Sasniegumi

DrejzLVDrejzLV23. apr. 13:39labots 23. apr. 13:42

Mini-ieskats Harold Halibut

harold.jpeg

Ļoti funky spēle, kurai uzmetu aci, jo tā ir pieejama Xbox Ultimate Gamepass ar nosaukumu #harold-halibut, pēc nospēlētām 15h21min spēle izieta uz 96% sasniedzot 26/27 Achievement/Trophies, pašlaik viens sasniegums ir unobtainable.

#harold-halibut ir "stop motion" piedzīvojumu spēle par vīrieti vārdā - Harold, kas ir apkopējs/mehāniķis uz kosmoss kuģa "Fedora 1". Kuģis dodoties meklēt jaunu planētu ko kolonizēt, diemžēl notiek negadījums un kuģis avarē ūdenī un visa apkalpe ir iesprostata dzīvot uz šī paša kuģa. Harold ikdienā veic savus pienākumus, ko tam uztic citi apkalpes locekļi, līdz tiek noskaidroti iepriekš nezināmi fakti un notikumi, kas izmaina visu "Fedora 1" apkalpes locekļu dzīves.

Spēles gameplay ir vienkārš ar kustības sticku un vienu action/dialoga pogu. Stāsts spēle likās daļēji interesants, spēle uztaisīti "stop motion" stilistikā, kas ir kaut kas savādāks/atšķirīgs no citām līdzīgām spēlēm un ļoti iederējās.

Diemžēl man personīgi spēles stāsts, ja sākumā likās interesants, tad pēctam likās sviestains un gaidīju ātrāk spēles beigas, līdz ar to spēle likās arī pārāk gara.

Kopā vērtēju uz 4/10 🍪

DrejzLVDrejzLV19. apr. 21:55labots 19. apr. 21:58

Mini-ieskats Alone In The Dark

onee.jpeg

Pēc ilgām mocībām, un 5-6 reizes spēles iziešanas, beidzot pabeigts #alone-in-the-dark--1 uz 100%, sasniedzot 38/38 Achievements/Trophies pavadot spēlē 23h20min.

Spēles stāsts, puzzle, atmosfēra un vizuālais noformējums noteikti ir spēles stiprās puses, bet diemžēl bugi un tas, ka spēli nācas iziet krietni vairāk reizes kā vēlējos nedaudz sa*isa pieredzi.

Spēlētājs varēs iejusties Emily vai Edward detektīvu lomā, kas ir uzaicināti izmeklēt mistēriskus notikumus Derceto savrupmājā. Kopumā ir 5 chapteri, kuros Emily un Edward gameplay minimāli atšķirās ar individuāliem vēstures notikumiem no viņu dzīves, spēles stils ir ļoti līdzīgs RE sērijai, bet šeit uzsvars ir vairāk uz puzzle un mind-fuck momentiem.

Interesants moments likās tas, ka spēlei ir vairāki secret endingi, par kuriem būtu ļoti grūti uzzināt neskatoties gidus, kas padara tos interesantus, ir tas, ka viņi ir iestrādāti cut-scene, kur vispār nekas netiek teikts priekšā, kuras pogas jāspiež, un ja nezini, vai palaidi garām, vai skippo cut-scene - tad cauri.

Kopumā spēle likās interesanta, bet vairāki bugi, kur nācās pārlādēt save, achievement, kuri neizleca un spēles izspēlēšana 6 reizes personīgi man sabojāja pieredzi.

Kopā vērtēju uz 6/10 🍪

DrejzLVDrejzLV9. apr. 22:18labots 19. apr. 10:30

Mini-ieskats South Park: Snow Day!

tet.jpeg

Spēle, kurai nevajadzētu pievērst neviena uzmanību - #south-park-snow-day pabeigta 11h15min, sasniedzot 31/32 Achievements/Trophies, bet diemžēl šī ir kārtējā spēle, kura tiek izlaista ar salauztu trofeju sistēmu un bugiem.

Pēc pirmajām abām SP spēlēm - #south-park-the-stick-of-truth un #south-park-the-fractured-but-whole (kuras man ļoti patika), redzot šīs spēles treileri/gameplay jau sapratu, ka būs galīgi garām aizšauts - jocīgas 3D animācijas, slasher gameplay, viss ko redzēja likās atbaidošs..

