
Mini-ieskats MindsEye
Pēc nospēlētām 11h #mindseye ir pabeigts, sasniedzot 30 no 30 trofejām.
MindsEye ir viena no tām spēlēm, kur jau pirmajās 10 minūtēs rodas sajūta, ka labāk nebūtu sācis, bet, tā kā biju apņēmības pilns to iziet no sākuma līdz galam, tad cietos visas 11 stundas.
Spēli #MindsEye izstrādāja studija "Build a Rocket Boy", kuras priekšgalā ir Leslie Benzies, kas savulaik ir strādājis pie daudziem Rockstar projektiem, piemēram, GTA 3, Vice City, San Andreas un GTA 5. MindsEye iznākšana jau sākotnēji bija ļoti apšaubāms lēmums, jo pirmie spēles kritiķi brīdināja gan par tās tehnisko stāvokli, gan pašu ideju – ka tā būs izgāšanās. Pēc jaunākajiem avotiem studija, saskaroties ar neveiksmi, jau ir sākusi darbinieku atlaišanas procesu.
Bet runājot par pašu spēli, sākšu ar pozitīvo – spēlei ir savā ziņā interesants stāsts, laba auto vadāmība un diezgan liela transportlīdzekļu dažādība (diemžēl tikai ar noteiktiem auto būs iespējams braukt). Spēlētājs iejutīsies Jacob Diaz ādā nākotnes Lasvegasā, kur patrulē un kārtību uzrauga roboti. Ātri vien notiek paredzamais – roboti sāk neklausīt, apdraud sabiedrību, un soli pa solim sižetā tiek iepīti arī citplanētieši un senās civilizācijas.
Skatoties kritiski, spēle ir ļoti slikti optimizēta – uz konsolēm tā darbojas ar nestabiliem 30 kadriem sekundē, grafika ir izplūdusi un miglaina, un lielākā daļa starpmisiju sastāv no braukšanas no punkta A līdz punktam B. Tuvojoties spēles beigām, parādās arī nebeidzami viļņi ar pretinieku jūru misijas – gan cilvēkiem, gan robotiem, un viss kļūst ļoti vienveidīgs. Ir maz pozitīvu aspektu, ko izcelt, tāpēc atstāju katra paša ziņā, vai vispār ir vērts šo spēli izmēģināt.
Kopējais vērtējums: 1/5 🍪
Šobrīd laikam zemākais vērtējums no Tevis 😄
@marcis es par to pat neaizdomājos, bet tā laikam sanāk 😅