@Suurais Paldies, ka padalījies ar saviem iespaidiem par Doom Eternal / Half Life Alyx. Bija interesanti palasīt žurnālu. Manos plānos ir uzspēlēt Doom Eternal, kā arī vēlētos iemē ģināt Half Life Alyx uz VR.
@Suurais Paldies par iespaidiem. Doom Eternal noteikti ir nedaudz tālākos plānos. Pagaidām neesmu saņēmies uz VR mantiņām... AlyX šķiet ir pirmais produkts kura dēļ tā pa īstam sāku apsvērt VR jēgu.
"Šis viss ir forši līdz brīdim, kad sastopies ar pirmajiem pretiniekiem. Tad cīņas karstumā var viegli sanervozēties un nenostrādā VR sensori, un panikā var nokrist aptvere piemēram uz zemes"
Diemžēl pazīstamas sajūtas. Ar Blood & Truth (PS VR), kur pārlādēšana ir pat vienkāršāka, ir līdzīgi. Laba ideja, bet kustības nav gana intuitīvas, it īpaši ar automātu katrā rokā, tāpēc pastāvīgi jāmirst, kad beidzas lodes. Turpretī Until Dawn: Rush of Blood, kur pārlādēšanai pietiek nospiest pogu, darbība ir pilnīgi refleksīva un izdodas 100 % gadījumu. Paldies par rakstu!
@Suurais Paldies, ka padalījies ar saviem iespaidiem par Doom Eternal / Half Life Alyx. Bija interesanti palasīt žurnālu. Manos plānos ir uzspēlēt Doom Eternal, kā arī vēlētos iemē ģināt Half Life Alyx uz VR.
@Suurais Paldies par iespaidiem. Doom Eternal noteikti ir nedaudz tālākos plānos. Pagaidām neesmu saņēmies uz VR mantiņām... AlyX šķiet ir pirmais produkts kura dēļ tā pa īstam sāku apsvērt VR jēgu.
"Šis viss ir forši līdz brīdim, kad sastopies ar pirmajiem pretiniekiem. Tad cīņas karstumā var viegli sanervozēties un nenostrādā VR sensori, un panikā var nokrist aptvere piemēram uz zemes" Diemžēl pazīstamas sajūtas. Ar Blood & Truth (PS VR), kur pārlādēšana ir pat vienkāršāka, ir līdzīgi. Laba ideja, bet kustības nav gana intuitīvas, it īpaši ar automātu katrā rokā, tāpēc pastāvīgi jāmirst, kad beidzas lodes. Turpretī Until Dawn: Rush of Blood, kur pārlādēšanai pietiek nospiest pogu, darbība ir pilnīgi refleksīva un izdodas 100 % gadījumu. Paldies par rakstu!