsumā - ja vēlies iejusties 15.gs bruņienieka simulatora lomā ar neticami aizraujošu stāstu līdz pat pašām stāsta beigām, tad šī spēle ir domāta Tev!
P.S. - Runājot par trofejām, tad spēlē ir virkne missable trofeju, bet viena no interesantākajām bija izspēlēt spēli no sākuma līdz galam needot gaļu un nenogalinot nevienu dzīvnieku, kas man likās pretty cool!
Kopā vērtēju uz 6/5 🍪
Paldies par ieskatu .... ļaudis lūdzu komentējiet rakstus, mums vajag iespēju laikot komentus :))))))