

Mini-ieskats The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered + DLC: Shivering Isles
Pēc nospēlētām 27h #the-elder-scrolls-iv-oblivion-remastered, un DLC: Shivering Isles ir pabeigts, aizverot Oblivion vārtus un sasniedzot 61 no 61 trofejām.
Ņemot vērā, ka #the-elder-scrolls-iv-oblivion iznāca pirms 19 gadiem, es to nekad iepriekš nebiju spēlējis, tāpat kā
#the-elder-scrolls-iii-morrowind. Savu "fantasy" piedzīvojumu bērnībā sāku ar
#the-elder-scrolls-v-skyrim.
Kad uzzināju par pārsteiguma relīzi, ar sajūsmu metos Todd Howard piedzīvojumu pasaulē, lai izbaudītu šo brīnumu uz UE5 dzinēja. Tā kā sevi pieskaitu pie Bethesda spēļu faniem, vēlējos dziļāk ielūkoties Oblivion "meme" pasaulē un saskarties ar visiem bagiem, kas saglabājušies no oriģinālās versijas — dīvainiem dialogiem, nestrādājošu "quest tracker", dažādiem gļukiem un NPC bagiem (jo NPC šajā spēlē dzīvo savu dzīvi un visu laiku kaut kur klīst).
Runājot par pašu remaster versiju — spēle vizuāli tiešām izskatās ļoti labi slēgtās telpās, taču atvērtajā pasaulē tā šķiet gandrīz pilnīgi tukša. Cik lasīju, oriģinālajā versijā spēlētājam nācās "defog" karti, lai varētu izmantot "fast travel". Savukārt remaster versijā karte jau ir atklāta, ļaujot brīvi lidināties apkārt, kur vien sirds kāro. Tas man palīdzēja ietaupīt laiku, vienlaikus nezaudējot spēles burvību, kas galvenokārt slēpjas "dungeon", kas atrodas gandrīz uz katra stūra.
Spēles stāsts, paši "quest" uzdevumi, nejaušie notikumi pasaulē, mūzika un cīņas mehānika ir saglabāta no oriģinālās versijas, kas ļoti patīk. Nav brīnums, ka spēle sasniedza 200 tūkstošus spēlētāju Steam platformā — cilvēki vēlējās atgriezties Todd Howard radītajā pasaulē. Kaut kādā veidā viņam izdodas atkal un atkal izlaist tās pašas spēles, un cilvēki tās turpina pirkt un spēlēt. Un nebūtu nekāds pārsteigums, ja nākotnē redzēsim arī #the-elder-scrolls-iii-morrowind remaster versiju.
The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered DLC: Shivering Isles
Līdz ar spēles iegādi spēlētājiem pieejams arī DLC: Shivering Isles, kas nav saistīts ar Oblivion pamatstāstu un aizved spēlētāju uz jaunu pasauli — līdzīgi kā tas bija #fallout-4 DLC. Tur spēlētājs sastaps Madgod un viņa "realm" problēmas.
Kopumā man spēle ļoti patika. Protams, jāsaprot, ka, izņemot grafiskos uzlabojumus, spēle ir diezgan "outdated" — visas telpas sastāv no gariem koridoriem, un aiz katrām durvīm ir "loading screen". Pateicoties mūsdienu dzelžiem, ielādes notiek sekundes laikā, tomēr spēles "gameplay" brīžiem no tā nedaudz cieš. Neskatoties uz to, spēli noteikti iesaku visiem — gan tiem, kas spēlējuši oriģinālo versiju, gan tiem, kam šī būs jauna un līdz šim neiepazīta pieredze.
Kopvērtējums: 4/5 🍪

