Aliensis

Uzspēlēju, bet ātri pārtraucu, jo sapratu, ka pārāk bīstami manai nervu sistēmai un datoram. "...nācās padsmit minūšu vietā patērēt vairākas stundas, pildot to pašu misiju neskaitāmas reizes"... Spēlei nav, manā izpratnē, normālas spēles progresa saglabāšanas sistēmas. Pēc gara, tiešām gara procesa iziešanas, joprojām nav "seiva". Kaut kas notiek un sāc visu no jauna... Ja kāds domā, ka tas ir afigenna kruta, jo lūk, "dzīvē jau ar nevar noseivēties", tad teikšu, ka spēlēm nav jākopē dzīve un tās to nevar izdarīt. Nekādi nevaru saprast kāds prieks ir no situācijām, kad, atkārtošos: "nācās padsmit minūšu vietā patērēt vairākas stundas, pildot to pašu misiju neskaitāmas reizes." Apskatā pieminētais Prey ir ģeniāla spēle. Gan saturā, gan spēles organizētības ziņā ko bija interesanti pārspēlēt vēl un vēl. Šī ne tuvu tāda nav un žēl, jo sižetiski likās būs akurāt manā gaumē, bet... paldies, nervi un laiks reālajā pasaulē svarīgāki. Ja kāds grib notriekt laiku un nervus "pildot to pašu misiju neskaitāmas reizes", uz priekšu. Grafika bija smuka un uz paveca kompja gāja labi.