SākumsPasākumiUzdevumiVeikalsSpēlesLīderiJauns
Decoration background

Apskats: Call of Duty Modern Warfare 2 Remastered

EkingEkinggrupāStrike.lvStrike.lv2020. g. 18. maijs 20:08
Apskats: Call of Duty Modern Warfare 2 Remastered

Apskats: Call of Duty Modern Warfare 2 Remastered

Vecais labais COD MW2 jaunās krāsās


Ievads

Activision izdeva Call of Duty Modern Warfare 2 Remastered (MW2R) PlayStation veikalā 31. martā. PC un Xbox One lietotājiem spēle kļuva pieejama 30. aprīlī. MW2R tika izlaista pēkšņi, izdevējam iepriekš nebrīdinot par saviem nodomiem, un tikai digitāli. Spēles cena ir 19,99 dolāri vai eiro.

MW2R tika izdota vienpadsmit gadus pēc oriģinālās versijas. Savulaik spēle bija viena no gaidītākajām COD daļām un tajā pašā laikā viena no skandalozākajām ar pretrunīgo misiju Krievijas lidostā. Aplūkosim tuvāk, kā ir izdevusies jaunā versija, vairāk koncentrējoties uz uzlabojumiem. Sevišķi neiztirzāšu oriģinālo MW2 stāstu, bet akcentēšu izmaiņas.

MW2R ir iekļauta tikai vienspēlētāja kampaņa. Daudzspēlētāju sastāvdaļa neietilpst jaunajā versijā. Turpretī pirms pāris gadiem izlaistā Call of Duty Modern Warfare Remastered to satur. Sākot sižetu, pirmais jautājums – vai spēlētājs vēlas piedzīvot skandalozo lidostas misiju No Russian. Ja nav šādas vēlmes, tad bez ierunām var izlaist šo stāsta daļu. Kā zināms, Krievijas PlayStation lietotājiem uzdevums nav pieejams.

Remastered uzlabojumi

Remāsteretā versija ir skaisti pilnveidota no grafiskā viedokļa, vienlaikus saglabājot oriģinālās spēles garu. Būtībā MW2R ir standarta remāsters bez lielām izmaiņām stāsta daļā – pilnīgs pretstats Final Fantasy VII Remake. Tas kārtīgi turas pie orģināla, piedāvājot nelielas atšķirības. Piemēram, ģenerālleitnants Šepards remāsterētajā versijā izskatās kā īsts ļaundaris jau pēc sejas vaibstiem un savas ārienes, taču oriģinālā viņš bija vien tipiskais stingrais ģenerālleitnants.

MW2R attēlo politisko virtuvi un parāda, cik karš ir neglīts un daudzšķautņains. Domāju, ka šeit kara atainojums ir dziļāks un precīzāks par nesen iznākušo COD MW (2019). Kurā vēl spēlē ir parādīta krievu armijas tiešā konfrontācija ar ASV kaujas spēkiem Baltā nama apkārtnē un tā teritorijā? Prātā nāk tikai The Division 2 ar karadarbību prezidenta rezidences piekājē. Grafiski Vašingtonas līmenis Of Their Own Accord ir tik tiešām atmosfērisks un piedod sajūtu, ka vienkāršs kaujinieks palīdz aizstāvēt Balto namu.

Vēlētos vēl atzīmēt pāris īpašos līmeņus, kurus MW2R veidotāju komandai ir no tiesas izdevies labi pārveidot. Piemēram, ziemas lavīšanās misija Cliffhanger ir sanākusi atmosfēriska ar kāpelēšanu kalnos, sniegputeni un braukšanu ar sniega motociklu. Tāpat ir īpaši pārveidots Afganistānas līmenis Just Like Old Times, kurā ejam kopā ar kapteini Praisu. Ja oriģinālā kalnu fons bija atainots kā pelēka masa, kā jau tas bija pieņemts divtūkstošo gadu pirmās desmitgades beigu spēlēs, tad MW2R kalnu silueti ir izveidoti jau kā kalni un piedod Afganistānas misijai autentiskumu.

Viens no intensīvākajiem pārveidotās versijas līmeņiem ir The Hornet's Nest, kura darbība risinās Brazīlijas graustu rajonā, ASV militāristiem cīnoties ar bandām. Šajā misijā tik tiešām pretinieks ir spējīgs pārsteigt un nogalināt nesagatavotu no visām iespējamām mājām, stūriem un jumtiem. Pat pārslēdzoties uz zemākām grūtības pakāpēm, ir iespējams bieži iet bojā un atsākt no iepriekšējā kontrolpunkta. Turpretī augstākajās, Hardened un Veteran, izaicinājums ir patiesi jūtams.