Mini-ieskats Atomfall
Pēc nospēlētām 22h #atomfall pabeigts, sasniedzot 37 no 37 Trophies.
Post-apokalipses vide, atomelektrostacijas katastrofa, mutanti, bandīti, roboti, armija un daudz neskaidrību stāstā? Nē tas nav #stalker-2-heart-of-chornobyl, vai
#fallout-4, lai gan izklausās, ka šāda žanra spēles ir gana daudz, tad nu šī gada martā tai pievienojās jauna ar Britu piesitienu un nosaukumu
#atomfall.
Rebellion Developments studija, kas labāk pazīstama ar Sniper Elite sērijas spēlēm metās pretīm izaicinājumam radīt jaunu IP, un tas viņiem izdevās. Vēl nesen varēja lasīt paziņojumu, ka spēli jau paspēja izmēģināt 2 milj. cilvēku, kā arī, tai pārsvarā ir pozitīvas atsauksmes. Jāņem gan vērā, ka spēle tomēr pieskaitās vairāk "AA" budžeta projektam, nevis "AAAA" kā Ubisoft.
#atomfall ir "survival" žanra spēlē, līdz ar to būs - limitēts inventory space, daudz jānodarbojās ar "scavenging", jākrafto mantas, jāmeklē un jāattīsta "skill points", jāizvēlās dažādas dialoga opcijas, jo tām ir sekas, un kopumā stāsta ietvaros jāmeklē pavedieni par notiekošo apkārt, un kas nogāja greizi, jo spēle nevedīs Tevi aiz rociņas, bet pašam būs jāatrod atbildes uz neskaidriem jautājumiem caur "exploring". Tāpat spēlei nav nekāds intro, vai Tava "character" iepazīstināšana - Tu vienkārši pamosties bunkurā un aidā .. ej pasaulē.. meklē..
Runājot par stāstu, spēle stipri balstās uz pavedieniem un "exploring", kur soli pa solim Tu iepazīsi galvenos tēlus, un viņu "main quest" ar opcijām arī pieturēties pie konkrēta "ending", un jā! - spēlei ir veseli 6 dažādi dažādi endingi, t.sk. "secret ending" un "speed-run" priekš visu Trophy savākšanas.
Spēli izgāju uz PlayStation 5, bet viņa lieliski iederās Xbox Game Pass katalogā, un noteikti nākotnē būs pieejama arī citos "subscription" servisos, jo pašlaik 50EUR cenu ir grūti attaisnot.
No labām lietām var noteikti uzsvērt, ka spēlei nebija nekādu tehnisku problēmu, bugu, vai gļuku ar ko saskāros spēles laikā, un ja patīk post-apokalipses vide ar "survival" mehāniku, tad iesaku iemēģināt, bet jāņem vērā, kā tā ir "AA" spēle, kur būs viduvēja - grafika, pretinieki, pasaule, voice acting, mūzika un pārējais, kas neatstās lielu iespaidu.
Kopā vērtēju uz 3/5 🍪
Es kā Rebellion spēļu cienītājs meklēju kādu izdevīgu piedāvājumu :) Sniper Elites visas pēdējās ir ļoti ļoti patikušas :)
@trancamaans es kā reizi pārdevu disku vakar pa 35EUR PS5 versijas 😆 manā listē bija iziet #sniper-elite-resistance uz Xbox, par cik viņš ir Gamepass, bet nu es iesledzu uz Series S un izskatījas ļoti ļoti slikti optimizēts, meklēšu pēc kāda laika PS5 variantu
Nu žēl ka notirgoji - būtu nopircis :)

Mini-ieskats Starfield Shattered Space
Pēc nospēlētām aptuveni 7h #starfield DLC: Shattered Space pabeigts, sasniedzot 12/12 Achievements/Trophies. 🏆
Diemžēl jāsaka, ka #starfield DLC: Shattered Space ir ļoti liela vilšanās, gan no stāsta puses, gan no tehniskā izpildījumā. Lai piekļūtu jaunajam papildinājumam, savā īpašumā ir jābūt
#starfield-premium-edition, vai atsevišķi jāiegādājās DLC par 29.99$, kad tas ir izdarīts, tad ieslēdzot spēli un ceļojot starp planētām saņemsi "distress signal" ar norādi ierasties konkrētā vietā uz kosmosa stacijas un no turienes DLC: Shattered Space piedzīvojumi sāksies (papildus tam ir jābūt izietai pirmai pamatspēles misijai). Viss DLC content šoreiz notiek uz atsevišķas planētas (ir iespēja brīvi to pamest, līdzīgi kā
#fallout-4 DLC, kur spēlētājs tam nav piesiets).
Neskaitot to, ka DLC: Shattered Space stāsts bija ļoti tups un garlaicīgs, tad diemžēl perfromance un Series X bija vienkārši atbaidošs, ņemot vērā, ka spēlei gadu kopš relīzes iznāca entie atjauninājumi t.sk. 60FPS mode, tad šeit to praktiski izjust nevarēja, jo - combat, lekšana, skriešana, šaušana reizēm škiet sasniedza kādus 12FPS, pat nerunājot par braukšanu ar space buggy.
Tāpat biju pārsteigts, ka ir gadījumi, kad NPC joprojām ar Tevi nerunā dēļ bug ar Tavu companion, ko pat pēc gada Bethesda tā arī nav mācējusi salabot, tas nu liekās pilnīgs wtf.. un pat nepieņemami.
Bethesda minēja, ka scope ziņā DLC: Shattered Space ir tikpat ambiciozs projekts kā #fallout-4 DLC: Far Harbour, bet tas ne tuvu tā nav, lai arī man
#starfield spēle kopumā patika, šo DLC nevaru nevienam ieteikt, itsevišķi par tādu cenu.
Kopā vērtēju uz 2/5 🍪

Mini-ieskats Fallout 4
Pavelkoties līdzi seriāla haipam un "next-gen" atjauninājumam, izdomāju izspēlēt #fallout-4, pēc nospēlētām 30h15min spēles base game iziets uz 100% sasniedzot 50/50 achievements / trophies.
Forši redzēt, ka pat pēc 9 gadiem spēle joprojām ir laba un palika tikai labāka uz konsolēm ar ilgi gaidīto (precizāk - negaidīto) update.
Precīzi neatceros, bet #fallout-4 biju spēlējis gan uz PlayStation, gan uz Xbox, kad tas tikko parādījās pārdošanā. Par cik man personīgi patīk Bethesda spēles, tad bija forši atgriezties Commonwealth un izspēlet visu Fallout 4 stāstu ar dažādiem endingiem.
Spēle joprojām ir manā topā, un uz atlaidēm paņemšu G.O.T.Y versiju, lai izietu arī DLC ko nēesmu spēlējis, plānā ir arī pieķerties #fallout-76, bet skatīšos kā saies kopā ar
#senuas-saga-hellblade-ii un
#diablo-iv jauno sezonu, pašlaik tāds kluss periods jaunumu ziņā.
Kopā vērtēju uz 4/5 🍪