BET neskatoties uz to, tāpat spēlei devu iespēju, un kā jau paredzēju - biju vīlies. Pati spēle sastāv no 5 misijam ar RNG elementiem, kur tu cīnies ar pretiniekiem, vāc power-up kartiņas, upgreido tās un katras misijas beigās uzveic bosu - tas arī viss.

Ir minimāla upgrade sistēma, ir online co-op, bet spēle kā tāda vispār nesagādā nekādu gandarījumu. Ja, iepriekšējās abās SP spēlēs Tu sajuties kā vienā garā SP multeņu seriālā, tad šeit ir tikai atpazīstamas balsis, un dīvainas 3D animācijas (kas vispār nav SP stilā).

Lai arī cik liels South Park fans esi, tad šo spēli galīgi ieteikt nevaru.

Kopā vērtēju uz 2/10 🍪

Labojums: šodien 19.04. veiksmīgi sasniegts pēdējais achievement ko salaboja!

DrejzLVDrejzLV7. apr. 12:39labots 7. apr. 16:31

Mini-ieskats Dragon's Dogma 2

one.jpeg

Mana viennozīmīgi šī gada GOTY spēle #dragons-dogma-ii pabeigta, pēc nospēlētām 59h10min sasniedzot 55/55 achievements/trophies.

Par iepriekšējo daļu neko daudz nebiju dzirdējis, vai spēlējis, bet redzot šīs spēles treilerus/gameplay zināju, ka noteikti vēlēšos iziet. Pēc pirmās nospēlētās stundas spēle ļoti aizrāva, un atgādināja pēc setting - Lord of The Rings, The Witcher, Elden Ring.

Spēles combat, Vocations - jeb klases ar kurām var spēlēt.. pretinieki kā mazi tā milzīgi - pūķi, troļļi, minotauri, u.c. mošķi, kas katru cīņu padara episku kad tos satiec. Milzīgas un dažādas lokācijas, tēli kā main quest, tā sidequest nekas spēle nelika vilties.

Jāpierod pie tā, ka tev nav - save slot, bet ir opcija, vai nu ielādēt pēdējo quick save, vai ielādēt pēdējo vietu, kur pagulēji "Inn", tad svarīgi ir pārdomāt katru savu save iespēju. Tāpat spēle ir ļoti limitēts fast-travel, līdz ar to daudz laika būs jāpavada staigājot, kas manuprāt bija ļoti labs lēmums, lai pilnībā iegrimtu spēlē.

Spēli pilnīgi noteikti iesaku visiem RPG / piedzīvojumu / atvērtās pasaules piekritējiem, jo tā neliks vilties (itsevišķi izspēlējot dažādus spēles endingus).

Vienīgais kam varēju piekasīties, ir uz relīzi - optimizācija un nebija iespēja sākt jaunu spēli (ar pēdējo patch, gan optimizācija uzlabojusies, gan var sākt new game no menu).

Klusā cerība uz pārsteiguma DLC no Capcom 🤞

Kopā vērtēju uz 9/10 🍪

Super! Šī ir viena no tām wishlist spēlēm, kuru gribētu iečekot tiklīdz būs nepieciešams komplektēt jaunu PC, tik diemžēl pat tas diži nepalīdzēs ar tām fps problēmām, ja studija neveiks optimizāciju + gan jau, ka pats engine apakšā nav īpaši izcili piemērots šāda tipa open world spēlei

DrejzLVDrejzLV17. marts 18:08labots 18. marts 12:09

Mini-ieskats Batman: Return to Arkham

8ef8f6a6208734566a44dc1418f632dc5136cce77e6b63f8524722335f98dae8.jpeg

Pēc briesmīgas pieredzes ar #suicide-squad-kill-the-justice-league no Rocksteady, vēlējos atgriezties Batman pasaulē un izspēlēt leģendārās sērijas spēles, diemžēl nezinu, cik ilgu laiku man prasīja (informācija neuzrādās), bet esmu pieveics #batman-return-to-arkham-arkham-asylum sasniedzot 47/47 Achievements / Trophies.

Spēle tiešām ir leģendāra un pelnīti augsts vērtējums, pat pēc 8 gadiem kopš remaster relīzes, spēle izskatās fantastiski, uz Xbox Series X ir pieejams FPS Boost, kas padara cīņu patīkamāku.