“Lieldienu olas” un misiju atšķirības

Runājot par šaušanu un ieroču izjūtām, turot tos rokās, abas ir pietiekami labā līmenī. Taču spēle ir veidota bez jelkādām sarežģītām sistēmām, kā tas ir pieņemts mūsdienu spēlēs. Pat daudzi tā sauktie “eksploiti” ir saglabājušies no oriģinālās versijas – MW2R tie nav izlaboti. Tā arī ielādes ekrāni starp misijām sniedz to pašu šarmu un nav izmainīti. Tie ir dumji, smieklīgi un vienlaikus efektīvi: “Ejam uz nākamo misiju; uzdevums ir sasniegt bāzi un izglābt ķīlniekus.” Godīgi sakot, man patīk šāda pieeja, ka spēle ar uzlabotu grafiku ir saglabājusi orģināla šarmu.

MW2R ir papildināta ar trīs Easter eggs. Sākuma misijā S.S.D.D. ir jāatrod un jānošauj trīs klauni, kas ir paslēpušies tuksneša bāzes apkārtnē. Tāpat pie treniņu zonas var nogalināt Šepardu, tādējādi iegūstot sasniegumu Time Paradox. Līdzīgs apbalvojums ir Modern Warfare atjauninātajā versijā, kurā var piebeigt Markovu. Tāpat lidostas misijā No Russian Jurijs ir iedzīvināts kā NPC.

Remāstera veidotāji Beenox ir piegājuši ar izdomu, vienlaikus saglabājot oriģināla garu. Kopumā spēlē ir astoņpadsmit līmeņi, kas sadalīti trīs aktos saskaņā ar stāsta notikumiem. Papildus tam pēc vienspēlētāja kampaņas pabeigšanas ir iespējams paviesoties virtuālā muzejā.

Piedevām Beenox ir papildinājuši dažus līmeņus, piemēram, misijai Team Player ir pievienots mazs ievads cutscene veidā. Oriģinālā spēlētājs jau brauc džipā, kad tajā ietriecas RPG-7V raķete. Tāpat mazi sižeta ainu iestarpinājumi ir izveidoti misijā Endgame, kurā tiek notriekts ģenerālleitnanta Šeparda helikopters.

MW2R ir pievienotas un izmainītas dažādas pretinieku atrašanās vietas, lai spēlēt vēlreiz būtu interesantāk. Nedrīkst arī aizmirst, ka skaņu celiņu ir veidojis viens no augstāk apmaksātajiem komponistiem Hanss Cimmers (Hans Zimmer). Mūzika sniedz sevišķu patosu un sajūtu, ka spēlējam ar augstām likmēm.

Kopumā

Call of Duty Modern Warfare 2 atsvaidzinātā versija ir izdevusies godam. Taču negaidiet grafiskos brīnumus un pilnīgi pārveidotu spēli kā nesen izdotajās Final Fantasy VII Remake vai Resident Evil 3 Remake. MW2R ir sērijas daļa bez futūristiskiem uzlabojumiem. Tieši to ciena daudzi COD fani.

Atcerēsimies, ka viens no Modern Warfare 2 veiksmes iemesliem ir spēlētāja ļaušanās stāstam, izbaudot to bez liekiem apgrūtinājumiem vai nevajadzīgiem mehānismiem. Kampaņas iziešana aizņem ap 4-5 stundām, bet augstākās grūtības pakāpēs jau prasa vairāk laika – ap 10 stundām. Grafiski MW2R ir pārveidota atbilstoši mūsdienu standartiem, bet vienlaikus ir saglabāts orģināla šarms, atsaucot labās atmiņas, ko guvām pirms vairāk nekā 10 gadiem.


Izdošanas datums: 2020. gada 31. marts (PS4), 30. aprīlis (PC, Xbox One)
Apskatītā versija: PlayStation 4
Izstrādātājs: Infinity Ward
Remāstera izstrādātjs: Beenox
Izdevējs: Activision
Žanrs: first-person shooter
Režīms: vienspēlētāja
Platformas: PC, PlayStation 4, Xbox One

žēl ka MP nav iekļauts. Citiem tur bija CS 1.6 man bija mw2 bērnības shooteris[s-game] [s-pizza] [s-fire]

Veids, kā nopelnīt pēc iespējas vairāk, ieguldot pēc iespējas mazāk.

Šis savulaik bija super gabals. CoD pārvērtās par sviestu tanī brīdī, kad iesoļoju nākotnē! Prieks, ka nav sačakarēta spēle, bet atstāts viss kā ir lielākoties.