DrejzLVDrejzLVgrupāApskatiApskati10. apr. 13:16labots 15. apr. 00:13

Mini-ieskats Assassin's Creed Shadows

RED_KEYART_STD_RGB_WW.jpeg

Pēc nospēlētām 53h #assassins-creed-shadows pabeigts, sasniedzot 55 no 55 Trophies.

Lai arī cik ļoti man ir tuva Assassin's Creed franšīze, un Japānas tematika, diemžēl spēle kopumā man lika vilties. Kā jau Ubisoft manierē spēlei ir milzīga karte, kas ir pārpildīta ar aktivitātēm, skatu torņiem un cietokšņiem kuros ir jāsavāc lādēs.

Pirmo reizi Assassin's Creed vēsturē spēlē ir divi galvenie tēli - Naoe, un Yasuke (protams daudzi zina drāmu par melnādaino samuraju, kuru "piešuva" spēlei), un kur bija liels "backlash" no spēlētājiem un visu vēsturisko pareizību šajā kontekstā, bet neskatoties uz to, spēlētājs diemžēl nevarēs spēlet tikai ar vienu no tēliem, bet spēles procesā būs visu laiku jāslēgājās starp vienu vai otru, kur varēs uzzināt viņu "origin story" līdz ar stāstu.

Par brīnumu (salīdzinot ar citiem Assassin's Creed) Shadows daļā ir ļoti maz no fantastikas, vai mītiskiem tēliem, kā tas bija ierasts citās franšīzes spēlēs.

No labām lietām es varu pateikt ka #assassins-creed-shadows izskatās fantastiski! AnvilNext engine izskatās ļoti skaisti, un neviena no Assassin's Creed spēlēm nav izskatījusies tik labi kā Shadows. Tāpat spēlē ir sezonāli gadalaiki, līdz ar to spēli sanāk spēlēt gan ziemā, pavasarī, vasarā un rudenī, un redzāt kā laikapstākļu / gada laiku maiņa ietekmē apkārtējo vidi.

No lietām, kas man personīgi nepatika - vienveidīgs gameplay / uzdevumi, pilnīgi nevajadzīga bāze "Hideout", nevajadzīgs vēlviens galvenais tēls Yasuke, pārlieku milzīgs "Objective board", sajūta, ka to AI ģenerēja, kartes atklāšana (tagad karte atklājās tikai tur, kur tu esi bijis, attiecīgi pat pēc visas spēles un visa atklāšanas man joprojām ir pelēki pleķi kartē), pārāk "resni" pretinieku health bar, salīdzinot ar citiem Assassin's Creed, šeit ir ļoti minimāls parkour un būs ļoti grūta navigācija caur mežiem un faunu, jo visu laiku kaut kur sanāks iesprūst. Un pati galvenā lieta, kas man ne tikai nepatika, bet nu vispār neaizrāva un neinteresēje bija spēles stāsts.

Ja man būtu jāraksturo stāsts, tad pabeidzo spēli es uzzināju - kas īsti ir Naoe un Yasuke un viss... ar to stāsts arī beidzās + papildus tam ir jānogalina galvenie "Objective board" ienaidnieki.

Man patika Ubisoft ideja par to, ka spēlei nav 10 dažādās spēles versijas - Gold, Ultimate, Complete utt.. Kā arī relīzes dienā spēlē tika izlaist uz visām platformām un #assassins-creed-shadows ieguva labus vērtējumus no spēlētājiem, diemžēl tas nepaglabā, vai neattaisnoja viņus no daudz sliktiem un nepareiziem pieņemtiem lēmumiem gadu garumā, kas rezultējās darbinieku atlaišanā, studiju slēgšanā un akciju pārdošanā.

Redzēsim kāds būs apstiprinātais DLC: Claws of Awaji, un ko varam sagaidīt no nākotnes Ubisoft.

Kopā vērtēju uz 3/5 🍪

gan jau mītiskos tēlus pievienos kādā no DLC, kā tad nu Japānā paliks bez saviem monstriem :). Ja nemaldos gan Ēģiptē, gan Grieķijā mītiskie tēli parādījās tikai DLC sadaļās, bet varbūt arī kļūdos....

@goodman2576 jā iespējams, nav arī tā, ka viņu galīgi nebija šeit, bet jā redzēsim!

Skaidrs, ka spēlē samesti daudz jo daudzi mazi AC, bet kopumā tīri ok AC. Dažas ļoti labas stāsta arkas.