SākumsPasākumiUzdevumiVeikalsSpēlesLīderiJauns
Decoration background

Iespaidi: Watch Dogs: Legion

EkingEkinggrupāStrike.lvStrike.lv2020. g. 31. okt. 16:13
Iespaidi: Watch Dogs: Legion

Iespaidi: Watch Dogs: Legion

Ubisoft hakeru brīnums


Ievads

Īsumā padalīšos ar iespaidiem par Watch Dogs: Legion pēc nospēlētām 6-7 stundām. Tie ir pirmie iespaidi. Apskatu veido autors un galvenais redaktors genotsiid, kas izvilks galveno spēles būtības esenci un apkopos to apskata veidā. Es savukārt padalīšos ar savām emocijām un iespaidiem par Legion, kas īsti nepatīk un patīk tekošā spēles gaitā.

Tuvākajā nākotnē Londona saskaras ar totālu varas kontroli. Iedzīvotājus kontrolē visu redzošā novērošana, ko uzrauga privātā militārā korporācija un noziedzības sindikāts Albion. Nākotnes Londonu var glābt zināmā hakeru organizācija DeadSec.

Pozitīvie iespaidi par Legion

Tātad sāksim ar labām un pozitīvām lietām vispirms, tad turpināsim ar ne tik labām. Watch Dogs: Legion piedāvā skaistu tehnoloģisku nākotnes Londonu. Pilsēta ir dzīva, nākotnes arhitektūra ir iespaidīga un reizē baisa. Ir ieviesta rajonu bloķēšana ar elektroniskiem autoceļu vārtiem, pilsētā ik uz stūra ir droni, militārā struktūra Albion staigā apbruņota pa ielām, daudzas teritorijas ir slēgtas. Kā jau pirmajā Watch Dogs sērijas daļā pilsēta naktī izskatās skaisti un it sevišķi iespaidīgi lietus laikā. Spēles mākslinieki un dizaineri ir pacentušies padarīt pilsētas ainavu skaistu. Vienu vārdu sākot, tā ir nākotnes interaktīvā Londonas pilsētas tūre.

Atspīdumi no stikliem un peļķēm izskatās labi. Noteikti uz PC ar Geforce RTX sērijas video karti uz borta atspīdumi izskatīsies fantastiski. Atzīmēšu, ka slēgtās teritorijas un misijas var iziet dažādos veidos. Kā viens no jaunumiem ir kravas drons, kas spēj pacelt varoni un nogādāt to jebkurā vietā. Tāpat galveno varoņu arsenālā bez hakeru urķēšanas rīkiem ir neletālie ieroči un šokeri, kas ievaino pretinieku un tas savukārt var atriebties pēc kāda laika. Atriebības mehānismu vai Nemesis tā arī neizbaudīju uz savas ādas.

Izstrādātāju grūtākais uzdevums noteikti ir bijis ieviest iedzīvotāju dažādās profilēšanas iespējas ar to īpašām spējām. Tāpat uzsākot spēli, var izvēlēties vienu no varoņiem, kā arī uzstādīt opciju, ka to var zaudēt pavisam pēc tā nāves.

Ne tik labie iespaidi par Legion

Tātad varu paturpināt ar ne tik labām lietām par Legion. Galvenā iespēja, ka var spēlēt praktiski ar jebkuru nākotnes pilsētas iedzīvotāju, dinamiski nomainot to pēc iespējām un apstākļiem. Jā, tā ir, ka speciālistus un dažādus varoņus var brīvi nomainīt, teiksim, celtnieks var iekļūt būvdarbu slēgtās teritorijās bez aizdomām, kā arī izmantojot celtniecības dronu. Taču Legion stāsts tādējādi kļūst bezpersonisks, vienveidīgs, dialogi ir formāli un bez īpašas dzirksts.