Kopumā stāsts ir īss, bet ļoti interesants, spēlēju uz grūtākās pakāpes, un kopumā nebija tik traki kā izklausās, lielāku challenge laika ziņā sagādāja atrast 240 collectibles un atsevišķi no spēles - Challenge mode, kur cīnies ar jūru pretinieku dažādos līmeņos un centies sasniegt combo punktu multiplier, kur uzdevuma beigās jāsasniedz 3 zvaigžņu reitings.

Grūti atspējot Rocksteady izvēli ar viņu jaunāko veikumu, jo Batman - drūmā vide, pretinieki, boss-fight, šizīgs stāsts padar spēli episku (itsevišķi moments, kur liekās ka Tava videokarte nosvila).

Tiem, kas nav spēlējuši (mazums tādi ir, tā pat kā es) spēli obligāti iesaku, tagad itsevišķi, jo spēles triloģija periodiski pieejama akcijas ietvaros par mazām naudiņām.

Kopā vērtēju uz 9/10 🍪

DrejzLVDrejzLV13. marts 16:36labots 13. marts 16:39

Mini-ieskats Taxi Life: A City Driving Simulator

a.jpeg

Sapnis piedzīvots - iejutos Bolt šoferīša lomā Barselonā spēlē #taxi-life-a-city-driving-simulator, pēc nospēlētām 23h54min sasniegti 30/30 Achievements / Trophies.

Par šo spēli neko nezināju, un neinteresējos, bet par cik lielie "AAAA" (Ubisoft wink.. wink..) un "AAA" title bija izieti, gribēju ko prastu, un par cik uz konsolēm tik daudz simulatoru kā uz PC nav, tad takša simulators neizklausījās nemaz tik slikti... uff un kā es vīlos..

Sāksim ar to, ka spēle ir no no-name poļu izdevēja SIMTERACT Sp. z o.o., kas ir zināmi tikai ar 1 spēli #train-life-a-railway-simulator un no internetā atrodamā, viņi pamet spēles supportu ļoti sliktā stāvoklī, kas jau bija red-flag.

Ignorējot šo faktu, slēdzu iekšā spēli un sēdos pie sava šrota stūres, un pirmais pārsteigums - spēlē ir viss dumjākie NPC kādi ir redzēti - gājēji kā zābaki iet pāri ielai, sākumā uz priekšu un tad uz atpakaļu, autovadītāji brauc uz sarkano un kamēr gaidi pie sarkanā vienkārši brutāli ietriecās tev pakaļā.. un tas ir tikai sīkums..

Mašīnā ir pilns ar bezjēdzīgām funkcijām kā - ieslēgt avareikas, ieslēgt AC, atvērt jebkuru logu utt.., minimāls auto upgrade, iespēja algot sev darbiniekus, bet tas arī ir pilnīgi bezjēdzīgi, jo viņi strādā (pelna Tev in-game naudiņu, tikai tad, ja tu brauc), attiecīgi ja Tu nespēlē - viņi nebrauc.. Pa visu nospēlēto laiku, man bija labi ja kādas 5 dažādas sarunas ar pasažieriem, kas uzreiz redzams ir AI ģenerētā balsī veidots..

Īsumā - es nevarēju sagaidīt, kad varēšu spēli izdzēst, un aizmirst šīs pavadītās 24h spēlē.

Kopā vērtēju uz 2/10 🍪

DrejzLVDrejzLV5. marts 23:04labots 6. marts 07:38

Mini-ieskats Brothers: A Tale of Two Sons Remake

Brothers-Remake-Ann_12-07-23.jpg

Piemīlīgas animācijas, īsa un ar bēdīgu stāstu, tādu iespaidu man atstāja spēle - #brothers-a-tale-of-two-sons-remake, izieta divos vakaros, kopā nospēlējot 3h58min sasniedzot 14/14 Achievements / Trophies.

Oriģinālo spēli 2013. gadā nebiju spēlējis, tāpēc izlēmu pamēģināt un izspēlēt ko savulaik visi ļoti slavēja, no nekaunīgā mastermind - Josef Fares azotes, kas zināms ar #a-way-out, #it-takes-two spēlēm. Tāpat kā #it-takes-two, šo spēli spēlēju kopā ar līgavu, oriģinālā spēles versijā nebija co-op režīms, tad nu remake tas ir pieejams, bet teikšu pie tā jāpiešaujās, ņemot vērā, ka spēlē pārsvarā jāspiež tikai sticks un L2/R2 pogas, atkarībā no tēla, kuru kontrolē. Par cik oriģinālā spēlē nebija co-op, tad vienu brāli varēja kustināt ar kreiso sticku, un otru ar labo, tad remake kustības/pogas ir saglabājušās, tikai to var darīt ar divām pultīm.

