Pirmie iespaidi: Final Fantasy VII Remake
Skaisti vīrieši un ložmetēja protēze.
Spēle sākas aptuveni kā pirms gadiem divdesmit. Mūsu skatam paveras blonds vīrietis uz ātri braucoša vilciena vagona, kas traucas cauri retrofutūristiskai pilsētai. Nākamā scēna - meitene ar ziediem poētiski noraugās nebūtībā.
Atkal atgriežamies pie vīrieša uz vagona; redzam, ka vagons sāk braukt lēnāk un galu galā piestāj pie nepatīkama paskata veidojuma. Kamera panē pār vagona jumtu caur dūmiem, un iepriekš renderētais video ir nemanāmi nomainīts pret “īstajā laikā” renderētu scēnu.
No vilciena vagona izlec četras personas, kurām pievienojas blondais vīrietis. Vairs starp tēliem video un īstajā laikā renderētajā scēnā nav disonances, kā tas bija oriģinālajā 1997. gadā klajā laistajā spēlē. Arī no japāņiem raksturīgā animācijas stila ir palikušas tikai vēsmas Klauda sieviešķīgajos vaibstos, kas atgādina Laitningu no Final Fantasy XIII.
Uzreiz pēc neilgas vārdu apmaiņas starp Klaudu un bandu mēs tiekam iemesti cīņā. Šoreiz divus pretim stāvošos bezvārda algotņus mēs uzvaram, nospiežot vienu pogu. Uzbrukumu opciju un izvēļņu lērums ir pagātnē, tagad viss notiek īstajā laikā.
Ja kāds atceras Final Fantasy XV, tad Final Fantasy VII Remake esošā cīņas sistēma ir aptuveni tāda pati – ja gribam uzbrukt, vai nu nospiežam uzbrukšanas pogu, vai arī turam to, lai kombinētu vairākus uzbrukumus. Ik pa laikam piepildās ATB (active time battle) stabiņa iedaļa, kuru tad varam izmantot īpašos uzbrukumos. Paralēli ir iespējams izmantot elementālās maģijas, kas patērē MP.
Spēle apstājas tikai tad, kad tā ir nopauzēta, taču cīņas laikā, no izvēlnēm izvēloties maģiju vai īpašo uzbrukumu, laiks tiek tikai palēlināts. Minētā dēļ allaž jābūt modram par tēla un pretinieku atrašanās vietu.
Cīņas šķiet haotiskas, un uzbrukumi tiek uzsūkti ļoti labi, kādēļ stiprāku pretinieku pārvarēšana aizņem ilgāku laiku kā gribētos.
Lai arī pirmais iespaids ir labs, aptuveni 30 minūtes, kurās ietilpināts Final Fantasy VII Remake Demo, nav labs indikators par to, kāda spēle būs kopumā. Mums ir dota vien smaka no tā, kas kādreiz bija Final Fantasy VII, tādēļ nesteigšos ar secinājumiem.
Es zinu, ka spēles stāsts būs labs, bet savas rezervācijas izraisa cīņas sistēma, kas ir pārlieku līdzīga manis nicinātajai cīņas sistēmai Final Fantasy XV. Arī grafiski, lai arī sākotnēji šķiet iespaidīga, spēle reizēm parāda savas neglītās puses ar zemas izšķirtspējas tekstūrām un vietām zemu līmeņu detalizāciju. Tas gan laikam ir saistāms ar konsoles, kurai šī spēle pagaidām ir ekskluzīva, vecumu, ne izstrādātāju līkrocību.
Kas no Square Enix centieniem būs sanācis, redzēsim pēc aptuveni mēneša – 10. aprīlī, taču līdz tam esat aicināti izmēģināt Final Fantasy VII Demo versiju, kas pagaidām pieejama vien PS4 īpašniekiem.
Man tīri labi patika, bet biju gaidījis, ka cīņu sistēma būs vairāk līdzīga retro versijām. Ja pieņemam, ka tas tomēr ir REMAKE nevis pilnīgi no jauna sagatavots produkts, tad rezultāts ir gana labs. Par stāsta kvalitāti nav nekādu šaubu, tāpat kā par dialogu bērnišķīgumu :).... Tas vienkārši piederas FF spēlēm. Bet es noteikti nesteigšos ar spēles iegādi, ir daudz citu spēļu ko vispirms izspēlēt.
@fen Lielisks ieskats izveidots, beidzot arī izdevās uzspēlēt Final Fantasy VII Remake demo versiju. Cīņu sistēma tik tiešām atgādina Final Fantasy XV, spēlē var izmantot taktiskās pauzes, kas palēnina uzbrukumu. Kā minēji tekstūras vietām ir zemas kvalitātes, apgaismojums izceļ apkārtējo vidi. No lietām, kas kaitināja – skatu leņķi ir diezgan haotiski, kā arī pašas cīņas. Pieminēšu, ka Final Fantasy VII Remake saturēs tikai pirmo stāsta daļu no Final Fantasy VII oriģināla un tā nav pilnā spēle. Tāpat Remake piedāvās 50-60 stundas spēles laika. Esmu veicis Final Fantasy VII Remake iepriekšpasūtījumu.
Demo patika. Jāņem, jo es jebkurā gadījumā esmu izslāpis pēc FF spēlēm.
izmeegjinaaju demo, normaali iecepiija, bet tad salasiijos pro geimeru viedokljus un sagruziijos