Misijas ir vienveidīgas ­­– nokļūt izvēlētā punktā, iekļūt teritorijā neskaitāmos veidos, parasti izmantojot dronu un zirneklīti, atrisināt hakeru mini spēli līdzīgi kā no Watch Dogs 2, noskatīties scēnu vai izanalizēt situāciju. Mākslīgais intelekts ir zemā līmenī, var neurķēties un droši doties uzbrukumā ar neletālo pistoli vai elektrošoku. Ieročus gan nevar savākt no guļošiem pretiniekiem. O jā, zirneklīti būs jāizmanto katrā otrā misijā it sevišķi daudz, jau sāks apnikt tik bieža tā izmantošana. Mini spēles atšķirībā no pirmās daļas ir visai maz, vai tikai var iedzert pinti alus, kā arī uzspēlēt šautriņas. Viss, vairāk nav mini spēles bez hakeru zināmās puzles. Online sastāvdaļa nav, nevar tīklā spēlēt vai hakot citus spēlētājus tiešsaistē. Tā kooperatīvā misiju iziešanas iespēja būs pieejama tikai decembrī.

Auto vadīšanas mehānika paliek iepriekšējā sērijas līmenī un ir izteikti viduvēja, tā līdzinās vairāk Watch Dogs 2. Londonas iedzīvotāji mašīnas nevada, bet to vietā dara autonomie vadīšanas roboti. Auto kustība kā jau Londonā izmanto kreiso pusi. Nākotnes auto variācijas un futūristiskais izskats priecē. Savukārt, ja policija ir uz astes un dzenās pakaļ, tad nav sevišķi viegli aizbēgt no tās.

Mani apbēdina, ka nākotnes iedzīvotāju izkasts ir visai ekspresīvs, īpaši hispterīgs, to izskats līdzinās trans-dzimumiem un burtiski nevarēsiet atrast parastu baltādaino normālu sievieti vai vīrieti. Spēlētāju var pielāgot neskaitāmos veidos ar dažādām variācijām un stiliem par nopelnīto naudu, ko var iztērēt, tikai uzlabojot sava personāža stilu un izskatu. Mikro transakcijas, lai iegādātos naudu nekur nav pazudušas. Kā arī ir pieejama papildus tehno nauda, par ko var iegādāties tehnoloģiskos uzlabojumus. Spēles grinds kā tāds ir zudis, Watch Dogs: Legion var brīvi spēlēt pēc saviem ieskatiem, kas līdzinās smilšu kastei. Neredzēsim torņus kā pirmajā sērijas daļā, var brīvi ceļot un pārvietoties pēc saviem ieskatiem nākotnes Londonā.

Taču kopumā uz Legion skatos kā uz interaktīvo ceļojumu, pilsētas skaistums pārsteidz. Nākotnes Londona ir krietni sarežģītāka par Sanfrancisko vai Čikāgu gan arhitektoniski, gan variatīvi. Spēle mēģina stilistiski līdzināties Watch Dogs 2, kas, manuprāt, ir izdevusies labāka stāsta ziņā. Watch Dogs: Legion nespēj pārsteigt un nesniedz to wow momentu kā teiksim pirmā daļā bija pilnīgs Blackout, pilsētas aptumšošanās un visu policijas spēku dzīšanās pakaļ, vai arī ar iespēju asinhroni ielauzties cita spēlētāja sesijā. Spēle ir izteikti viduvēja, nav slikta ar lielām kļūdām vai arī īpaša un atmiņā paliekoša.

Kopumā

Watch Dogs: Legion ir visai viduvējs Ubisoft produkts, vidējs un labākais, ko Ubisoft ir spējīgs patreiz radīt. Tas nav ne slikti, ne labi, bet rādītājs uz ko spējīga Ubisoft. Jā, izaicinājums ir bijis radīt neskaitāmu varoņu profilus, ierunāt tos, pieskaņot mākslīgo intelektu, bet tas nav sanācis izteikti un nesniedz to īpašo spēlēšanas prieku par jebkuru izvēlēto varoni. Pēc patreizējiem iespaidiem noteikti ieteiktu gaidīt spēli uz atlaidi. Ja ir plānota nākamās paaudzes konsoles iegāde, tad sagaidiet atlaides un, spēlējiet Legion ar stabiliem 30 kadriem sekundē, skaistiem atspīdumiem un jau labākā kvalitāte. Zīmīgi, ka Watch Dogs bija viena no pirmajām šīs paaudzes spēlēm, savukārt Watch Dogs: Legion ir šīs paaudzes viena no pēdējām, kā arī pārejas spēle nākamā paaudzē. Iespējams, ka mani iespaidi mainīsies pēc spēles iziešanas. Taču pagaidām tas ir labs laika kavēklis, jo nekas cits īsti nav spēlējams no aktuāliem jaunumiem patreiz. Gaidām pilnvērtīgu apskatu no genotsiid!


