MarcisbeeMarcisbeestr21. sept. 10:36

Kāda īsti bija #concord--1 problēma? Es skatos gameplay video un spēle vizuāli izskatās tīri forša un mehānika nešķiet slikta. Tas bij kaut kāds menedžments, bugi, nebij interesanta vai kas cits?

Concord Gameplay and Impressions...

Obligāti bija nepieciešams PS konts, kas līdzi parauj reģionālos ierobežojumus, pie orkiem šī spēle nenonāca, nedaudz ASV iekšējās politiskās virtuves ar LGBT iekš izstrādes un eiropiešiem vizuālais nepiesaistīja. Saliekot kopā visu iznāca, kas iznāca, bet šobrīd nav jau teikts, kad šo projektu galīgi noraks.

@namejs Tā ir PS exclusive spēle?

NamejsNamejs22. sept. 12:16labots 22. sept. 12:47

@marcis Nē, bija paredzēta priekš PC un PS auditorijas.

Mani pārsteidz tie lēmumi ka vienkārši var nokancelēt 300 miljonu budžeta spēli, pie kam nebūt ne to sliktāko cik saprotu no apskatniekiem. Sliecost piekrist @namejs ka spēle tiks piekoriģēta un palaista, bet kādā negaidītā un piemērotākā brīdī. Man gan ir vienalga jo es šada tipa spēles īpaši nespēlēju, bet ieslaucīt 300 miljonus atejā nemēģinot atgūt vismaz daļu no iztērētā. Ja nu vienīgi tika sarēķināts ka spēles dzīves ciklā tās uzturēšana būs ar mīnusa zīmi un līdz ar to zaudējumi var tikai palikt lielāki ar katru spēles dzīves dienu. Bet vai tiešām bija tik slikti ????

NamejsNamejs22. sept. 15:08labots 22. sept. 15:12

@goodman2576 Jā, tik slikti jau nebija. Japāņi labi māk rēķināt, viss iespējams atdūrās skaitļos attiecībā pret laiku. Es joprojām nevaru pārdzīvot EA projektu, kas saucās "Command & Conquer: Generals 2" , kas salīdzinājumā ar šo projektu nepiedzīvoja savu izlaišanas dienu... 😭😭😭

Go Woke, Go broke tas arī viss.

DrejzLVDrejzLV23. sept. 14:09labots 23. sept. 14:13

Pirmkārt DEI agenda / neglīti inclusive personāži, kas sabiedrībai riebās. Otrkārt Betas rādītāji un arī relīzes cipari bija briesmīgi zemi, kur peak spēlētāju skaits bija ap 650~, spēle ne ar ko nepārsteidza, un bija krietni labākas/interesantākas alternatīvas. Treškārt projektu ir vieglāk norakstīt ar zaudējumiem, nekā turpināt uzturēt serverus un developmentu priekš nākotnes roadmap. Cerams no šī visa Sony arī guva kādu mācību.

@drejzlv par visu piekrītu izņemot ka guvuši kādu mācību :)