Kopumā labs un stāsta dēļ - bēdīgs piedzīvojums, un īsumā - mums abiem patika. Spēles kontroles bija vieglas, salīdzinot ar to pašu #it-takes-two, bet priekš mūsdienu spēles šķita krietni par maz un par īsu. Neko lielu no šāda veida remake nevar sagaidīt, bet neskatoties uz to - stāsta dēļ noteikti iesaku, jo sūriem un bārdainiem večiem arī reizēm jābūt jūtām! 🧔🏻‍♂️

Kopā vērtēju uz 8/10 🍪

DrejzLVDrejzLV28. febr. 06:26labots 28. febr. 06:28

Mini-ieskats Banishers: Ghosts of New Eden

eden.jpeg

Sen nav spēlēta pilnībā "pabeigta" spēle, kur nav gļuku, bugu, crash, vai kāda problēma ar achievement sasniegšanu, bet par laimi, tāda ir #banishers-ghosts-of-new-eden

Pēc nospēlētām 60h33min, spēle pabeigta uz 100% sasniedzot 43/43 Achievements / Trophies, spēli noteikti varēja pabeigta 2x, vai pat 3x ātrāk izmantojot save manipulāciju, lai sasniegtu dažādus endingus, es diemžēl par to uzzināju krietni vēlāk un sanāca pa lielam spēli iziet 3x, jo jau pašā spēles sākumā darīju nepareizas izvēles. Neskaitot dažādus endingus, pa lielam spēlē ir jāsavacā visi collectibles un jāizdara pilnībā visas blakus aktivitātes.

Kopumā šī spēle šogad ieņem manu GOTY statusu - spēles stāsts, lokāciju dizains, gameplay, skill tree sistēma un kopējā atmosfēra liek atminēties par tādiem šedevriem kā #god-of-war--1 (gameplay ziņā), un #the-witcher-3-wild-hunt (stāsta ziņā).

Spēlē būs jāspēlē ar diviem galvenajiem tēliem vienlaicīgi - Red Mac Raith un Antea, abi personāži pēc profesijas ir tā saucamie "Banishers", jeb kā man google saka - Izraidītāji, kas nodarbojās ar eksorcismu un atbrīvo ļaudis no mirušo cilvēku spokiem, kas dažādu iemeslu dēļ nepamet mirstīgo pasauli.

Spēle manuprāt ir ļoti underrated un netika pietiekami reklamēta, lai iegūtu atzinumu ko tā ir pelnījusi, man personīgi ļoti patika.

Fun fact - spēlei 100% completion rate ir 0,08% 🥇

Kopā vērtēju uz 9/10 🍪

DrejzLVDrejzLV14. febr. 21:18labots 17. febr. 09:37

Mini-ieskats Skull and Bones

SAB_Store_Landscape_2560x1440_2560x1440-00b4029199a7a6778fd27dec96f08a28.jpeg

#skull-and-bones viena no Ubisoft spēlēm, kuru gaidīju pēc Open Beta spēlēšanas, itsevišķi ņemot vērā to, ka progress no Open Betas pārnesās uz full game relīzi.

Pēc nospēlētām 29h2min, spēle pabeigta uz 98% sasniedzot 49/50 Achievements / Trophies, viens no sasniegumiem pašlaik ir unobtainable, kas ietver izmantot spēles in-game chat. (pirms spēles izdzēšanas, sagaidīšu kad tas tiks salabots).

Kopumā spēle sastāv no 95% kuģošana un 5% sauszemes pārvietošanās. Sauszeme kalpo kā Hub lokācija ar divām pilsētām, kur saņemt un nodot questus, sarunāties ar npc's un saprast arī spēles stāstu, tāpat ir daudz mazākas lokācijas, kur var atrast dārgumus un fast-travelot, viss pārējais notiek ar savu kuģi.