Izstrādātājs: Ubisoft Toronto
Izdevējs: Ubisoft
Platformas: PC, PlayStation 4, Xbox One, Stadia, Xbox Series X/S, PlayStation 5
Apskatītā versija: PlayStation 4 (versija 1.04)
Žanri: Action-adventure
Režīmi: vienspēlētāja, kooperatīvais
Izlaišanas datums: PC, PlayStation 4, Xbox One, Stadia versijas iznāk 2020. gada 29. oktobrī,
Xbox Series X/S versijas iznāk 2020. gada 10. novembrī, PlayStation 5 versija iznāk 2020. gada 12. novembrī

Paldies Eking par ieskatu spēlē, gaidu genotsiid pilno apskatu, šo spēli lieku backlog un uz PS5 kaut kad izspēlēšu arī pats :)

Gan jau tāpat kā iepriekšējās WD arī šo kaut kad nākotnē Ubisoft dalīs par brīvu. Tad arī uzspēlēšu.

@Eking es diemžēl netieku pie spēlēšanas jo juniors ir pilnībā iegrimis nākotnes Londonā un jau trešo dienu kapā, tā ka varam secināt ka future sandbox Watch Dogs Londonā, jaunajai paaudzei iet pie sirds. Biju cerējis ka viņam apniks un tikšu pie izmēģināšanas, bet nu pagaidām nekā :)). Tas ko no malas redzu liek tev pilnībā piekrist.. ļoti atgādina 2 daļu, tikai spožāk un ar daudz droniem, Londona ir skaisti veidota, bet daudzie avatāri liek šaubīties par spēles sižeta unikalitāti... Taču arī šāda spēle noteikti bija vajadzīga, lai Ubisoft turpinātu lēnu atvērto pasauļu attīstību un paceltu to nākošajā kvalitātes līmenī. Cerēsim ka no kļūdām mācīsies.

@Goodman2576 Paldies, ka padalījies ar iespaidiem un novērojumiem. Es biju ko līdzīgu dzirdējis, ka bērni un pusaudži ir starā no Watch dogs: Legion, nevar atrauties no tā. Laikam, īstā auditorija ir jaunā paaudze. Tā es varu piekrist Tev, ka šāda spēle bija vajadzīga. Man personīgi patīk nākotnes Londonas atmosfēra.

@Eking Beidzot arī dabūju dažas stundas paspēlēt. Piekrītu tev par Londonu, jāsaprot, ka izveidot tādu modernu atvērto pasauli datorspēlē ir ļoti sarežģīts uzdevums. Spēle gan ir ļoti prasīga pret dzelžiem, beidzot jūtu kā mans vecais i7 vairs nevelk :)..... bet nu uz high settingiem un 1440p starp 40 un 60 kadriem turas tīri labi, protams bez AA. Mani turpina kaitināt stulbie pedestriāņu izgājieni lecot nekontrolēti uz malām kad tuvojas auto, joprojām tas ir nedabīgi. Patīk tuvcīņas, kuras ir diezgan vienkāršas un intuitīvas un nav baigi jānopūlas. Protams interesanti ir visi futūristiskie gadžeti, piekrītu ka zirnekļa misijas sāk piegriezties diezgan ātri :). Vispār man pagaidām patika, es mēģināšu koncentrēties uz pamatstāsta misijām, jo laika ir maz - Valhalla tuvojas... :))))