Uz spēles relīzi ir pieejami tikai 9 kuģu veidi, kas šķiet diezgan bēdīgi, ņemot vērā ka pārsvarā spēlētājs to vien darīs kā kaut kur peldēs. Ubisoft CEO intervijā teica, ka: “It’s a really full, triple… quadruple-A game, that will deliver in the long run.”, bet vairāk ož pēc AA. Spēles developeri solīja, ka būs fenomenāls end-game, bet teikšu godīgi viņš ir ļoti garlaicīgs, kur dari tos pašus spēles elementus kā progresējot, tikai saņem cita veida valūtu, tāpat izskatās, ka spēlē būs sezonāls content, bet es neticu, ka spēle būs ilgtspējīga.

Protams neiztikt bez Ubisoft veikaliņa ar iespēju nopirkt in-game valūtu.

Kopumā spēle manā skatījumā ir laika kavēklis, kas ātri vien paliek par slogu, dēļ lēnās kuģu pārvietošanās, garlaicīga stāsta, un konsoles brucinošiem buggiem - kopā pa visu spēlēšanas laiku, man 4-5x pilnībā iefrīzoja Xbox, kā rezultātā nācās taisīt hard reset, ļoti žēl, ka Ubisoft neizvēlējās #sea-of-thieves approach, jo tāda spēle man liktos daudz interesantāka.

Kopā vērtēju uz 5/10 🍪

Izlasot šo, vairs neceļas roka spēli pat mēģināt iegādāties 😄 Man laikam pietiks ar #sea-of-thieves

Un šādi izskatījās #assassins-creed-iv-black-flag pirms 11 gadiem 😄

DrejzLVDrejzLV16. febr. 13:24labots 16. febr. 13:25

@marcis Jā, crazy! šo man @eking arī parādija vakar, kā var tā downgreidoties + to pašu par #batman-arkham-collection un #suicide-squad-kill-the-justice-league var teikt

Ko var vēlēties no Dev hell spēles ?

DrejzLVDrejzLV6. febr. 16:13labots 7. febr. 10:17

Mini-ieskats Suicide Squad: Kill The Justice League

0ef08a0b-1d4a-4222-ab19-054160e2029b.jpg

Vēlviena spēle, kurā pārlieku daudz lieka laika pavadīts dēļ viena sasnieguma, #suicide-squad-kill-the-justice-league nospēlētas 50h22min, spēle pabeigta uz 100% sasniedzot 50/50 Achievements / Trophies.

Graujoši bēdīgs spēles launch un tikpat bēdīga spēlēšanas pieredze. Pilnīgi bezjēdzīgs live-service ar co-op un vājš spēles stāsts. Spēle manā skatījumā ir labāka par #marvels-avengers un #gotham-knights, bet pēc stāsta iziešanas un end-game content sasniegšanas, es nevarēju sagaidīt, kad beidzot varēšu to izdzēst.

Rocksteady, leģendārās Akrham frančīzes izstrādātāji ir iešāvuši sev kājā ar šo spēli, spēle cenšās būt līdzīga #tom-clancy-s-the-division ar supervaroņiem un looter-shooter aspektu, bet spēles loot vispār nekādu gandarījumu nesagādā, nerunājot par end-game contentu, kur tu spēle uz riņķi 3 veidu misijas.

Visa spēle sastāv no praktiski 3-5 veidu uzdevumiem - ej tur un nošauj visus, ej tur un atnes to, ej tur un sargā to.. un tā pa riņķi..

Pat lielās kulminācijas (pēdējā bosa) cīņa bija vienkārši briesmīga, tik izmantoti tie paši elementi, kas cīņā ar pirmo bosu. Konstantas problēmas ar pieslēgšanos spēles serverim, jo offline spēlēt nav iespējams, un kā jau minēju bezjēdzīgs co-op, jo nevarēju atrast nevienu biedru ar ko spēlet un pat tie ar ko atradu, normāli nevarēja vienoties par uzdevumu kuru iet, jo matchmaking ir briesmīgs. Beigu beigās, lai nečakarētu nervus, spēlēju private režīma ar botiem.

Varu tikai balles piešķirt par to, ka viņiem izdevās spēli izlaist uz konsolēm ar 60FPS, par pārejo visu - fuj.

Kopā vērtēju uz 3/10 🍪

Papildus tam, neliela statistika no SteamCharts, lai saprastu cik viss ir bēdīgi: Spēles relīzē - 13,459 all-time peak Un tagad - 6,948 24-hour peak MetaScore - 60/100 UserScore - 3.8/10

Ka tik nav tāpat kā ar #marvels-avengers, kur aizslēdza spēļu serverus un tā arī neizlaida solīto Spider-man DLC